چطور استایل خود را پیدا کنیم ؟
کافه خواندنی

چطور استایل خود را پیدا کنیم ؟

1.84Kبازدید

از تیپ ها و استایل ها الهام بگیرید

از مزایای دنبال کردن سلبریتی ها و اکانت های مرتبط به مد و بلاگر ها این است که چشم شما با لباس ها و تیپ های متفاوتی آشنا میشود . برای مثال بلاگری را میبینید که یک بار یک کت را با تیشرت ساده ای و بار دیگر با یک بلوز مردانه کلاسیکی ست می کند . و دیدن همین تصویر باعث میشود زمانی که برای گشتن لباس مناسب کل کمد خود را به هم میریزید ، به این فکر بیفتید که یکبار کت کلاسیک خود را با تیشرت امتحان کنید .و یا اینکه ببینید شخصی رنگی که شما هرگز امتحان نکردید را چقدر خوب ست کرده است .پس به این تصاویر با دقت بیشتری نگاه کنید . تصاویر را در گوشی خود ذخیره کنید و هر وقت احتیاج به ایده و یا استایلی برای لباس پوشیدن داشتید ، به آنها رجوع کنید.

چطور استایل خود را پیدا کنیم ؟

حواستان به مد روز باشد

حواستان به مد روز باشد ولی در دام خرید ترند های روز نیفتید . صرفا خرید آیتم های به روز هم کاری بی فایده و بی تاثیر در استایل شما است. و فقط هم پول خود را دور ریخته اید. برای مثال شما از شلوار جین زیاد استفاده می کنید . میتوانید همان شلوار جین را کمی به روز تر کنید . میتوانید مروارید به شلوار اضافه کنید تا ظاهر به روز تری به خود بگیرند. و به یاد داشته باشید که لباس های با کیفیت بخرید .خیلی بهتر است که یک کت جنس خوب و شاید کمی هم گران بخرید و کت را بار ها و با لباس های مختلفی ست کنید .

چطور استایل خود را پیدا کنیم ؟

از امتحان کردن نترسید

زمانی که به خرید میروید ، سعی کنید لباس هایی که هیچوقت نمیپوشید را امتحان کنید و نترسید. اینکار کمک زیادی به جواب سوال “چطور استایل خود را پیدا کنید ” می کند . با امتحان کردن لباس های مختلف متوجه می شوید که چه لباس هایی به شما می آید و یا چه رنگ هایی که قبلا اصلا استفاده نمی کردید به شما می آید .همچنین در بعضی از مغازه های بزرگ ، لباس ها و ست های زیبایی بر تن مانکن ها می کنند .که بعضی از این ست ها واقعا فوق العاده هستند. توجه داشته باشید که مهم ترین نکته در پیدا کردن استایل ، راحتی شما است .و راحتی هم باعث اعتماد به نفس می شود . پس در زمان انتخاب لباس سلیقه و راحتی خود را در نظر بگیرید. اگر دوست دارید لباس نارنجی بپوشید و حس خوبی هم دارید ، پس نارنجی بپوشید و نگران حرف بقیه نباشید . مهم راحتی و رضایت شما است .

منبع:مدوپیا

نظر بدهید