نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019
کافه خواندنی

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

3.92Kبازدید

فرش قرمز کن فرصتی برای برندهای موفق آرایشی است تا از طریق میکاپ‌آرتیست‌های حرفه‌ای خود و سفیرهای مشهورشان، مطرح شوند. روی فرش قرمز کن بیشتر شاهد استایل‌های شیک و به دور از حاشیه هستیم و البته جواهرات بسیار گران‌بها و میکاپ‌هایی جذاب برای ایده‌گرفتن. در این مطلب تعدادی از میکاپ‌های کن امسال را با شما مرور خواهیم کرد..

سلنا گومز و اولین حضور

احتمالا یکی از تصاویری که بیشتر از سایر تصاویر کن دیده‌اید، عکس‌هایی از سلنا گومز است. سلنای دوست‌داشتنی روز اول فرش قرمز کن با میکاپی متفاوت و جذاب حاضر شد. این اولین حضور او روی فرش قرمز کن بود. هانگ ونگو، میکاپ‌آرتیست مشهور و خلاق، یک میکاپ کلاسیک و بولد برای سلنا طراحی کرد. هیچ چیزی مثل اضافه‌کردن یک سایه‌ مونوکروم شامپاینی به ترکیب خط چشم پهن و دراماتیک مشکی با رژلب قرمز، نمی‌توانست به این ترکیب کلاسیک، جانی دوباره بدهد و ترکیبی تازه و جسورانه خلق کند.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

ال فانینگ ؛ میزبان خوش‌پوش

هرچند که میکاپ برای چهره‌های رنگ‌پریده‌ اروپایی چالشی بزرگ برای اکثر میکاپ‌آرتیست‌ها محسوب می‌شود اما ارین آیانیان، میکاپ آرتیست ال فانینگ، به‌خوبی از پس این چالش برآمده است. این میکاپ زیبا با لوازم برند لوریل انجام شده است. رژلب زیبای ال، همان رژلب محبوب رد کارپت از این برند است.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

گلشیفته فراهانی؛ کلاسیک و جذاب

انی وایت هد، میکاپ‌آرتیست گلشیفته فراهانی، به‌خوبی از نقاط قوت چهره‌ گلشیفته آگاه است. او در این میکاپ تمرکز خود را روی چشم‌های گلشیفته گذاشته بود. این مدل مو باعث کشیده‌تر نشان‌دادن چشم‌های او شده بود و استفاده از یک خط چشم گربه‌ای برای بیشتر نشان‌دادن چشم‌های زیبای او، انتخابی هوشمندانه بود.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

ایزابل گولار و فرش قرمز موردعلاقه‌اش

این مدل زیبا با استایلی شیک و میکاپی متفاوت روی فرش قرمز موردعلاقه‌اش ظاهر شد. سایه‌ اسموکی گربه‌ای بادمجانی او با جزئیات شاین، هنر دست میکاپ‌آرتیست خلاق، وینسنت اکندو، است. تمام این میکاپ با لوازم برند لوکس شیسیدو انجام شده بود.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

پاتریک و سه میکاپ بی‌نظیر!

بدون شک میکاپ فرشته‌ محبوب ویکتوریا سیکرت یکی از زیباترین میکاپ‌های فستیوال کن بود. سایه‌ گلاسی(خیس) آبی ایرانی و نقره‌ای که با مژه‌های دراماتیک و گربه‌ای نیز همراه شده بود، ترکیبی نو و خلاقانه بود که تنها از پاتریک برمی‌آید! این میکاپ‌آرتیست برای بلا حدید نیز میکاپی طبیعی با شاین طلایی را انتخاب کرد که بهترین ترکیب با لباس زیبای دیور او را ایجاد کرد. او در صفحه‌ اینستاگرام خود، لحظاتی از آماده‌شدن بلا را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. میکاپ کلاسیک و زیبای الساندرا امبروزیو نیز از کارهای پاتریک بود و به گفته‌ خود او رژ لب الساندرا از برند فنتی بیوتی و رژگونه از برند لوکس شیسیدو بوده است.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019 نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019 نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

پریانکا چوپرا و میکاپ مونوکروم

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، میکاپ مونوکروم از ترند‌های همین فصل است. در این نوع از میکاپ یک رنگ به‌صورت غالب در نگاه اول، دیده می‌شود. پتی دابروف، میکاپ‌آرتیست پریانکا، از سایه‌ متالیک شکلاتی برای دو چندان‌کردن جذابیت چشم‌های او استفاده کرد. همچنین رژ لب او نیز در هماهنگی با سایه، متالیک انتخاب شده بود.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

مونیکا بلوچی و همان همیشگی

مونیکا بلوچی زیبا معمولا تغییرات زیادی در میکاپش ندارد. او روی فرش قرمز کن هم با سایه‌ لایت اسموکی قهوه‌ای با جزئیات شاین صدفی و لیپ گلاس نود ظاهر شد. لتیزیا کارنول، میکاپ‌آرتیست همیشگی مونیکا بلوچی است.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

السا هاسک؛ فرشته‌ کن

وینسنت اکندو، حس و حال پاستلی و تابستانی لباس زیبای السا را روی صورت او نیز پیاده کرد. السا میکاپی بسیار درخشان و در عین حال طبیعی داشت. از رنگ‌های نود برای سایه و رژ لب استفاده شده بود و تمرکز این میکاپ روی گونه‌ها بود.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

والگارلند پرکار!

والگارلند، میکاپ‌آرتیست رسمی برند لوریل و بیوتی ادیتور ووگ بریتانیا، تعدادی از میکاپ‌های برجسته‌ی کن را انجام داده بود؛ آیشواریا رای، ایوا لانگاریا ،هلن میرن و امبر هرد. “پری دریایی مدرن” نامی که والگارلند برای میکاپ روز ششم فستیوال کن آیشواریا انتخاب کرده است، کاملا برازنده‌ این میکاپ زیباست. او لحظاتی از میکاپ آیشواریا رای، ستاره‌ هندی را در اینستاگرام با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است و در این ویدیو در حال هایلایت‌کردن گوش‌های آیشواریا با رنگ طلایی است! والگارلند تمام این میکاپ‌ها را با لوازم برند لوریل انجام داده است.

نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019 نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019 نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019 نگاهی به میکاپ‌ های فستیوال کن 2019

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید