نکاتی درباره انتخاب تاپ زنانه!
کافه خواندنی

نکاتی درباره انتخاب تاپ زنانه!

770بازدید

از جمله لباس‌های زنانه که با جنس‌ها، مدل‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلف در بازار یافت می‌شود، تاپ و تیشرت است. این لباس‌ها از تنوع قیمتی زیادی برخوردارند. اما آن‌چه در انتخاب تاپ و تیشرت دارای اهمیت است توجه به ساختار فیزیکی بدن است.

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های انتخاب لباس میان مردان و زنان ساختار فیزیکی است که در خانم‌ها دارای تنوع بیشتری از آقایان است. مطلب انتخاب تاپ زنانه را در اینجا بخوانید.

انتخاب تاپ زنانه

هیچ‌گاه برای پوشیدن تاپ زنانه از لباس‌ زیری که برای شما کوچک است استفاده نکنید، زیرا این کار در دراز مدت برای شما دردهای موضعی ایجاد می‌کند.
تاپ‌های بلند برای خانم‌های کوتاه قد مناسب نیست.
اگر پاهای لاغری دارید تاپ بلند برای شما یک انتخاب مناسب خواهد بود.
اگر پایین تنه درشتی دارید، تاپ‌هایی را انتخاب کنید که آستین داشته باشد. با این انتخاب یک توازن بین بالا تنه و پایین تنه ایجاد می‌شود.
اگر ران‌های شما از حد معمول بزرگ‌تر است، با پوشیدن تاپ‌های رنگ روشن و تزیین شده، توجه را به سمت بالاتنه خود جلب کنید. در نتیجه توجه کمتری به ران‌های شما می‌شود.
اگر انتخاب رنگ را یکی از موارد اصلی در انتخاب تاپ و تیشرت برای خود می‌دانید، به این نکته توجه کنید که رنگ روشن هر چند انتخاب خوبی به نظر می‌رسد اما به همان نسبت شما را پر تر نشان می‌دهد. بنابراین رنگ‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با اندام شما باشد.

نکاتی درباره انتخاب تاپ زنانه!

ترکیب اکسسوری و تاپ

با جواهرات و اکسسوری‌ها به استایل خود جذابیت اضافه کنید. اگر از تاپ زنانه ساده استفاده می‌کنید، با اکسسوری آن را جذاب‌تر کنید. مثلا حلقه‌ گرد، دستبندهای بزرگ به همراه گردنبندهای بلند استفاده کنید.

دور گردن خود شال ببندید. اگر شال طرح‌دار باشد ظاهری زیباتر خواهید داشت. می‌توانید از دستمال سر نیز استفاده کنید.

از کیف‌های بزرگ استفاده کنید. اگر تاپ شما تک رنگ است، استفاده از کیف‌های دستی با طرح‌های جسورانه جالب خواهد بود و تضاد ایجاد می‌کند.

اگر تاپ رنگ خنثی داشته باشد، برای نمود رنگ بیشتر، از کمربند استفاده کنید. این کار آن را جذاب‌تر می‌کند. با تاپ‌های گشاد، کمربندهای پهن‌تر بپوشید که سبب لاغرتر نشان دادن شما می‌شود.

منبع chibepoosham

نظر بدهید