مدل های معروف مرد جهان
کافه خواندنی

معروف ترین مدل های مرد جهان را بشناسید

861بازدید

صنعت مد هرگز به اندازۀ دورانی که امروزه در آن زندگی می‌کنیم، پیشرفته و پر اهمیت نبوده است. در سراسر جهان، جذاب‌ترین مدل‌های مرد و زن به صورت تمام‌وقت و حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند تا هرچه تمام‌تر وظایف خود را انجام بدهند و در این میان، برخی به دلایل مختلف از دیگران بهتر هستند. همین موضوع هم هست که در نهایت باعث می‌شود تا این دسته از سوپرمدل‌ها در نهایت قلب مخاطبان را فتح کنند و در یادها ماندگار شوند. برای انتخاب مدل‌ها در سراسر جهان معیارهایی وجود دارد و همین معیارهاست که در نهایت، باعث می‌شود تا بهترین مدل های مرد و زن مورد توجه کارشناسان، منتقدان و همچنین عموم مردم قرار بگیرند. این مطلب، نگاهی به معروف ترین مدل های مرد جهان داشته و این چهره‌های مشهور دنیای مد را در کنار یکدیگر جمع‌ آورده است. پس در ادامه این مقالۀ هیجان‌انگیز با ما همراه باشید!

دیوید گندی (David Gandy)

مدل های معروف مرد جهان

در صدر فهرست بلند بالای معروف ترین مدل های مرد جهان، نام این مرد جذاب دیده می‌شود و البته برای این موضوع هم یک دلیل کاملا قانع‌کننده وجود دارد. در سال ۲۰۰۱، دیوید ۲۱ ساله با تشویق والدینش در یک مسابقۀ تلویزیونی مدلینگ شرکت کرد و برنده این رقابت شد. این مسابقه زمینه‌ساز آغاز فعالیت او به عنوان یک مدل حرفه‌ای شد تا ظرف ۵ سال او خود را به عنوان یکی از معروف ترین مدل های جهان معرفی کند. این مدل انگلیسی، این روزها پا را فراتر گذاشته و دیگر فقط کسی نیست که جلو دوربین فیگور بگیرد؛ بلکه دیوید گندی به نوشتن مقالات مختلف در حوزه سبک زندگی می‌پردازد، به خیریه‌ها کمک می‌کند، به راه‌اندازی اپلیکیشن‌‌های مختلف مشغول است و حتی پا را فراتر گذاشته تا پوشاک مردانه‌ای را هم با نام خودش تولید نماید.

آغاز فعالیت: سال ۲۰۰۱

مهم‌ترین فعالیت‌ها: چهره برند دولچه گابانا و لاکی جینز

قد: ۱٫۹۱ متر

لاکی بلو اسمیت (Lucky Blue Smith)

مدل های معروف مرد جهان

شاید اسم این مدل مرد معروف برای افراد جالب باشد اما طبیعتا برای اینکه او را به مقام دومین مدل معروف مرد در جهان برساند، کافی نیست. چشم‌های آبی خیره‌کننده و موهای بُلُند درخشان لاکی بلو اسمیت کار را آنقدر برای او ساده کرد که در ۱۲ سالگی فعالیت خود را در صنعت مد آغاز کند. کمی بعد، او کار خود را با برندهایی مانند تام فورد، تامی هیلفیگر و کلوین کلاین ادامه داد تا امروزه در زمرۀ بزرگترین مدل‌های جهان قرار بگیرد. او همچنین در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام بیش از ۳ میلیون فالوور دارد و اگر شما هم دوست دارید تا زندگی یکی از موفق‌ترین سوپر مدل‌های مرد جهان را شاهد باشید، می‌توانید صفحۀ او را دنبال نمایید.

آغاز فعالیت: سال ۲۰۰۹

مهم‌ترین فعالیت‌ها: کار در برندهای ایو سن لوران، تام فورد و کلوین کلاین

قد: ۱٫۸۳ متر

شان اپرای (Sean O’Pry)

مدل های معروف مرد جهان

«موفقیت» برای توصیف آنچه که این مدل مرد در جهان به آن دست پیدا کرده، کلمۀ گویایی نیست. نام او را می‌توانید در فهرست پردرآمدترین مدل های جهان نیز مشاهده کنید که اگر پردرآمدترین مدل نباشد، قطعا یکی از مدل‌هایی است که درآمد قابل توجهی از این حرفه دارد.

شان اپرای همچنین در برخی از موزیک ویدیوهای خوانندگان معروف نیز به ایفای نقش پرداخته است.

آغاز فعالیت: ۲۰۰۶

مهم‌ترین فعالیت‌ها: موفق‌ترین مدل مرد جهان از سال ۲۰۱۳

قد: ۱٫۸۳ متر

دیوید بکهام (David Beckham)

مدل های معروف مرد جهان

جذاب‌ترین مرد جهان، با دنیای مد بیگانه نیست. او با لبخند زیرکانه و محوش قلب‌ها را برای برندهای چون H&M، آدیداس، امپریو آرمانی و دولچه گابانا تسخیر کرده است. شاید پیش از این کسی تصور نمی‌کرد که یکی از بازیکنان افسانه‌ای فوتبال انگلستان سر از سکوهای مد جهان در بیاورد اما او به خوبی نشان داده که در این حوزه نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد!

مهم‌ترین فعالیت‌ها: فعالیت به عنوان بازیکن فوتبال

قد: ۱٫۸۳ متر

تایسون بکفورد (Tyson Beckford)

مدل های معروف مرد جهان

تایسون بکفورد یکی از استعدادهایی بود که در سال ۱۹۹۱ در یک مجلۀ هیپ هاپ کشف شد. او به سرعت پله‌های ترقی را طی کرد تا یکی از مدل‌های اصلی برندهایی چون رالف لورن باشد و آنچنان در این حرفه درخشید که جزو معروف ترین مدل های مرد جهان در دهه ۹۰ میلادی شد. او که متولد ۱۹۷۱ میلادی است، همچنان در حوزه مد و فشن فعالیت حرفه‌ای دارد.

مهمترین فعالیت‌ها: چهره‌ی اصلی برند رالف لورن

قد: ۱٫۸۴ متر

چنینگ تیتوم (Channing Tatum)

مدل های معروف مرد جهان

قبل از این که چنینگ به یکی از بازیگران معروف تبدیل شود، یکی از مدل‌های موفق در آلاباما به حساب می‌آمد. او که لقب “یکی از ۵۰ چهرۀ جذاب” را به خود اختصاص داده است، تاکنون برای برندهای معروفی چون دولچه گابانا کار کرده است.

آغاز فعالیت: ۲۰۰۰

قد: ۱٫۸۵ متر

مارکوس شنکنبرگ (Marcus Schenkenberg)

مدل های معروف مرد جهان

یکی دیگر از معروفترین مدل‌های مرد جهان، بدون شک مارکوس شنکنبرگ است که به لطف بدن آماده و چهرۀ جذاب، توانسته در حرفۀ مدلینگ به مراتب فوق‌العاده‌ای برسد. او که از سال ۱۹۹۰ کار خود را در تبلیغات کلوین کلاین آغاز کرد، در خانه‌های مد ورساچه و آرمانی نیز به فعالیت مشغول بوده است. مارکوس شنکنبرگ تنها به کار مدلینگ اکتفا نکرده، بلکه به فعالیت‌هایی مانند نویسندگی نیز مشغول است. او در سال ۱۹۹۷ زندگی‌نامه خود را منتشر کرد که با استقبال زیادی هم رو به رو شد.

آغاز فعالیت: ۱۹۹۰

مهم‌ترین فعالیت‌ها: تبلیغات برند کلوین کلاین

قد: ۱٫۹۳ متر

لوکا سبت (Luka Sabbat)

مدل های معروف مرد جهان

این مدل مرد، بیشتر با سبکی شناخته شده است که به تازگی مورد اهمیت قرار گرفته: استایل خیابانی.

لوکا سبت که تنها ۲۱ سال سن دارد، تاکنون توانسته تا به خوبی در میان قشر نوجوان در سراسر جهان جایگاه خوبی دست و پا کند و ۱٫۷ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. در حقیقت، این مدل آمریکایی، با سبک جالبش توانسته در مدتی اندکی به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. موفقیت لوکا سبت نشان داد که هنوز هم می‌توان با انتخاب مسیر درست، در میان حرفه‌ای قد علم کرد!

مهم‌ترین فعالیت‌‌ها: کار با برند وارن لوتوس و ییزی

قد: ۱٫۵۲ متر

نگاهی به جذاب‌ترین مدل‌ مرد ایرانی

مدل های معروف مرد جهان

مردان جذاب در جهان کم نیستند اما در این بین، مردان جذاب ایرانی هم به سهم خود نقش مهمی ایفا کرده‌اند. یکی از این مانکن‌های معروف حمید فدایی است که از سال ۲۰۰۸ به کار در این حوزه مشغول است و پیش از انتخاب این حرفه، یک بازیکن فوتبال بود. در این مطلب، برترین مدل های مرد جهان را معرفی کردیم و از نگاهی مختصر به داستان زندگی هر یک از آن‌ها داشتیم. استایل کدامیک از این مدل‌ها را بیشتر می‌پسندید؟ برایمان بنویسید.

منبع: بانی‌مگ

نظر بدهید