شال مشکی را با چه مانتویی باید بپوشید؟
کافه خواندنی

شال مشکی را با چه مانتویی باید بپوشید؟

828بازدید

هنگام پوشیدن مانتو، برای خانم‌ها این سوال پیش می‌آید که شال چه رنگی بپوشم؟

اکثر خانم‌ها بعد از پوشیدن مانتو با خود می‌گویند که شال چه رنگی بپوشم، تا با رنگ مانتو همخوانی داشته باشد. ما در این مطلب درباره شال مشکی و مانتو مناسب این رنگ خواهیم گفت. پس اگر به ظاهر خود در فضای بیرون اهمیت می‌دهید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

شال مشکی با چه رنگ مانتویی؟

قبل از هر چیزی این نکته را در نظر بگیرید که رنگ مشکی به دلیل خنثی بودن با تمام رنگ‌ها ست می‌شود، اما با بعضی رنگ‌ها ست زیبا‌تری خواهد داشت.

مانتو زرشکی

رنگ زرشکی را می‌توان با انواع شال‌های روشن و تیره ست کرد و در واقع محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. رنگ‌های سرمه‌ای، سفید، مشکی و کرم نیز برای مانتو زرشکی مناسب است.

مانتو طوسی

رنگ طوسی رنگی خنثی و از آن دسته از رنگ‌هایی است که برای پوشش‌هایی مانند مانتو مناسب است ولی برای داشتن ظاهری زیبا باید براساس هارمونی رنگ‌ها، شال با مانتو طوسی ست شود. ترکیب رنگ طوسی با رنگ‌های تند مثل مشکی بی‌شک جذابیت زیادی برای خانم‌ها به همراه دارد.

مانتو سبز

اگر مانتو سبز دارید و نمی‌دانید شال چه رنگی بپوشید، در جواب باید بگوییم ترکیب رنگ مشکی و سبز تیره یک ترکیب ایده‌آل و شیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

شال مشکی را با چه مانتویی باید بپوشید؟

مانتو قرمز

ایده‌آل‌ترین رنگ شال برای مانتو قرمز، شال مشکی است که یک استایل فوق العاده جذاب، چشمگیر با بهترین کنتراست رنگ را می‌سازد.

مانتو جین

اولین گزینه برای مانتو جین، شال با رنگ‌های سفید و مشکی است که به راحتی با آن ست می‌شود و استایلی شیک و مناسب را به وجود می‌آورند.

منیع shikfam

نظر بدهید