ست کردن جوراب مردانه
مدل لباس مردانه

ست کردن جوراب مردانه

2.15Kبازدید

راهنمای کامل ست کردن جوراب مردانه

ست کردن جوراب مردانه

بسیاری از آقایان در انتخاب جوراب مناسب با لباس های خود دچار مشکل هستند.

به عنوان یک قاعده کلی، همیشه باید جوراب با شلوار ست شود.

در ست کردن جوراب مردانه حتما به چرخه رنگ توجه کنید. سعی کنید که جنس و بافت جورابتان با شلواری که می پوشید تناسب داشته باشد.

جوراب بخشی از پوشش های روزانه است که شاید خیلی از مردم دقت زیادی در انتخاب آن به خرج نمی دهند اما خوب است بدانید که انتخاب جوراب یکی از مهمترین بخش های تاثیرگذار در تیپ مردان است.

انتخاب یک جوراب نامناسب می تواند تمام زحمتی که شما برای خوش تیپ بودن صرف کرده اید را از بین ببرد. در واقع انتخاب درست یک جوراب مردانه هماهنگ با لباس فوت کوزه گری خوش تیپی شماست.

در این جا قصد داریم چند تکنیک و قانون ساده برای ست کردن جوراب مردانه را به شما آموزش دهیم تا شما برای همیشه از صرف وقت برای انتخاب جوراب مناسب راحت شوید، تیپ خود را تکمیل کنید و جز خوش تیپ ترین مردان باشید.

به صورت یک قاعده کلی، جوراب مردان با شلوار آن ها ست می شود و باید همواره برای ست کردن جوراب به شلوار خود توجه کنید. استفاده از این قاعده کلی راهنمای بسیار مناسبی برای انتخاب جوراب است. چند سالی است که استفاده از جوراب های رنگی و پر نقش و نگار در بین آقایان جوان مد شده است، اگر قصد استفاده از این جوراب ها را دارید حتما نکات زیر را بخوانید.

چرخه رنگ بهترین راهنمای ست کردن رنگ ها

قبل از هر چیز به سراغ چرخه رنگ ها می رویم، بهترین راهنما برای ست کردن درست رنگ ها در کنار یکدیگر. قانون استفاده از چرخه رنگ بسیار ساده است. اگر بر روی دایره در جهت عقربه های ساعت حرکت کنیم، رنگ های مشابه در کنار یکدیگر قرار دارند. رنگ های مکمل رو بروی هم و رنگ های متضاد به فاصله سه خانه از هم قرار دارند.

ست کردن جوراب مردانه

برای ست کردن، استفاده از رنگ های مکمل کمی دشوار است و نیاز به مهارت دارد مثلا قرمز و سبز مکمل هستند ولی اگر به جای قرمز از یک صورتی مات استفاده کنید ترکیب زیباتری خواهید داشت. به طور کلی در انتخاب لباس های خود سعی کنید قانون رنگ ها را رعایت کنید.

نکات و ترفند های ست کردن جوراب مردانه 

1- انتخاب جوراب بر اساس رنگ شلوار

این روش اولین مرحله در ست کردن جوراب مردانه است: جورابی انتخاب کنید که نسبت به شلوارتان کمی تیره تر یا روشن تر باشد. در واقع این مرحله کاملا بر اساس دایره رنگ ها صورت می گیرد. مثلا اگر شلوار خاکستری پوشیده اید از یک جوراب زغالی رنگ استفاده کنید.

ست کردن جوراب مردانه

2- انتخاب جوراب متناسب با بافت و جنس شلوار

مرحله بعدی در ست کردن جوراب مردانه، انتخاب جوراب متناسب با بافت و جنس شلوار است. جوراب های ضخیم تر (مثلا جوراب های پشمی) همراه با شلوارهای کتانی، پشمی و یا مخمل کبریتی پوشیده می شود. در واقع هر چه جنس شلوار ضخیم تر باشد جوراب نیز ضخیم تر انتخاب می شود.

ست کردن جوراب مردانه

 در ادامه به راه کارهایی برای صرفه جویی زمان در انتخاب جوراب مناسب برای لباس های شما اشاره خواهیم کرد:

برای جوراب هایتان مجموعه درست کنید.

همیشه سعی کنید در انتخاب جوراب ها دایره رنگ را در نظر بگیرید. برای راحتی کار مجموعه ای از جوراب ها که متناسب با شلوارهایی است که به طور روزمره استفاده می کنید تهیه کنید تا هر روز صبح برای آماده شدن و رفتن به سر کار زیاد معطل نشوید.

حتی می توانید برای کت و شلوارها و لباس های رسمی خود جوراب انتخاب کنید و آن ها را به صورت مجموعه هایی کنار بگذارید تا همیشه خوش تیپ و خوش استایل باشید.

همان طور که در ابتدا اشاره شد چند سالی است که پوشیدن جوراب های مردانه رنگی و پرنقش و نگار باب شده است. اگر می خواهید از جوراب های رنگی و شاد استفاده کنید حتما چرخه رنگ را در نظر بگیرید تا مطمئن باشید که اصول خوش پوشی را رعایت کرده اید و تناقصی در تیپ شما ایجاد نشود.

بهترین راه برای ست کردن جوراب مردانه رنگی و پر نقش نگار، پوشیدن یک شلوار به رنگ خنثی مثل سیاه یا سفید و یا حتی خاکستری است. استفاده از جوراب های رنگی و پرنقش و نگار یک ریسک محسوب می شود و باید دقت زیادی در انتخاب آن ها به خرج دهید.

ست کردن جوراب مردانه

قاعده کلی برای پوشیدن لباس آقایان، انتخاب کفش و کمربند هماهنگ و ست کردن جوراب مردانه با شلوار است. همیشه سعی کنید رنگ جوراب خود را متناسب با شلوار انتخاب کنید نکته مهم در انتخاب جوراب مناسب، تناسب بافت و جنس جوراب با جنس و بافت و ضخامت شلوار است.

ست کردن جوراب مردانه

نظر بدهید