استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه
مدل لباس مردانه

استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه

954بازدید

فصل پاییز شروع شده است بعد از آن هم زمستان و می توانیم از لباس های گرم سال جذاب و دوست داشتنی این فصل برای دیده شدن بهتر استفاده کنیم. یکی از این لباس ها هودی است. در ادامه قصد داریم روش های ست کردن لباس با هودی را توضیح دهیم تا بتوانید بهتر لباس بپوشید و از این فصل زیبا لذت بیشتری ببرید.

استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه

هودی یک گرم کن بسیار عالی برای پاییز و زمستان است و میتوان گفت استایل شما رو شیکتر میکند به همین خاطر سعی کردیم تصاویری از هودی های جدید مردانه به شما نشان دهیم.پس تا آخر این مقاله همراه تیپزا باشید.

تاریخچه هودی

اگر به دنیای مد علاقه دارید و مجلات مد خوانده اید احتمالاً متوجه شده اید که هودی سابقه چندانی ندارد. هودی ها در دهه 1930 محبوب شد و بسیار محبوب بود (در ابتدا برای ورزشکاران طراحی شده بود).

قبل تر ها هر کسی از این مدل لباس می پوشید حتی دستگیر هم میشد! به تدریج ، هودی ها جای خود را در صنعت مد پیدا کرد و طرفدارن خودش را هم دارد

یکی از ویژگی های عالی هودی این است که می توان آن را تقریبا با همه لباس ها ست کرد برای لباس زیر می توانید از تی شرت یا انواع مانتو برای لباس استفاده کنید.

نه تنها ظاهری شیک خواهید داشت ، بلکه لباس های لایه لایه شما را در برابر سرما محافظت می کند.

استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه

لایه لایه پوشیدن

یکی از قابلیت های بسیار خوب هودی اینست که میتوان تقریبا با تمامی لباس ها آن را ست کرد.میتوانید از تیشرت برای زیر هودی یا انواع کت برای روی لباس استفاده کنید.

استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه

ست هودی با شلوار اسپرت

اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر از لباس های اسپرت استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم هودی را با یک شلوار اسلش زیبا ست کنید. این سبک شیک و در عین حال راحت است.

استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه

ست هودی با شلوار جین

نمی توان گفت پوشیدن هودی با شلوار جین رسمی است اما اگر استایل های خیابانی را دوست دارید می توانید از این ست استفاده کنید.

استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه

ست هودی با کاپشن

هرچه روزهای بیشتری از پاییز می گذرد هوا سردتر می شود و برای محافظت از خود می توانید ابتدا یک هودی بپوشید و کاپشن مورد علاقه خود را بپوشید ، اما بهتر است کاپشن شما کلاه نداشته باشد. می توانید از ترکیب کاپشن و شلوار جین استفاده کنید.

استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه

ست هودی با استایل رسمی یا نیم رسمی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به استایل های رسمی و نیمه رسمی علاقه دارید ، از ترکیبی از هودی با کت چرمی استفاده کنید. می توانید از کت چرم برای استایل های رسمی تر و کت های بلند برای استایل های غیر رسمی خود استفاده کنید. این ترکیب جذابیت خاصی به شما می بخشد. برای تکمیل ست می توانید از شلوار کتان استفاده کنید.

استایلی شیک زمستانه با هودی مردانه

نکات قابل توجه برای ست لباس با هودی

همیشه به کفش خود توجه کنید.
از آنجا که هودی استایل چندان رسمی به شما نمی دهد ، سعی کنید از کفش های کتانی یا نیم بوت استفاده کنید.
یک الگو بگیرید. هیچ چیز بهتر از دیدن مدل های مشابه به شما در ایجاد یک استایل زیبا کمک نمی کند.
هنگام چیدمان به نوع لباس هایی که با هم ست می کنید توجه کنید.
طرح های جلویی بسته هوشمندتر از طرح های زیپ هستند.
سعی کنید یک یا دو کاپشن در کمد لباس خود داشته باشید.
هودی با ست های مختلف بپوشید تا لباس های شما تکرار نشوند.

تیپزا

نظر بدهید