ست لباس مشکی
کافه خواندنی

ست لباس مشکی خود را با چه رنگ‌هایی کامل کنیم؟

775بازدید

مشکی رنگ محبوب خیلی از آدم‌های دنیا بخصوص ایرانی‌ها است. از طرف دیگر مشکی رنگی است که به راحتی با بقیه لباس‌ها هماهنگ می‌شود.
تیپ مشکی یکی از محبوب‌ترین استایل‌های زنانه است. وقتی پای یک مهمانی در میان باشد بسیاری از خانم‌ها سراغ یک ست لباس مشکی زنانه می‌روند. اما اضافه کردن چند رنگ به تیپ مشکی، نه تنها باعث زیباتر شدن آن می‌شود، بلکه ترکیب رویایی شما را کامل و درخشان‌ می‌کند. اما چطور رنگ‌ها را به ست لباس مشکی خودمان برگردانیم؟ با ما همراه باشید.

۱. رنگ‌ها را به درون لباس مشکی ببرید

ست لباس مشکی

یک راه خلاقانه و در عین حال کاربردی برای ست کردن رنگ مشکی با یک رنگ دیگر، اضافه کردن رنگ‌ها در لایه‌های زیرین استایل است.

اگر یک مانتو مشکی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید به سادگی یک شلوار جین یا پارچه‌ای مشکی با آن بپوشید و ست مشکی خودتان را با شال کامل کنید. اما زیر مانتو جلوباز از یک تی شرت یا تاپ سفید یا رنگی مثل زرد، سفید، سرخابی یا هر رنگ روشن و خیره‌کننده دیگری استفاده کنید.

۲. در اکسسوری رنگ جلب‌ توجه کننده به‌کار ببرید

ست لباس مشکی

می‌توانید یک تیپ تماما مشکی را با اکسسوری‌های رنگی کامل کنید. یک کیف زنانه رنگی، یک جفت کفش پاشنه بلند با رنگ‌های خاص و براق، کتانی‌های دخترانه سفید، یک جفت گوشواره منگوله دار مدرن، شال یا روسری رنگی، کمربند و… .

دست شما در این انتخاب باز است.

۳. طرح‌ها را به تیپ مشکی اضافه کنید

ست لباس مشکی

طرح‌هایی مثل پلنگی، گل‌دارهای ظریف یا حتی طرح‌های دو رنگ سیاه و سفید می‌توانند در ترکیب ست لباس مشکی خیره‌کننده و متفاوت دیده شوند.

چند توصیه دیگر برای پوشیدن استایل مشکی

برای انتخاب لباس‌های مشکی و ساختن یک تیپ تماما تیره، دانستن چند نکته کوچک می‌تواند به زیبایی بیشتر استایل شما کمک کند.

. تور و حریر، انتخاب‌های تابستانی برای رنگ مشکی

ست لباس مشکی

پارچه‌های ضخیم مشکی رنگ، مناسب استایل‌های تابستانی زنانه نیستند. آن‌ها را با پارچه‌های لطیف‌تری مانند تور و حریر جایگزین کنید. این پارچه‌ها جذابیت و گیرایی استایل شما را بیشتر می‌کنند.

. از مد روز غافل نباشید

یکی از دلایل محبوبیت تیپ مشکی، بدون زمان بودن آن است. ست لباس‌های مشکی شما هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه شیک و خاص به نظر می‌رسند.

. فرم‌های خلاقانه را انتخاب کنید

ست لباس مشکی

تیپ مشکی شما زمانی خسته‌کننده و تکراری می‌شود که سادگی رنگ مشکی در کنار سادگی فرم لباس‌ها قرار گیرد.

چین‌های خاص در شلوار یا دامن زنانه، فرم آزاد یا آستین‌های مدل‌دار در شومیز یا هر شکل و مدل خلاقانه دیگری در تکه‌های مختلف استایل شما، باعث می‌شود در عین سادگی، استایل‌تان تکراری و آزاردهنده به نظر نرسد.

. آرایش جذاب و ناخن‌های رنگی

برای آن که ست لباس مشکی شما غمگین به نظر نرسد، کافی است رنگ‌ها را در آرایش خودتان بکار ببرید. از رژ لب‌های براق با رنگ‌های خاص مثل قرمز، صورتی یا نارنجی غافل نشوید. آن‌ها ساده‌ترین روش برای خیره‌کننده کردن یک استایل ساده مشکی هستند.

مجله دلتا

1 نظر

نظر بدهید