زیر لباس های توری و بدن نمای تابستانی چه باید پوشید
کافه خواندنی

زیر لباس های توری و بدن نمای تابستانی چه باید پوشید

4.4Kبازدید

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که به راستی بسیاری از پارچه های لباس های تابستانی بدن نما ویا نازک هستند و بسیاری از خانم ها با پوشیدن آنها دچار چالش های فراوان هستند و هر چیزی را نیز نمی توان برای پوشیدگی لباس نازک و بدن نما پوشید چراکه ممکن است نمای کلی لباس را به هم بریزد.

زیر لباس های توری و بدن نمای تابستانی چه باید پوشید

لباس نازک و بدن نما

ولی در این مطلب با انواع لباس زیرهایی آشنا می شوید که می توانید برای پوشاندن لباس های بدن نما و توری استفاده کنید بدون آنکه ذره ای از جلوه آنها کم شود.

  • مشکل: یک پیراهن ماکسی بسیار بدن نما و کاملا توری مشکی

ممکن است برای این نوع لباس تصور کنید پوشیدن یک لباس زیر و دامن کوتاه مشکی می تواند راه چاره باشد ولی باز هم نمی تواند لباس مناسبی برای شرکت در یک دورهمی خانوادگی و یا یک مجلس رسمی تر باشد. در عوض زیر آن یک تونیک سفید بلند بپوشید.

  • مشکل: یک شورت کتان سفید

برخلاف لباس های توری ، لباس های سفید کاملا و از قصد بدن نما نیستند ولی به هر حال این مشکل در مورد آنها وجود دارد به خصوص اگر از پارچه های سبکی مانند پوپلین یا کتان باشند. یک شورت گنی جذب در زیر این نوع لباس نه تنها بدن را پوشیده می کند، بلکه شکل اندام شما را به خوبی حفظ خواهد کرد.

  • مشکل: تونیک نیمه نازک

پیراهن های این چنینی گرچه قرار نیست به راستی بدن نما باشند ولی پوشیدن یک لباس مناسب زیر آن ضروری است. راه حل آن این است که در زیر یک زیرپوش ساتن سفید و یا صورتی ملایم بپوشید.

  • مشکل: بلوز مشکی بدن نما

آیا یک بلوز مشکی بدن نما دارید و نمی دانید با آن چه کنید؟ اول آنکه از هرگونه لباس زیر رنگ بدن وسفید برای زیر آن فاصله بگیرید. چرا که هدف در اینجا پوشاندن است نه فریب چشم ها! راه حل ایناست که یک نیمه تنه و یا تاپ مشکی در زیر بلوز بپوشید که نه تنها با بلوز بلکه به تنهایی هم شیک به نظر برسد.

نحوه پوشاندن بدن در لباس های توری

  • مشکل: بلوز کوتاه سفید و بدن نما

در این مورد با دو مشکل روبه رو هستید، لباسی که نه تنها کوتاه است بلکه به لطف قلاب دوزی های آن بدن نما نیز شده است.  راه حل این است که یک نیم تنه سوتینی سفید به آن اضافه کنید.

  • مشکل: پیراهن نخی

همه ما پوشیدن لباس های نخی در بهار را دوست داریم ولی متاسفانه این نوع پارچه ها بیشتر از حد انتظار بدن نما هستند! ولی با پوشیدن یک بادی سوت که شباهتی به رنگ پوست داشته باشد، می توانیدخود را بپوشانید.

  • مشکل: تاپ گیپوری با یک سرشانه

لباس های زیادی به اندازه تاپ های گیپوری بدون سرشانه بانمک و دوست داشتنی نیستند. ولی وقتیبدن نما هستند خانم ها باید چکار کنند؟ چاره کار این است که یک بادی سوت بدون بند در زیر این تاپبپوشید تا از پوشیدگی آن خیالتان راحت باشد.

  • مشکل: یک دامن بدن نما با پوشیدگی سوال برانگیز!

یک دامن بسیار بدن نما مانند دامن طرح دار و دارای بافت ریز ممکن است به دلیل بافت های پیچیده آن، پوشیدگی نسبی داشته باشد ولی افزودن یک لایه به زیر آن ضرر ندارد. راه حل این است که یک دامن آستری در رنگ مشابه با دامن، در زیر بپوشید. قد این دامن بهتر است چند سانتی مترکوتاه تر از قد دامن اصلی باشد.

  • مشکل: پوشاندن لباس های قلاب بافی شده

برای پوشاندن انواع لباس هایی که دارای بافت های قلاب دوزی شده و امثال آن هستند، می توانید یک پیراهن ساتن در سایه رنگ مشابه در زیر آن بپوشید.

  • مشکل: سرهمی گیپوری

حتی برخی از مدل های سرهمی و یا اورآل هستند که می توانند لباس زیر را به نمایش بگذارند،برای حل این مشکل باید یک شورت گنی بلند در رنگ مشابه را در زیر لباس اضافه کنید.

منبع:پرشین وی

نظر بدهید