راهنمای خرید کت و شلوار 2
کافه خواندنی

راهنمای خرید کت و شلوار

1.48Kبازدید

راهنمای خرید کت و شلوار

خرید کت و شلوار برای یک آقا شاید جزو سخت ترین خریدها باشد !

اما با دانستن یک سری از اصول ، خرید های خود را میتوانید با اطمینان کامل انجام داده و از کلافگی و خرید کت و شلواری که از پوشیدن آن راضی نباشید خلاص گردید .

اصل اول : انتخاب کت مهمتر از شلوار میباشد

در انتخاب کت و شلوار شلوار را ملاک انتخاب قرار ندهید . اصلاح شلوار با روشهای مختلف ممکن میباشد و براحتی میتوان اشکالات موجود را تا حدود زیادی رفع نمود ولی کت اصلاح پذیری کمتری دارد و باید شروع خرید کت و شلوار با کت صورت بپذیرد .

اصل دوم : شانه های یک کت مهمترین قسمت کت میباشد

شانه و سرشانه ها در یک کت مناسب صاف و بدون چین خوردگی یا تا بر روی بدن قرار میگیرد . امکان اصلاح بلندی یا کوتاهی آستین و گودی کمر در کت وجود دارد ولی در قسمت سرشانه ها خیر !

اصل سوم : قد آستین

آستین کت در جایی تمام میشود که دست شروع میشود . اندازه بیرون زدگی پیراهن از کت نیز اصلی دارد که نباید از نیم سانتیمتر کمتر و از یک و نیم سانتیمتر بیشتر باشد .

اصل چهارم : نسبت قد شلوار به پهنای شلوار

قد شلوار هر چه قدر بیشتر باشد عرض شلوار نیز باید بزرگتر باشد و در صورتی که میخواهید شلوار کوتاهتری داشته باشید باید از عرض شلوار بکاهید و شلوار تنگ تری انتخاب نمایید .

اصل پنجم : انتخاب رنگ مناسب

برای داشتن یک استایل مناسب باید به رنگ پوست خود نیز توجه نموده و بر اساس آن رنگ کت و شلوار را انتخاب نمایید . همچنین در مورد رنگ کفش و جوراب نیز باید دقت عمل به خرج داده تا به ظاهر موجه خود دست یابید . استفاده از رنگ شلوار برای جوراب یکی از راههای ممکن میباشد .

 

منبع : گروه پوشاک ایکات

نظر بدهید