برند دزیگوال
کافه خواندنی

دزیگوال، برندی که شبیه آنچه می‌شناسید نیست!

1.65Kبازدید

نام‌آشنا به دلیل شیوه متفاوت به کارگیری رنگ و استفاده از طرح‌های شاد و سرزنده، امروز دزیگوال (Desigual) به عنوان برندی اسپانیایی در دنیای مد و فشن، یک نام شناخته شده است، در بیش از 72 کشور جهان نمایندگی دارد و شعار خود “زندگی زیباست” (La vida es chula) را در هر یک از مجموعه‌هایش به تصویر می‌کشد.

داستان دزیگوال، از سال 1984 شروع شد زمانی که توماس مِیر (Thomas Meyer) تصمیم گرفت به رویایش برای خلق لباس‌هایی که تفاوت‌های فردی را نشان می‌دهد، جامه عمل بپوشاند. پس پایه گذار برندی شد که در عین داشتن دیزاین‌های خلاقانه، به صرفه بود. از همان زمان برند دزیگوال با حفظ همین ارزش‌های اولیه گسترش پیدا کرد.

دزیگوال بر پایه این ایده شکل گرفته است که هر فرد به شیوه‌ای متفاوت لباس می‌پوشد، لباس‌هایی که به او کمک می‌کنند احساسات مثبت خود را نمایان کند. بر این اساس دزیگوال تلاش می‌کند با طراحی لباس‌ها، کیف و اکسسوری‌های زنانه و مردانه و بچگانه‌ای که به صرفه هستند، این امکان را به همه بدهد که سبک خاص خودشان را بسازند.

برند دزیگوال

دنیایی از تجربه با دزیگوال

هر یک از مجموعه‌های این برند اسپانیایی تجربه‌ای تازه را به تصویر می‌کشد، ترکیبی تازه از رنگ‌های تند و خیره‌کننده، استفاده از طرح‌های بدیع و نامتقارن و بر هم زدن قواعد برای رسیدن به یک دیزاین منحصربه‌فرد در هر تکه از استایل به شما کمک می‌کند آنچه در ذهن دارید را به بهترین شکل بتوانید در استایل خودتان بازتاب دهید.

فرقی نمی‌کند کدام را انتخاب کنید، یک لباس زنانه خیره‌کننده، یک استایل مردانه خاص یا اکسسوری‌هایی که می‌توانند فرم کلی استایل شما را تغییر دهند؛ آنچه دزیگوال طراحی می‌کند دارای یک “قلب” است، روح لباس‌ها را نشان می‌دهد و باعث می‌شود هر تکه‌ای یک هویت مستقل داشته باشد.

هر لباسی می‌تواند در خود احساساتی را داشته باشد، احساساتی که بازتابی از درون فردی است که آن را می‌پوشد.

برند دزیگوال

نمایندگی رسمی دزیگوال در دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، نماینده رسمی برند اسپانیایی دزیگوال در ایران است، جایی که می‌توانید هم زمان با همه فروشگاه‌های این برند در هر نقطه‌ای از جهان، جدیدترین مجموعه‌های به روز را ببینید.

در هر یک از مجموعه‌های این برند می‌توانید نشانه‌هایی ازشادی، انرژی، خوشبینی و جزییات راحت و در عین حال الهام بخش را پیدا کنید، نشانه‌هایی که استایل شما را به سبکی منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند و بازتابی از هویت شما است.

فراموش نکنید که زیباترین افراد شادترین آن‌ها هستند، پس با یک استایل شاد، جذابیت خودتان را دو چندان کنید.

برند دزیگوال

منبع :دیجی استایل

نظر بدهید