بهترین مدل لباس خواب زنانه همراه با عکس
کافه خواندنی

بهترین مدل لباس خواب زنانه همراه با عکس

1.45Kبازدید

امروزه لباس خواب؛ فقط برای خوابیدن نیست! بسیاری از افراد امروزه به محض رسیدن به خانه، لباس خواب راحتی خود را پوشیده و فقط در آخرین لحظه بیرون رفتن از خانه، لباسشان را تعویض می کنند. در کشورهای اروپایی، چه بسا لباس خواب شیک؛ خود را در بیرون از منزل هم می پوشند.

بعد از یک روز طولانی که سخت کار کرده اید وقتی به خانه می آیید، هیچ چیز به اندازه پوشیدن لباس خواب به شما حس لذت و سبکی نمی دهد. درست شبیه زمانی که موهای دم اسبی محکم از بالا بسته شده خود را پایین کشیده و رها کرده، احساس سبکی می کنید. وقتی سوتین فنر دار خود را از تن در می آورید و مدل لباس خواب های شیک و راحت خود را می پوشید، بیشتر از آن چیزی که به ذهنتان برسد لذت بخش است. بانوان این حس را بسیار خوب درک می کنند.

بهترین مدل لباس خواب زنانه همراه با عکس(لباس خواب زنانه، حس خوب راحت در عین زیبایی را به شما به ارمغان می آورد)

انواع مختلفی ازمدل های لباس خواب وجود دارد که برای راحتی شما و مطابق با سبک خواب شما طراحی و تولید شده است. داشتن لباس خواب مناسب؛ به خواب بهتر شما کمک کرده و شما و محیط خوابتان را امن تر خواهد کرد. انتخاب برند درست؛ تولید کننده و عرضه کننده لباس خواب زنانه ای که از جنس با کیفیت و دوخت تمیز همانند برندهای لباس سکرت یا ویکتوریا سکرت باشد مهم است. برای دیدن شیکترین مدل های لباس خواب، این برندهای معتبر را در گوپل سرچ کنید.

انواع مدل لباس خواب زنانه: 

  1. بلوز خواب زنانه :

بهترین مدل لباس خواب زنانه همراه با عکس 

بلوزمخصوص خواب زنانه؛ از حالت عادی گشادتر و بزرگتر است. قد این بلوز، به اندازه ای بلند است که نیاز به پوشیدن شلوار با این لباس خواب شیک نداشته باشید، عموما بالای زانو هستند. آنها با پارچه ای نرم تولید می شوند که باعث تحریک پوست نشوند. این مدل شومیز خواب؛ بصورت دکمه دار و یا به صورت تی شرتی که از سر پوشیده می شود در بازار موجود هستند.

 

  1. پیراهن خواب زنانه: 

4

 پیراهن خواب زنانه؛ لباس شبی است که با مصرف پارچه کمتری در سبک های کوتاه و کم برش تولید می شود. این مدل لباس خواب زنانه اغلب با مواد بسیار سبک مانند ابریشم و نوعی ساتن ابریشم تولید و طراحی می شوند. پیراهن خواب زنانه؛ ممکن است گاهی با سوتین، لباس زیر یا هر دو ست های جذابی برای یک شب رمانتیک بسازد. بعضی از مدل های پیراهن ساتن ابریشم با تور و یا گیپورهای رنگی تزئین می شوند و بسیار سبک، راحت و خنک هستند. در فصل تابستان که هوا بسیار گرم می شود، پیراهن های ساتن ابریشم بیشتر طرفدار پیدا می کنند چرا که کاملا خنک و تنفس پذیر هستند.

 

  1. روبدوشامبر زنانه: 

 روبدوشامبر زنانه؛ یکی از پر طرفدارترین مدل های لباس خواب زنانه است. امکان ندارد کسی علاقه به پوشیدن لباس خواب داشته باشد و در کمدش چند مدل روبدوشامبر زنانه(robe) رنگارنگ نباشد. مدل این لباس خواب؛ همانند مانتوهای جلو باز است که با یک بند از کمر بسته می شوند. روبدوشامبرهای زنانه؛ در جنس های نخی، ساتن ابریشم، پلی استر و… در بازار موجود هستند که پرطرفدارترین آن روبدوشامبر ساتن ابریشم است. با سرچ کلمه (روبدوشامبر لباس سکرت) انواع مدل های روبدوشامبر را مشاهده بفرمایید

5

روبدوشامبر ساتن ابریشم؛ به دلیل براقیت، سبک بودن و تنفس پذیری بالا طرفداران بسیاری دارد. روبدوشامب ها بصورت کوتاه(بالای زانو) و بلند (تا نزدیک نوک انگشت پا) موجود هستند. این نوع مدل لباس خواب زنانه با پیراهن خواب، ست جذابی ایجاد می کند از انتخاب این ست جذاب خواب غافل نشوید.

 

  1. بلوز و شلوار زنانه: 

بلوز و شلوار زنانه؛ یکی از انواع مدل لباس خواب پر طرفدار بین بانوان است. این مدل لباس خواب زنانه را نه تنها در زمان خواب و یا استراحت در منزل می توان پوشید بلکه در مهمانی و دور همی ها به دلیل پوشش مناسب هم قابل استفاده است. بلوز و شلوار زنانه؛ در انواع جنس نخی، فلانل، پلی استر و ساتن ابریشم تهیه و تولید می شود. شما اگر به دنبال ست خواب جذاب با همسرتان هستید؛ پیراهن و شلوار ساتن ابریشم یک ست شیک و لوکس و پر طرفدار است که می توانید به شما و همسرتان تیپ و استایل متفاوتی دهد.

بهترین مدل لباس خواب زنانه همراه با عکس

  1. تاپ و شلوارک زنانه: 

 تاپ و شلوارک های جذاب زنانه؛ در مدل های ساده و طرحدار در بازار موجود هستند. فروش این مدل لباس خواب زنانه؛ در فصل تابستان به اوج خود می رسد. دو بند قابل تنظیم تاپ این لباس و شلوارک بالای زانو آن باعث گردش خوب هوا در پوست می شود. برای داشتن ست شیک تاپ و شلوارک زنانه؛ آن را با روبدوشامبرهای ساتن ابریشمی خود ست کنید. زمانی که شما تاپ و شلوارک خود را با روبدوشامبر می پوشید همانند رویه ای عمل می کند که نه تنها پوشش بیشتری به لباس شما می دهد بلکه ظاهری زیباتر به شما می بخشد.

7

  1. ست لباس خواب زنانه:

ست های لباس خواب زنانه؛ شامل تمامی انوع مدل لباس خواب که در بالا اشاره کردیم می شود.

یک ست کامل لباس خواب؛ دارای تاپ و شلوارک، پیراهن، روبدوشامبر، بلوز و شلوار، چشم بند، اسکرانچی مو و کلاه خواب ساتن ابریشم است.

این نوع ست های لباس اغلب پارچه شان بصورت طرحدار است. معروف ترین، پرفروش ترین لباس خواب مربوط به ست خواب ویکتوریا سکرت و لباس سکرت است. برای خرید این ست خواب جذاب می توانید به فروشگاه تخصصی لباس زیر و لباس خواب مانند لباس سکرت مراجعه کنید. ست لباس خواب ویکتوریا444، یکی از بهترین نمونه ست های لباس خواب است.

بهترین مدل لباس خواب زنانه همراه با عکس

بهترین جنس لباس خواب زنانه

انواع لباس خواب؛ هم زنانه و هم مردانه و بچه گانه، در جنس های متنوع مانند فلانل، پنبه، نخی، ساتن، ساتن ابریشم، پلی استر عرضه می شود. اما بهترین جنس لباس خواب های زنانه چیست؟

بهترین جنس این مدل لباس خواب ها؛ ساتن ابریشم است. این لباس شب های ابریشمی یک انتخاب تابستانی محبوب است و اگر در جایی گرم زندگی می کنید یا تهویه هوا ندارید، به خوبی کار می کند. آنها بدون اینکه عرق کنید، به اندازه کافی پوشش دهی دارند و به شدت تنفس پذیر هستند.

اگر به دنبال هدیه ای کلاسیک و شیک برای خانم های زندگی خود هستید، ست لباس خواب ساتن ابریشم یک انتخاب عالی است. حتی می توانید یک ست شیک جذاب زنانه و مردانه برای خودتان تهیه کنید. ساتن ابریشم ماده ای براق است که نفیس، لوکس و گران بها به نظر می رسد.

سخن آخر

انتخاب لباس خواب برای شما مهم. اگر از لباس با جنس ساتن معمولی و آستری استفاده کنید، ممکن است به پوست شما آسیب برسد. همه مدل ها را برایتان شرح دادیم تا بتوانید شیکترین مدل های لباس خواب زنانه را برای خود انتخاب کنید. از ست کردن مدل ها باهم، غافل نشوید. در زمان خرید حتما به اعتبار فروشگاه، ویدیو معرفی محصول، نظر کاربران و نماد اعتماد ملی دقت کنید. نمونه این موارد را در فروشگاه های معتبری مانند لباس سکرت ویا ویکتوریا سکرت خواهید دید. کافی است لباس خواب لباس سکرت را در گوگل سرچ کنید و انواع مدل ها را مشاهده بفرمایید. شما، لایق شیکترین ها برای خود هستید.

1 نظر

نظر بدهید