اکسسوری‎‌هایی برای یک قرار عاشقانه!
کافه خواندنی

اکسسوری‎‌هایی برای یک قرار عاشقانه!

627بازدید

آن‌چه ما در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، اهمیت انکارناپذیر اکسسوری‌ها برای تکمیل استایل زنانه است.

اصول و قواعد پوشش برای مکان‌ها و دیدارهای مختلف، متفاوت است. ما در این مطلب از اکسسوری زنانه برای یک قرار عاشقانه خواهیم گفت که می‌تواند آراستگی را برای یک قرار رمانتیک بیشتر جلوه دهد و زیبایی شما را چشمگیر و دو چندان کند. همراه این مطلب ما باشید.

انتخاب اکسسوری زنانه

لباس زیبا، عطر و بسیاری موارد دیگر که در قرارهای دو نفره باید به آن‌ها توجه شود. اکسسوری‌ها باید متناسب با لباس انتخاب شود. بعضی افراد ترجیح می‌دهند ریسک نکنند و همیشه رنگی را که مطمئن هستند به آن‌ها می‌آید را انتخاب کنند. اما فراموش نکنید که رنگی عاشقانه‌تر از قرمز وجود ندارد. قرمز بر اساس یک قانون نانوشته به نماد روز عشق نیز تبدیل شده است.

زیورآلات

زیورآلات یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در بین خانم‌ها است و البته زیبایی و درخشش یک بانوی زیبا را تکمیل می‌کند. برای اینکه مرتبط با تم یک قرار رمانتیک زیورآلات به خود بیندازید.

حتی اگر جزو افرادی باشید که با زیورآلات میانه چندانی ندارند؛ شاید به ‌دست کردن یک انگشتر زیبا با نگین قلب برای یک شب زیاد هم سخت به ‌نظر نرسد، در عوض زیبایی دست شما دو چندان خواهد شد.

چه چیز بیشتر از یک دستبند زیبا که بر روی مچ دست قرار گرفته است، می‌تواند هنگامی‌که دست در دست یار می‌گذارید؛ خودنمایی کند؟

زیور آلات ساده و مینیمال اما زیبا و تاثیرگذار می‌توانند انتخاب شما باشد.مثلا یک جفت گوشواره حلقه‌ای، یا گوشواره آویز و بلند.

استفاده از مروارید به‌ حدی زیباست و حس زنانگی را القا می‌کند که شاید بتوان گفت در خیلی از موقعیت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

کیف و کفش قرمز

پیشنهاد دوم مبنی بر انتخاب رنگ قرمز برای ست‌کردن کیف و کفش است. چه کفش اسپرت انتخاب شما باشد و چه پاشنه‌بلند، پوشیدن رنگ قرمز یک انتخاب چشم‌گیر و زیبا خواهد بود.

می‌توانید از رنگ‌های براق یا به اصطلاح شاین‌دار، به شرط اینکه با بقیه اجزا استایل هم‌خوانی داشته باشد نیز استفاده کنید.

آرایش و لاک ناخن

بعضی خانم‌ها برای پوشش خود، رنگ‌های ملایم و کم‌رنگ را بیشتر می‌پسندند و ترکیب رنگ آرایش روز و یا حتی شب آن‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما شاید بد نباشد گاهی کمی ریسک‌پذیری را چاشنی انتخاب‌ها کنیم.

برای رژ لب و رنگ لاک ناخن‌ها در یک قرار عاشقانه قرمز را انتخاب کنید.

اکسسوری‎‌هایی برای یک قرار عاشقانه!

اکسسوری‌های خاص

مدل موی مورد علاقه شما هر چه که باشد، با یک دستمال سر یا روبانی که به شکل پاپیون بسته شده، زیباتر خواهد شد. استفاده از روسری‌های کوچک و باندانا جزو ترندهای ۲۰۲۱ است. پس این دستمال‌سر را روی موهای خود پاپیونی ببندید.

استفاده از گل‌سرهای کوچک پاپیونی برای بغل موها؛ یا کلیپس پاپیونی.

دستمال‌گردن با پترن‌های مختلف، اکسسوری زیبایی است که با توجه به یقه بلوز می‌تواند شما را بسیار شیک جلوه دهد.

دستمال‌گردن را می‌توانید با یک گره کوچک و شل، در جلو ببندید و در صورتی که مایل باشید رنگ آن‌ را با گوشواره‌ها ست کنید.

منبع : sarak

نظر بدهید