انتخاب بهترین شلوار جین مردانه
مدل لباس مردانه

انتخاب بهترین شلوار جین مردانه

1.84Kبازدید

چگونه بهترین شلوار جین را انتخاب کنیم؟

اگر شما جزو مردانی با قد متوسط ( حدوداً 180 سانتی متر ) هستید ، در گروه مردان بسیارخوشبخت قرار دارید زیرا به راحتی شلوار جین مورد نظر خود را پیدا می کنید. ،طراحان لباس ، ابعاد متوسط را معیاراصلی اندازه گیری در نظر می گیرند و با توجه به آن ، سایز های بزرگتر و کوچک تر را طراحی می کنند .

رهنمود های کاربردی و موثری که در ادامه می خوانید به شما کمک می کند تا صرف نظر از اینکه چه سایزی هستید بهترین انتخاب را در خرید شلوار جین داشته باشید.

اصول اولیه

برای انواع اندام ها، چهار نکته هست که باید در خرید شلوار جین مد نظر داشت: فاق ، رنگ، مدل و طول شلوار
قبل از رفتن به فروشگاه ها ، باید اندازه های اصلی خود را بویژه طول درز داخلی شلوار( از وسط پا تا پایین شلوار) و طول فاق را داشته باشید. چنانچه پس از خرید تصمیم به کوتاه کردن شلوار جین گرفتید از خیاط خود بخواهید سجاف اولیه پاچه های شلوار را حفظ کند ، در غیر اینصورت ظاهر نا زیبایی خواهد داشت.

مردان کوتاه تر

اگر قامتی کوتاه تر ازاندازه متوسط دارید، با رعایت چند نکته که در ادامه مطلب می خوانید ، می توانید پاهای خود را بلند تر از آنچه که هستند نشان دهید.

– از انتخاب شلوارهای فاق کوتاه ، اجتناب کنید و بجای آنها ازشلوارهای فاق متوسط استفاده کنید زیرا با ایجاد توازن بین دو بخش بالا و پایین بدن ، بهترین انتخاب برای پاهای نه چندان بلند می باشند.

– شلوارهای راسته و باریک را انتخاب کنید زیرا پاها را کشیده تر ، نشان می دهند.

– طول شلوار نه خیلی بلند و نه کوتاه ( کلاسیک) باشد.

– جیب های پشت شلوار ، خیلی پایین نباشند زیرا پاها را کوتاه تر نشان میدهند.

– اگر تمایل به خرید شلوارهای رنگ ساژ شده دارید ، انواع تیره تر، تک رنگ و ساده را انتخاب کنید و ازطرح های شلوغ ، پرهیز نمایید.

– در صورتی که اصرار به پوشیدن جین های زاپ دار( دارای شکاف و ریش ریش شده) هستید از رنگ های روشن که بخش های شکاف دار ، کنتراست کمتری با رنگ جین دارند استفاده کنید.

انتخاب بهترین شلوار جین مردانه

مردان بلند تر

اگر قد شما بیشتر از 182 سانتی متر است ، جزو مردان قد بلند محسوب می شوید و باید نکات زیر را در خرید شلوار جین ، مد نظر داشته باشید:

– شلوارهای فاق بلند ، پاها را بلند تر از آنچه که هستند نشان می دهند و در نتیجه ظاهری نامتناسب به شما می بخشند ، از این رو باید شلوار جین با فاق کوتاه یا متوسط انتخاب کنید.

– علی رغم تلاش کارشناسان صنعت مد برای ایجاد یک مقیاس واحد سایز بندی ، اما هنوز چنین چیزی در دسترس نیست و سایزبندی برند ها ، مشابه هم نیستند ، لذا مؤکداً توصیه می شود قبل از خرید شلوار جین ، حتماً آن را امتحان کنید.

– شلوارهای راسته ، انتخاب مناسبی هستند اما از شلوارهای لوله تفنگی و چسبان ، اجتناب کنید.

– رنگ تیره و رنگ ساژ های ساده و تک رنگ و پارچه سبک وزن انتخاب کنید. از مشکی بپرهیزید.

– طول شلوار بهتر است تامچ پا باشد در ضمن ، پاچه های شلوار تا زده و بستن کمربند به تناسب ظاهر مردان قد بلند کمک میکند.

انتخاب بهترین شلوار جین مردانه

مردان سایز بزرگ

یافتن شلوار جین مناسب برای مردان سنگین وزن و درشت اندام ، معمولاً کار آسانی نیست ، اما دانستن نکات زیر، این کار را بسیارساده تر می نماید:

– شلوار جین فاق کوتاه ، سبک وزن و تیره ، انتخاب مناسبی برای سایز های بزرگ می باشد.

– طول شلوار بهتر است تا مچ پا باشد.

– شلوار راسته و از جنس پارچه کشی انتخاب کنید و از شلوارهای چسبان و لوله تفنگی که هیکل شما را شبیه خمره خواهد نمود دوی نمایید.

انتخاب بهترین شلوار جین مردانه

مردان لاغر

علیرغم اینکه برای این گروه از مردان ، هیچ مشکلی در یافتن جین دلخواه وجود ندارد ، آگاه بودن از موارد زیر ، خالی از لطف نخواهد بود:

– جین های رنگ روشن با پارچه های ضخیم و بافت دار، فاق کوتاه و راسته برای این گروه مناسب است.

– هیچ محدودیتی برای انتخاب جین های زیپ دار ، وصله دار و دارای نقش و نگار و سوزن دوزی وجود ندارد.

– طول شلوار بهتر است کلاسیک باشد. ( نه بلند و نه کوتاه )

انتخاب بهترین شلوار جین مردانه

مردان عضلانی

اگر جزو مردانی هستید که چندین ساعت از روز رادر باشگاه های ورزشی صرف بدنسازی میکنند در این گروه قرار میگیرید ورعایت نکات زیردر انتخاب شلوار جین الزامی است:

– ازجین های پاچه گشاد و یا لوله تفنگی پرهیز کنید و بجای آنها ، شلوار راسته و یا مدلی که از زانو به پایین اندکی باریک تر ازقسمت ران است را انتخاب نمایید.

– شلوارهای فاق کوتاه یا متوسط مناسب این گروه است.

– برای مردان عضلانی در انتخاب رنگ شلوار جین محدودیتی وجود ندارد و رنگ ساژ های روشن و تیره قابل استفاده می باشند.

انتخاب بهترین شلوار جین مردانه

منبع : مد و پوشاک

نظر بدهید