استایل ویمسیکال چیست
کافه خواندنی

استایل ویمسیکال چیست

3.18Kبازدید

امروزه استایل و سبک ویمسیکال در بین سلبریتی‌ها یا حتی مردم عادی بسیار محبوب و پر‌طرفدار شده است. این استایل آمیخته‌ای از رنگ‌های روشن و طرح‌های جذاب است. در این استایل شما می‌توانید از هر رنگی استفاده کنید،سبز،صورتی،قرمز یا حتی رنگ‌های خنثی البته لازم به ذکر است که رنگ مشکی و تیره در این استایل کمتر دیده می‌شود.

استایل ویمسیکال چیست

ویمسیکال استایلی شاد و پرانرژی است و با رنگ یا طرح‌های شلوغ و پارچه‌های متنوع و زیبا به وجود می‌آید.آیتم‌های مورد نظر برای این استایل، تقریباً در بیشتر فروشگاه‌ها و برند‌های مختلف دیده می‌شود و پیدا کردن آیتم‌ها به هیچ‌وجه سخت نیست.همچنین استفاده از رنگ‌های روشن و شاد در فصول گرم بسیار توصیه می‌شود، پس ویمسیکال استایلی مناسب برای فصل تابستان است.در کشور ما هم این استایل طرفداران خودش را دارد و به سادگی می‌توان از این سبک و استایل پیروی کرد.

آیتم‌های مورد‌استفاده‌ی استایل ویمسیکال:

دامن:

یکی از آیتم‌هایی که در این استایل بسیار دیده می‌شود، دامن است.این آیتم در فصول گرم یا حتی سرد می‌تواند استایل شما را جذاب و رویایی کند. در فصل تابستان دامن‌هایی از جنس،ساتن،کتان،حریر،گیپور، و بسیاری از پارچه‌های دیگر می‌تواند خنک و مناسب باشد. با توجه به استایل و علاقه‌‌ی شخصی خود نسبت به طرح‌ها و رنگ‌ها می‌توانید دامنی با رنگ آبی آسمانی انتخاب کنید.حتی دامنی با طرح پاپ‌ آرت و کاملاً فانتزی می‌تواند در نوع خودش خاص باشد، در واقع انتخاب آن بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. در فصول سرد دامن‌هایی با پارچه‌های ضخیم‌ و رنگ‌هایی مانند شتری،عاجی،خاکستری و بژ می‌تواند مناسب باشد. اگر تمایل دارید این استایل را داشته باشید به راحتی می‌توانید از برند‌ها و فروشگاه‌های مختلف در ایران دامن‌هایی بلند با رنگ‌ها و جنس‌های مختلف تهیه کنید.

استایل ویمسیکال چیست

پیراهن‌های طرح‌دار:

پیراهن‌های طرح‌دار با دامن بلند و کوتاه و یا مدل‌های مختلف یقه و آستین، از آیتم‌های همیشگی استایل ویمسیکال می‌باشد.انتخاب طرح پیراهن به سلیقه‌ی شخصی شما و آیتم‌های دیگری که می‌خواهید با آن ست کنید، بستگی دارد.پیراهن‌های خال‌دار،گل‌دار،راه‌راه،طرح‌ها و پرینت‌های فانتزی و رنگا‌رنگ همه‌ی این‌ها می‌توانند از گزینه‌های انتخابی شما باشند.پیراهن‌هایی با یقه‌های انگلیسی یا یقه خرگوشی با دامن‌های بلند می‌توانند در تابستان برای زیر مانتو یا بلیزر مناسب باشند.

استایل ویمسیکال چیست

شلوار‌:

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایلی به پوشیدن دامن ندارند،دامن شلواری‌های راحت یا حتی شلوار‌های طرح‌دار با دوخت‌های متنوع می‌تواند به استایل شما حس و حال ویمسیکال بدهد.اگر شلوار انتخابی شما رنگ بسیار روشنی دارد یا طرح‌دار است،می‌توانید آن را با  تی‌شرت‌هایی که رنگ‌های خنثی‌ای مانند سفید دارند، ست کنید.‌همچنین پوشیدن این نوع شلوار‌ها با مانتو‌های تک رنگ بسیار شیک و مناسب است.

استایل ویمسیکال چیست

کت یا بلیزر:

پوشیدن کت و بلیزر برای همه‌ی فصل‌ها مناسب است به شرط این‌که جنس پارچه‌ی کت مخصوص آن فصل باشد. برای پوشیدن کت‌های طرح‌دار یا فانتزی آیتم‌های بسیاری موجود است. به عنوان مثال کت‌های کوتاه بهاره یا پاییزه‌ی دنیم با سر آستین‌ها و یقه‌ی پشمی که طرح‌های پاپ‌آرت دارند، یکی از آیتم‌های هیجان‌انگیز و جالب برای استایل ویمسیکال است.برای فصول سرد کت‌های بلند پشمی طرح‌دار می‌تواند گرم و مناسب باشد.

استایل ویمسیکال چیست

کفش:

برای این استایل شما احتیاج به نوع یا مدل خاصی از کفش ندارید. اگر با لوفر‌ها و کتانی راحت هستید،‌ می‌توانید آن‌ها را برای پوشیدن انتخاب کنید. اگر به بوت و کفش‌های پاشنه‌بلند علاقه دارید که چه بهتر می‌توانید از آن‌ها در استایل خود استفاده کنید. نکته‌ی قابل توجه این است که اگر آیتم‌های دیگری که در استایل خود به کار بردید رنگ‌های تیز و روشن یا طرح‌های شلوغ دارند، از کفش‌هایی با رنگ‌های خنثی استفاده کنید یا بلعکس اگر آیتم‌های دیگر شما ساده هستند می‌توانید از کفش‌هایی با دیزاین عجیب و پرنقش و نگار استفاده کنید.

استایل ویمسیکال چیست

اکسسوری:

انتخاب اکسسوری مانند انتخاب کفش می‌باشد. در این استایل شما آزادانه می‌توانید هر نوع کیف و اکسسوری‌ای انتخاب کنید، فقط کافی است به بالانس آن با آیتم‌های دیگر دقت کنید. کیف‌های مخملی گوچی با رنگ‌های روشن و طرح‌های زیبا، گوشواره‌های بزرگ و پر نگین، دستمال گردن‌های ابریشم طرح‌دار و بسیاری از اکسسوری‌های دیگر می‌توانند استایلی ویمسیکال به وجود آورند.

استایل ویمسیکال چیست

منبع: مدوپیا

نظر بدهید