طراحی مد و لباس دانش هنر پلی به سوی حرفه ای شدن
کافه خواندنی

طراحی مد و لباس دانش هنر پلی به سوی حرفه ای شدن

952بازدید

طراحی مد و لباس دانش هنر پلی به سوی حرفه ای شدن

حتما شما هم چندین بار در طول هفته و روزها واژه طراحی مٌد و لباس را شنیده اید. این موضوع نشان دهنده اهمیت دادن عموم افراد جامعه به زیبایی لباس و پوشیدن لباس های متناسب با مد روز است. به همین دلیل افراد زیادی که علاقه به یادگیری و فعالیت در صنعت مد دارند، در حال حاضر روز به افزایش است. فعالیت در صنعت طراحی مٌد و لباس، هنر استفاده کردن از اصول طراحی و زیبایی شناسی برای تولید پوشاک، کیف و کفش و حتی اکسسوری های مختلف است. فعالیت در این حرفه با توجه به آداب و رسوم و فرهنگ کشورها و حتی شهرهای مختلف با یک دیگر متفاوت است. یک طراح مد و لباس با استفاده از دانش هنر پلی انواع و اقسام طرح های بدیع  و نو آورانه را طراحی کرده یا تغییر و تحولی اساسی در طرح هایی که هم اکنون وجود دارد، ایجاد می کند. برای موفقیت در حرفه طراحی مد ابتدا لازم است که یکی از استایل ها و سبک های مختلف از جمله لباس های مردانه، لباس زنانه، لباس ورزشی، لباس کار ، لباس اسپرت و … را انتخاب کنید. پس از آن کلیه اصول متناسب با استایل را به صورت حرفه ای و اصولی اجرا و پیاده کنید.

طراحی لباس را آنلاین یاد بگیرید

برای کسانی که می‌خواهند در وقت خود صرفه‌جویی کنند و نیاز دارند به صورت فشرده کلاس طراحی لباس در تهران را بگذرانند پیشنهاد می‌کنیم که از طریق دانشگاه آموزش را شروع نکنند؛ زیرا که بعد از گذراندن 4 سال از وقت خود در انتها دوباره باید دوره اجرایی طراحی لباس را در آموزشگاه‌ها بگذرانند تا بتوانند به صورت حرفه‌ای کار کنند. در نتیجه بهتر است از ابتدا وقت خود را صرف دوره‌ی 6 ماهه‌ی آموزش طراحی لباس از مبتدی تا پیشرفته کنید که مطابق با استانداردهای بین‌المللی این رشته است و در نهایت نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

با افزایش استقبال علاقه مندان و فعالان در صنعت مٌد و بالا رفتن تعداد تقاضیان کلاس های طراحی لباس در تهران، برگزاری کلاس های آنلاین و حضوری طراحی مد و لباس و امکان یادگیری آسان برای علاقه مندان فراهم شده است. با توجه به شرایط حاکم و عدم امکان حضور هنر آموزان برای شرکت در کلاس های حضوری، از دوره آنلاین طراحی لباس استقبال بیشتری شده است. در طی دوره های آموزشی آنلاین طراحی مد و طراحی لباس هنر آموزان و علاقه مندان در شرایط و ساعات مختلف می توانند کلیه اصول طراحی را از ابتدا و مرحله مقدماتی تا مراحل پیشرفته آموزش ببینند. علاوه بر این، این امکان برای هنر آموزان دانشجویان فراهم شده که به صورت تعاملی بتوانند سوالات خود را مطرح کرده و بهتر و اصولی تر یاد بگیرند. برای شرکت در کلاس های طراحی لباس در تهران اینجا کلیک کنید.

212

 مزیت های کلاس های غیر حضوری

بسیاری از طراحان لباس و طراح مٌد عقیده دارند که در آمد طراحان لباسی که به صورت اصولی و در آموزشگاه های معتبر طراحی لباس را فرا گرفته اند، در مقایسه با سایر افراد بالاتر خواهد بود. افرادی که در آکادمیک های مجرب طراحی لباس را فرا می گیرند کلیه مراحل پیاده سازی و اجرای طرح و الگو سازی را به صورت اصولی تر انجام می دهند و در کار خود موفق تر خواهند بود. با وجود برگزاری کلاس های حضوری طراحی لباس بسیاری از علاقه مندان ترجیح می دهند که به صورت آنلاین آموزش ببینند. یکی از بهترین مزیت های کلاس های غیر حضوری این است که بدون اتلاف وقت و در کم ترین زمان ممکن بیشتری مطالب را آموزش می دهند. این موضوع برای کسانی که به هزینه برگزاری کلاس ها و یادگیری اصولی اهمیت می دهند، بسیار مهم و تاثیر گذار است.

اگر شما هم از آن دسته از علاقه مندان هستید که در مرحله تحقیق و بررسی به سر می برند و مدام از خود میپرسند که برای طراحی لباس از کجا شروع کنم؟ باید بگوییم که برای یادگیری به صورت غیر حضوری هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و افراد شاغل هم می توانند با مشارکت اساتید آموزشگاه در ساعات مشخص و متغیری در کلاس ها شرکت کنند. همچنین در صورتی که محل برگزاری کلاس ها از محل زندگی افراد فاصله زیادی داشته باشد، کلیه علاقه مندان می توانند بدون نگرانی و جلوگیری از اتلاف وقت در کلاس های غیر حضوری حضور داشته باشند. با این ویژگی علاقه مندان حتی از شهرهای دیگر هم می توانند طراحی لباس از جمله طراحی لباس با مداد را یاد بگیرند.

راه برترین طراحان لباس را پیش بگیرید

یکی از شروط موفقیت در کسب و کارها و رشته های مختلف سر لوحه قرار دادن افراد موفق و فعال در حرفه های مختلف است. برای موفقیت در حرفه طراحی لباس و طراحی مد نیز می توانید راه برترین طراحان لباس را در پیش بگیرید. طراحان موفق و خبره می توانند با دید بازتر کلیه چالش های پیش روی طراحان و علاقه مندان مبتدی و کم تجربه را توضیح داده و از اتلاف وقت و هزینه آن ها جلوگیری کنند.

کلیه اساتید دانش هنر (https://daneshhonar.ir) با کسب تجربه های چندین ساله کلیه اصول طراحی لباس را از مقدماتی تا پیشرفته به علاقه مندان آموزش می دهند. برای شرکت در دوره های آموزش طراحی مد علاقه مندان نیازی به گذراندن یا داشتن پیش نیاز مرتبط ندارند، چون در این دوره جامع کلیه مراحل و اصول به صورت جداگانه توسط اساتید مجرب از پایه و در چندین ترم آموزش داده می شود. پس از اتمام دوره نیز تمام جلسات آموزش غیر حضوری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. هنر آموزان می توانند پس از پایان هر جلسه کلیه سوالات تخصصی خود در رابطه با کلاس را نزد پشتیبان های آموزشگاه مطرح کنند. یکی از بهترین مزیت های شرکت در این دوره این است که هنر آموزان در صورت قبولی و کسب نمره های برتر به بازار کار معرفی خواهند شد.

2 نظر

    1. سلام شما می تونید با رفتن به سایت دانش هنر موجود در مطلب بالا و تماس با شماره تلفن های درج شده مطلع بشید

نظر بدهید