Untitled-1
مدل جواهرات

مهدی میرزایی کارآفرین نمونه ی که با ساخت پلاک اسم طلا صادرکننده شد

715بازدید

مهدی میرزایی متولد 1359 یک کارآفرین نمونه در حوزه طلا و جواهر می باشد ، مهدی که کار خود را از کف کارگاه های طلاسازی آغاز کرده الان کارگاه مدرن جواهرسازی خود را دارد و محصولات متنوعی در این حوزه طراحی و خلق می کند.

1

این مصاحبه جذاب رو دنبال کنید:

جناب میرزایی هم اکنون چند نفر در مجموعه های شما شاغل هستند : سلام وقت بخیر کارگاه طلاسازی مهدی میرزایی در تهران می باشد ولی 5 گالری در تهران، اصفهان ، شیراز ، مشهد و تبریز داریم که حدود 20 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در گالری های ما مشغول به کار هستند.

 

در خصوص پلاک اسم طلا بفرمایید چطور خرید خارجی انجام میشه

 

پلاک اسم طلا در نام‌های مختلفی تولید می‌شود، پلاک اسم طلا یک هدیه مناسب برای تولد فرزند یا سالگرد ازدواج به همسر است،  البته بسیاری از اسم‌های رایج به هر دو صورت پلاک اسم طلا فارسی و گردنبند اسم طلا انگلیسی در بازار موجود هستند قیمت گردنبند اسم طلا انگلیسی و قیمت گردنبند اسم طلا فارسی یکی از مواردی  است که سبب تفاوت بین گردنبندهای موجود در بازار می‌شود، معمولاً عیار و گرم طلای به‌کاررفته در پلاک اسم طلا و میزان ریزه‌کاری و ظرافت گردنبند در محاسبه قیمت پلاک اسم طلا مؤثر هستند. خرید پلاک اسم طلا از سفارشی به شکل حضوری و اینترنتی انجام میشود.

پلاک اسم طلا فارسی

گردنبند طلا اسم فارسی به‌صورت های مختلفی تولید می‌شود، معمولاً پلاک اسم طلا فارسی به‌صورت خط فارسی نستعلیق یا درهم طراحی می‌شود، طراحی درهم درواقع نوع سبک جدید در طراحی پلاک اسم طلا است که در آن با طراحی اسم به‌صورت های مختلفی شکل‌های زیبایی ایجاد می‌شوند،

درواقع پلاک اسم طلا فارسی به‌صورت یک خط و تشکیل‌شده از حروف اسم پشت سر هم نیست، خط شکسته و طراحی حروف به‌صورت مورب و بالا و پایین در طراحی گردنبند طلا فارسی کاربرد بالایی دارند. پلاک اسم طلا معمولاً از طلای زرد ساخته می‌شود و شما می‌توانید آن را به‌صورت خالی یا با نگین سفارش دهید،  گردنبند  اسم طلا در وزن‌های مختلف قابل سفارش است، معمولاً مدل‌های آماده این گردنبندهای اسم با توجه به نوع اسم گرم طلای پایینی دارند.

بیشتر بخوانید: مهدی میرزایی طراح و سازنده جواهرات ، طلا و زیورآلات پلاتینی

پلاک اسم طلا انگلیسی

گردنبند اسم طلا انگلیسی، همان‌طور که از نام آن پیداست به زبان انگلیسی طراحی می‌شود، پلاک اسم طلا انگلیسی می‌تواند تنها از اول نام فرد تشکیل شود یا به‌صورت مخفف باشد یا اینکه نام به‌صورت کامل روی پلاک اسم طلا انگلیسی طراحی شود. بسته به اینکه گردنبند اسم طلا انگلیسی از چه نوعی باشد قیمت پلاک متفاوت خواهد بود. گردنبند اسم طلا انگلیسی معمولاً به‌صورت یک پلاک که از خود نام تشکیل‌شده است ساخته می‌شود و زنجیره به گیره خود پلاک به‌صورت مستقیم وصل می‌شود.

قیمت پلاک اسم طلا انگلیسی

قیمت گردنبند اسم طلا انگلیسی مانند فارسی طراحی‌های متفاوتی در بازار دارد، شما می‌توانید بر طبق نظر و سلیقه‌ی خود گردنبند اسم طلا انگلیسی مدنظرتان را پیدا کنید. قیمت گردنبند اسم طلا انگلیسی با توجه به نوع طراحی کمی از گردنبند اسم طلا فارسی بیشتر است اما قانون کلی در این مورد وجود ندارد،

تنها تفاوت بین پلاک اسم طلا فارسی و پلاک اسم طلا انگلیسی در خط و زبان نوشتاری دو پلاک است که بر اساس سلیقه‌ی عموم افراد طراحی می‌شود. قیمت پلاک اسم طلا انگلیسی که دارای نگین الماس یا برلین باشد برای قیراط به‌کاررفته در ساخت محاسبه می‌شود و از مدل‌های طراحی‌شده عادی قیمت بالاتری در بازار دارد. این امر در مورد قیمت پلاک اسم طلا فارسی نیز صادق است.

2

قیمت پلاک اسم طلا فارسی

قیمت پلاک اسم طلا فارسی بسته به نوع طراحی خاص اسم و میزان گرم طلای به‌کاررفته در ساخت و عیار آن متفاوت است،  هر چه طراحی پلاک اسم طلا خاص‌تر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود چراکه زمان بیشتری برای آماده‌سازی و طراحی آن صرف شده است، اگر پلاک اسم به‌صورت سفارشی باشد،

قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. در حال حاضر برای ساخت پلاک اسم طلا فارسی از طلای 18 عیار استفاده می‌شود و شما برای محاسبه قیمت پلاک اسم طلا البته بدون اجرت ساخت باید قیمت روز طلای 18 عیار را بدانید. قیمت پلاک اسم طلا فارسی اگر به‌صورت کوچک باشد و طراحی خاصی نداشته باشد برای هدیه دادن بسیار مناسب خواهد بود.

به‌طورکلی در محاسبه قیمت پلاک اسم طلا عیار و خلوص جواهر به‌صورت جداگانه محاسبه و قیمت‌گذاری می‌شود و سپس روی کار سوار شده و قیمت کلی گردند اسم شما مشخص می‌شود. اگر به دنبال فروش گردنبند اسم طلا هستید پیشنهاد می‌کنیم آن را بدون جواهر سفارش دهید، برای فروختن پلاک اسم طلای جواهر دار باید به همان فروشنده‌ای که از آن خرید کرده‌اید مراجعه کنید تا جواهر را به قیمت برای شما محاسبه کند.

به طور کلی ما دو روش فروش داریم یکی از طریق سایت مجموعه به نشانی www.mirzaeejewelry.com  و دیگری از طریق شبکه های اجتماعی از اینستاگرام و همچنین فیسبوک عمدتا برای مشتری خارجی.

 

وجه رو چطور دریافت میکند و ارسال به چه شکل است

از چند طریق حساب حساب پی پال در کشور ترکیه و همچنین ارز دیجیتال عمدتا بیت کوین و صرافی هم میتونیم پول خود را جابجا کنیم ولی خب به دنبال شعبه در کشور دیگری هم هستیم که کار رو روان تر کنه ، ارسال ها  به مشتریان هم از ترکیه انجام میشه.

یک کارآفرین در زمینه طلا و جواهرات با چه مشکلاتی رو برو هست:

چند مورد هست که شامل طلا فقط نمیشه مثلا بحث نوسانات بازار و تورم که باعث کاهش قدرت خرید میشه و رو بازار تاثیر منفی داره مورد بعدی شیوه های فروش هست که باید سازننده های طلا و جواهر به این موضوع توجه کنند و نکاتی همچون بحث طراحی و ساخت طلا که باید مدل های به روز و جدید کار بشه که مشتری مورد پسندش باشه .

ممنون از جنابعالی موفق باشید.

نظر بدهید