لباس تولد مناسب برای دختربچه ها
مدل لباس کودک و نوجوان

لباس تولد مناسب برای دختربچه ها

4.81Kبازدید

برگزاری یک جشن تولد رویایی با انتخاب تم تولد مناسب آغاز می‌شود. و تا وسایل تولد و تزیینات محل برگزاری و انتخاب لباس تولد و گیفت تولد ادامه پیدا می‌کند. لباس تولد دخترانه برای پرنسس‌ها معمولا شامل یک دامن توری پف پفی است. البته این لباس می‌تواند با طرح تم نیز همخوانی داشته باشد. البته این روزها لباس تولد دخترانه به صورت لباس مادر و کودک نیز تهیه می‌شود که زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند. اما دامن‌های توری به دلیل قیمت مناسب معمولا طرفداران بیشتری دارند.

لباس تولد دخترانه برای پرنسس‌ها

با توجه به این‎که در جشن یک سالگی دختر خانم شما کوچک است ممکن است لباس خود را کثیف کند. به همین منظور می‌توانید از پیشبندی با نوشته یک یا اسم فرزندتان استفاده کنید. تاج‌ها و ریسه‌های نمدی نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای جشن تولد یک سالگی باشند. البته استفاده از لباس‌های نخی راحت نیز برای کودکان یک ساله مناسب و زیبا است.

لباس تولد مناسب برای دختربچه ها

تم تولد سوفیا یکی از تم‌های دخترانه پرطرفدار است که امروزه مورد استقبال خانواده‌‌ها قرار گرفته است. اگر پرنسس کوچولوی شما هم عاشق کارتون سوفیا است و شما قصد برگزاری جشن تولدی با این تم را برای او دارید. می‌توانید از لباسی با تم سوفیا برای جشن تولد او استفاده کنید. این لباس می‌تواند با چاپ طرح دلخواه شما بر روی تیشرت سفید به همراه دامنی توری با تم بنفش باشد.

لباس تولد مناسب برای دختربچه ها

اگر تم تولدی که برای فرزندتان انتخاب کرده‌اید تم خال خالی است. می‌توانید از تی شرت و شلوارکی با همین تم نیز برای او استفاده کنید. البته این لباس می‌تواند برای تم تولد میکی موس هم مناسب باشد. می‌توان گفت شلوارک مهمترین حسن این ست لباس است. زیرا کودکان عاشق بازی و شیطنت هستند و با این ست به راحتی می‌توانند به بازی خود برسند.

لباس تولد مناسب برای دختربچه ها

اگر دختر خانم شما به تازگی قرار است اولین جشن تولد خود را جشن بگیرد. بهتر است لباس راحت و زیبایی را برای او انتخاب کنید. زیرا راحتی یکی از اولویت‌های اصلی انتخاب لباس تولد برای کودکان است. برای راحتی پرنسس کوچولویتان بهتر است دامن توری و بلوز نخی انتخاب کنید. این بلوز نخی می‌تواند ساده و یا طرحدار نیز باشد. به منظور ایجاد تنوع می‌توانید اسم یا سن دختر کوچولویتان را به دامن او نیز وصل کنید. تهیه یک کلاه یا گل سر متناسب با لباس تولد دخترانه نیز می‌تواند ایده‌ی مناسبی برای دخترخانم‌های کم سن و سال باشد. این کار باعث می‌شود خاطره اولین جشن تولد برای همیشه در ذهنشان باقی بماند.

لباس تولد مناسب برای دختربچه ها

از هر چه که بگذریم سخن لباس تولد دخترانه با دامن چین چینی خوش‌تر است. رنگ لباس‌های دخترانه معمولا از رنگ‌های شاد و زیبا انتخاب می‌شود. به تبع روحیه لطیف دختر خانم‌ها بهتر است ترکیب رنگ انتخاب شده برای لباس تولد نیز متناسب با روحیه آن‌ها باشد. همچنین استفاده از گل سر را برای دختر خانم‌ها فراموش نکنید. زیرا استفاده از گل سر حس دخترانگی بیشتری به دختر خانم شما ببخشد.

لباس تولد مناسب برای دختربچه ها

اگر تم تاج را برای جشن تولد فرزند خود انتخاب کرده‌اید، بهترین گزینه برای لباس تولد او نیز انتخاب لباسی با تم تاج است. البته تی‌شرت‌های نخی و دامن‌های توری زیبا انتخاب مناسب‌تری برای لباس تولد دخترانه هستند. به منظور هماهنگی بیشتر لباس فرزندتان با تم تاج می‌توانید از جوراب شلواری با همان تم استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که رنگ جوراب شلواری با رنگ لباس تولد هماهنگی داشته باشد.

birthday7

اگر کمی حوصله به خرج دهید می‌توانید لباس فوق‌العاده‌ای را با تم تاج برای دختر کوچولویتان تهیه کنید. در صورت تمایل به سفارشی سازی لباس‌های تولد خاص با روسیلی در ارتباط باشید تا لباس دلخواه خود را به راحتی تهیه کنید.اگر دوست دارید یک لباس تولد را در چندین مراسم استفاده کنید بهتر است بر روی آن عددی درج نکنید. زرا درج عدد بر روی لباس آن را یک بار مصرف می‌کند. به جای عدد تولد می‌توانید از جمله‌ی تولدت مبارک یا اسم فرزندتان استفاده کنید. البته اگر خانم کوچولوی شما کم سن و سال است به دلیل رشد زیاد احتمالا نمی‌تواند از همان لباس تولد سال قبلش استفاده کند.

لباس تولد مناسب برای دختربچه ها

اگر قصد دارید جشن تولدی با تم میکی موس برگزار کنید لباسی با همین تم نیز برای دختر خانمتان انتخاب کنید. تم تولد میکی موس یکی از جذاب‌ترین و بامزه‌ترین تم‌های تولدی است که می‌تواند جشن تولد فرزند شما را شاد و خاطره‌انگیز کند.اگر ترجیح می‌دهید لباس کوچولوی شما ترکیب رنگ شادی داشته باشد بهتر است در انتخاب رنگ لباس تولد او بیشتر دقت کنید. در زیر لباس تولدی با تم میکی موس را با رنگ‌های شاد برایتان آورده‌ایم.

دختر خانم‌ها عاشق گل هستند. اگر قرار است یک جشن تولد با رنگ و بوی گل برای پرنسس خود برگزار کنید بهتر است یک لباس گل گلی شیک برای او تهیه کنید. به منظور زیبایی بیشتر فرشته خود سعی کنید از گل طبیعی به عنوان گل سر او استفاده کنید و زیبایی او را چندین برابر کنید.

لباس تولد مناسب برای دختربچه هامنبع:روسیلی

نظر بدهید