لباس های تکراری
کافه خواندنی

۹ روش برای پوشیدن لباس های تکراری

756بازدید

شیک پوشی نیاز به داشتن لباس‌های زیاد و متعدد ندارد اما داشتن لباس‌ های تکراری و هنر ترکیب لباس ها یک مهارت بسیار خلاقانه است.
ست کردن لباس، یک ایده خلاقانه عالی می­‌طلبد. به جای آنکه در گرانی بازار به فکر خرید لباس باشید، می­‌توانید لباس های تکراری را به گونه‌های مختلف بپوشید تا هر بار با یک استایل نو و متفاوت دیده شوید. اگر جزء افرادی هستید که زود از یک لباس خسته می­ شوید به راحتی می­‌توانید از روش­های زیر استفاده کنید تا لباس­‌ها برایتان تکراری و خسته کننده نباشند. با ما همراه باشید.

لباس های تکراری را با کمربند متفاوت بپوشید

زمانی که لباس‌های تکراری را با یک کمربند می‌پوشید، استایل کاملا متفاوتی به خود می‌گیرند. اگر لباس کمربند مخصوص خود را دارد می‌توانید تنها کمربندش را تعویض کنید.

لباس های تکراری

لباس های تکراری را با چند شلوار بپوشید

راه دیگر برای داشتن استایل جدید بدون خرید لباس نو این است که لباس­تان را با شلوارهایی جدید امتحان کنید. لباس­های کوتاه و تاپ و بلوز در این دسته می­‌گنجند.

لباس های تکراری

لباس­ خود را با دامن­ های متفاوت بپوشید

می­‌توانید اگر یک پیراهن بسیار کوتاه دارید که برای پوشیدنش چندان راحت نیستید، زیر آن یک دامن بپوشید تا پیراهن بلندتر به نظر برسد. بدین شکل پیراهن­ مانند یک لباس چند لایه به نظر می‌رسد که به خودی خود استایل مدرن و متفاوتی است.

لباس های تکراری

لباس های تکراری با روسری یا دستمال گردن

این یک ترفند ارزان و ساده است که می­‌توانید از آن بهره ببرید. یک روسری یا دستمال گردن را برای تزئین لباس خود استفاده کنید. خواهید دید که چه قدر استایل متنوعی خواهید داشت.

لباس های تکراری

چیزی بیش از یک لباس بپوشید

گزینه مورد نظر شما می­‌تواند ژاکت، پیراهن یا هر لباس دیگری باشد. این روش به خصوص در فصل پاییز و زمستان بیش از پیش برای لباس های تکراری جواب می­‌دهد زیرا چند لایه لباس پوشیدن در این فصول بسیار مرسوم است.

لباس های تکراری

کفش­ را تغییر دهید

کفش ها، استایل و ظاهر لباس شما را تغییر می ‌دهند. برخی از کفش‌­ها به شما ظاهری کلاسیک داده و برخی دیگر شما را مدرن و پیچیده جلوه می‌دهند. همیشه سعی نکنید کفش‌های همیشگی را با لباس­های همیشگی­ ست کنید بلکه اندکی ریسک پذیری بد نیست.

لباس های تکراری

لباس­ های تکراری با جواهراتی بی­ نظیر

جواهرات می­‌تواند استایل لباس های تکراری را به زیبایی تغییر دهد. شاید کلاسیک ­ترین لباس خود را بپوشید اما یک جواهر بسیار مدرن را برای ترکیب با آن لباس انتخاب کنید. کنتراست و تفاوت میان دو سبک می­‌تواند ترکیب بسیار جالبی باشد.

لباس های تکراری

لباس های تکراری با کیف­ متفاوت

شاید این طور به نظر نرسد اما کیف واقعا می‌تواند ظاهر لباس های تکراری را تغییر دهد. خواهید دید که چگونه کیف­‌ها می‌توانند استایل شما را تغییر دهند.

لباس های تکراری

مدل مو و آرایش­ را تغییر دهید

اگر همیشه موهایتان را می­‌بندید، حالا آنها را باز کرده و روی شانه ‌ها بریزید. گاهی تنها یک رژلب قرمز جیغ می‌تواند به قدری با لباس ست شود که کسی متوجه تکراری بودن آن نشود.

لباس های تکراری

منبع : 7ganj

نظر بدهید