۸ ترند زمستان ۲۰۲۰
کافه خواندنی

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰ که در لندن فراگیر می شود

1.35Kبازدید

استایل کردن برای ماه های سرد سال به ویژه در مقایسه با فصل تابستان سخت تر است چرا که دیگر خبری از پیراهن های بلند گلدار خنک با صندل نیست بلکه لازم است آیتم هایی را انتخاب کنی که هم گرم باشند و هم خوش استایل. از طرفی دیگر راحتی هم معیار دیگری است که در استایل های خیابانی نیاز است به آن توجه کنی چرا که خانم های شاغل عملا زمان زیادی از روز را با همان استایلی سر می کنند که از صبح برای آن روز انتخاب کرده اند حتی گاهی مجبور می شوی با همان لباس ها به خرید بروی یا در دورهمی خانوادگی یا دوستانه ای که در کافه یا رستوران ترتیب داده شده، شرکت کنی.
از طرفی دیگر سرمای زمستان گاهی به قدری شدید می شوی که مجبور آنقدر لباس روی هم بپوشی که دست کم دو سایز بزرگ تر سایز واقعی خودت جلوه می کنی که ما خانم ها روی این موضوع اصلا شوخی نداریم پس چه بهتر که به فکر تهیه آیتم های گرم، راحت و البته شیک و خوش استایلی باشیم که بدون لطمه زدن به خوشی تیپی مان ما را از سرما نیز دور نگه دارد.
به همین منظور در این مقاله به سراغ یکی از شهر های مشهور در دنیای مد و فشن رفته ایم یعنی لندن که از قضا زمستان های سردی نیز دارد تا ببینیم دختران این شهر چه آیتم هایی را از میان ترند های پاییز و زمستان ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ برای تکمیل کمد لباس خود انتخاب کرده اند پس اگر تو هم در این مورد کنجکاو شده ای پیشنهاد می کنم با ما تا پایان این مقاله همراه باشی تا بدانی کدام ترند زمستان ۲۰۲۰ در لندن همه گیر خواهد شد و همچنین ایده های شگفت انگیزی برای خرید زمستانی خود به دست آوری.

پیراهن های بلند بافت

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰

پیراهن های بلند بافت معروف به جامپر درس (jumper dress) یکی از آن آیتم های شیک، راحت، گرم و ترندی به شمار می رود که به راحتی می توانی به استایل های زمستانی خود اضافه کنی. پیشنهاد می کنم این پیراهن را به رنگی انتخاب کنی که با آیتم های زمستانی ات هماهنگی داشته باشد چرا که به زودی به یکی از آیتم های پر کاربرد ماه های پیش رو برایت تبدیل می شود.

دامن های چرمی بلند

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰

وقتی اسم دامن گرم به میان می آید، بسیاری از ما یاد دامن های پشمی چهارخانه قرمز – طوسی می افتیم ولی امسال یک نمونه پر طرفدار تر از دامن قرار است در ماه های پیش رو مهمان کمد لباست شود و آن دامن چرمی بلند بوده که حتی برای بهار نیز هنوز قابل استفاده و چشمگیر است؛ یک آیتم شیک، راحت، گرم و البته پر کاربرد که همراه با یک بوت ساق دار فوق العاده جذاب می شود. البته جای نقش چهارخانه در آیتم های زمستانی محفوظ است که در ادامه به آن هم خواهیم رسید.

روپوش های QUILTED

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰

بی شک تو با این مدل روپوش ها چه در فرم ژاکت، کاپشن، پالتو یا بارانی آشنایی داری که پر حجم بوده و روی آن با دوخت های چهارخانه یا طرح دار پر شده است. در واقع واژه QUILTED در لاتین به معنی لحاف دوزی شده است که هم اشاره به گرمی و راحتی این آیتم ها دارد و هم دوخت هایی که روی آن کار شده و بی شباهت به دوخت های لحاف نیست. این روپوش ها فوق العاده گرم و راحت هستند. همچنین ویژگی کاربردی دیگری که دارند این است که اکثراً ضد آب بوده و برای روز های بارانی یا برفی نیز مناسب هستند.

بوت طرح پوست کروکدیل

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰

با اینکه بوت های بارانی ثابت کرده اند که پر طرفدار ترین و البته کاربردی ترین بوت زمستانی هستند ولی امسال قاعده کمی تغییر کرده است چرا که بوت های طرح پوست کروکدیل که برند های گوناگون پس از تحریم استفاده از پوست و چرم حیوانات، با چرم های مصنوعی طراحی و ارائه داده اند، قرار است در سراسر لندن فراگیر شود. این طرح کلاسیک هنوز هم پس از سال ها هنوز هم جذاب خود را حفظ کرده است و جلوه آن روی بوت و نیم بوت بی نظیر خواهد بود.

بلوز بافت طرح POLO

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰

بلوز های طرح POLO به پلیور های بافت چسبانی گفته می شود که یقه دار هستند و معمولاً در قسمت جلو چند دکمه دارند. این مدل پلیور ها برای روز های سرد زمستانی بسیار شیک، گرم و راحت هستند به طوری که با خیال راحت می توانی همراه دامن یا شلوار زیر پالتو آن ها را به تن کنی بدون اینکه نگران آن باشی که به خاطر پوشیدن یک پلیور ضخیم چند سایز بزرگ تر دیده خواهی شد همچنین گرما و راحتی آن را هم نمی توان نادیده گرفت.

شلوار چهارخانه پارچه ای

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰

همان طور که پیش تر نیز گفتم طرح چهارخانه همه ما را یاد روز های سرد زمستان می اندازد ولی این بار و در زمستان ۲۰۲۰ شلوار های پارچه ای هستند که قرار است پرچم این نقش کلاسیک و پر طرفدار را همچنان بالا نگه دارند. البته امسال از رنگ های خنثی و کلاسیک در نقش های چهارخانه خبری نیست. این رنگ ها جای خودت را به رنگ های شادی داده اند که در کنار آیتم های مینیمال با رنگ های خنثی بی نظیر می شوند.

کیف با نقش پوست حیوانات

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰

درست است که کیف هایی با نقش پوست حیوانات کمکی به گرم کردن تو در روز های سرد زمستانی نخواهد کرد ولی این کیف ها به ویژه اگر از نوع دوشی با بند کوتاه باشند به زیبا ترین شکل ممکن با آیتم های زمستانی هماهنگ می شوند و یک استایل شیک و زنانه را به تو هدیه می دهند به همین دلیل بوده که قرار است این کیف ها در کمد لباس دختران فشنی لندن جابی بگیرند.

بویلسوت

۸ ترند زمستان ۲۰۲۰

بویلسوت (boilsuit) آیتم پر کاربرد و شیکی بوده که شباهت زیادی به جامپسوت ها دارد با دو تفاوت اینکه آستین های این آیتم حتما بلند بوده و قسمت شلوار آن به هیچ عنوان چسبان یا اسکینی نیست. بویلسوت ها در روز های سرد زمستانی بسیار می توانند به تو کمک کنند تا استایلی گرم، راحت و البته شیک و ترندی داشته باشی. پیشنهاد می کنم آن را به یکی از رنگ های خنثی تهیه کنی تا به راحتی بتوانی بویلسوتت با آیتم های دیگر زمستانی ات هماهنگ کنی.

منبع : منودلیار

نظر بدهید