یک فشن‌شو جذاب و لباس‌های رنگی سه خانم بازیگر
کافه خواندنی

یک فشن‌شو جذاب و لباس‌های رنگی سه خانم بازیگر

1.7Kبازدید

لباس‌های بهاری طراح فقید آمریکایی با حضور ستاره‌های هالیوود رونمایی شد.

فشن‌شو لباس‌های بهاری کیت اسپید، طراح مشهور آمریکایی که امسال خودکشی کرد در هفته مد نیویورک برگزار شد.

به گزارش ایران آرت، الیزابت اولسن، گیلیان جاکوبز و پریانکا چوپرا سه بازیگر مطرح سینمای هالیوود و بالیوود مهمان رسمی این فشن‌شو بودند و لباس‌های رنگی و شاد کیت اسپید را بر تن کردند.

پریانکا چوپرا، ستاره سینمای بالیوود که به همراه همسرش نیک جوناس در نیویورک حضور دارد، پیش از این در جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس برند رالف لورن هم حضور پیدا کرده بود. لباس سرهمی و یک تکه او در شوی کیت اسپید بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کیت اسپید طراح مشهور سلبریتی‌ها بود که صبح روز سه‌شنبه (پنجم ژوئن) در آپارتمانش واقع در خیابان پارک منهتن نیویورک خودکشی کرد.  لباس‌هایی که در فشن‌شو کیت اسپید در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشته شد، لباس‌های ویژه مجموعه بهار 2019 این طراح بود. گفته می‌شود که چند مجموعه دیگر از لباس‌های این طراح باقی مانده که در رویدادهای آتی دنیای مد به نمایش گذاشته می‌شود.  هفته مد نیویورک از 6 سپتامبر آغاز شده و فردا 14 سپتامبر مصادف با 23 شهریور به پایان می‌رسد. کیت اسپید طراح مشهور سلبریتی‌ها بود که صبح روز سه‌شنبه (پنجم ژوئن) در آپارتمانش واقع در خیابان پارک منهتن نیویورک خودکشی کرد.  لباس‌هایی که در فشن‌شو کیت اسپید در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشته شد، لباس‌های ویژه مجموعه بهار 2019 این طراح بود. گفته می‌شود که چند مجموعه دیگر از لباس‌های این طراح باقی مانده که در رویدادهای آتی دنیای مد به نمایش گذاشته می‌شود.  هفته مد نیویورک از 6 سپتامبر آغاز شده و فردا 14 سپتامبر مصادف با 23 شهریور به پایان می‌رسد. کیت اسپید طراح مشهور سلبریتی‌ها بود که صبح روز سه‌شنبه (پنجم ژوئن) در آپارتمانش واقع در خیابان پارک منهتن نیویورک خودکشی کرد.  لباس‌هایی که در فشن‌شو کیت اسپید در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشته شد، لباس‌های ویژه مجموعه بهار 2019 این طراح بود. گفته می‌شود که چند مجموعه دیگر از لباس‌های این طراح باقی مانده که در رویدادهای آتی دنیای مد به نمایش گذاشته می‌شود.  هفته مد نیویورک از 6 سپتامبر آغاز شده و فردا 14 سپتامبر مصادف با 23 شهریور به پایان می‌رسد.

کیت اسپید طراح مشهور سلبریتی‌ها بود که صبح روز سه‌شنبه (پنجم ژوئن) در آپارتمانش واقع در خیابان پارک منهتن نیویورک خودکشی کرد.

لباس‌هایی که در فشن‌شو کیت اسپید در هفته مد نیویورک به نمایش گذاشته شد، لباس‌های ویژه مجموعه بهار 2019 این طراح بود. گفته می‌شود که چند مجموعه دیگر از لباس‌های این طراح باقی مانده که در رویدادهای آتی دنیای مد به نمایش گذاشته می‌شود.

یک فشن‌شو جذاب و لباس‌های رنگی سه خانم بازیگر یک فشن‌شو جذاب و لباس‌های رنگی سه خانم بازیگر

هفته مد نیویورک از 6 سپتامبر آغاز شده و فردا 14 سپتامبر مصادف با 23 شهریور به پایان می‌رسد.

نظر بدهید