کثیف ترین سلبریتی ها
کافه خواندنی

کثیف ترین سلبریتی ها

1.9Kبازدید

کثیف ترین سلبریتی ها و ستاره های هالیوود

وقتی سلبریتی های زیبا رو توی مجله ها و تلویزیون می بینید هیچوقت نمی تونید تصور کنید توی زندگی واقعیشون به این خوبی نیستن چون همیشه تمیز و تازه به نظر میرسن. سلبریتی ها بیشتر از همه به انواع و اقسام لوازم بهداشتی دسترسی دارن اما بعضی هاشون اونطور که باید استفاده مفید ازشون نمیبرن. متاسفانه خیلی از سلبریتی ها بهداشت خوبی ندارن و حتی ممکنه از نزدیک بوی بد بدن یا دهانشون باعث بشه ازشون دوری کنید. این سلبریتی ها به دلایل مختلفی از عدم مصرف دئودورانت گرفته تا حمام نرفتن به بوی بد دهان و بدن معروف هستن. ثروتمند و مشهور شدن باعث شده دیگه دست از بهداشت بردارن. دفعه بعد که نسبت به یه سلبریتی احساس حسادت کردید یادتون بیارید که ممکنه اونم مثل بعضی از هم سطحاش دهان بدبویی داشته باشه.

در ادامه با سلبریتی هایی که بهداشت خوبی ندارن آشنا بشیم:

جسیکا سیمپسون

سلبریتی ها

جسیکا یه ستاره پاپ و بازیگر معروفه که اگه درباره بهداشت دهانش بدونید شوکه میشید. جسیکا در برنامه “الن دی جنرس شو” گفت دندوناشو فقط ۳ بار در هفته مسواک میزنه چون دندوناش به اندازه کافی سفید هستند و نمی خواد بیشتر از این براق و صبقلی بشن. جسیکا در ادامه میگه با دستمال روی دندوناش می کشه و اصرار داره که دهانش همیشه بوی خوب میده. اما هر روز از نخ دندون و دهانشویه استفاده می کنه.

کورتنی کارداشیان

سلبریتی ها

کورتنی یکی از اعضای خانواده ثروتمند و معروف کارداشیان همیشه از چیزهای طبیعی و ارگانیک استفاده میکنه. به خصوص وقت غذا خوردن و نگهداری از بچه ها. کورتنی زمان بچه شیر دادن از دئودورانت استفاده نمی کرد و بدنش به قدری بوی بد میداد که همسرش اسکات دیسیک و خواهرش کلویی کارداشیان بهش تذکر میدادن. جالبه که چنین شخصی وقتی خواهرش کیم تولید کننده برند عطره بوی بد میده. البته کلویی فقط به خاطر این که مواد شیمیایی دئودورانت ها به نوزادش آسیب نرسونه این کارو میکرده و بعد از پایان دوره شیردهی دوباره از دئودورانت استفاده کرد.

مگان فاکس

سلبریتی ها

مگان فاکس یکی از جذاب ترین بازیگران هالیووده اما اگه درباره عادت های بد بهداشتیش بدونید نظرتون نسبت بهش عوض میشه. مگان اعتراف کرده که همیشه فراموش میکنه فلاش تانک توالت رو بکشه. اون میگه همیشه کمد لباس هاش بوی بد میده اما دلیلش رو نمیدونه. توی خونه آدم شلخته ایه و هیچوقت خونه رو مرتب نمیکنه.

متیو مک کانهی

سلبریتی ها

متیو در ظاهر خیلی خوشتیپه اما وقتی از نزدیک ببینیدش نظرتون نسبت بهش عوض میشه چون همیشه بدنش بوی بدی میده. متیو تقریبا دوازده ساله که از دئودورانت استفاده نمیکنه.

بریتنی اسپیرز

سلبریتی ها

این خواننده مشهور که خیلیا دوسش دارن تو مسائل بهداشتی یه کم ضعیفه. مثلا لباس ها و موهاشو خیلی دیر به دیر میشوره و تو خیلی از عکس ها می بینید که پابرهنه راه میره حتی توی ایستگاه پمپ بنزین. بریتنی توی یکی از سفرهای هواییش کفش هاشو توی هواپیما درآورده و بخاطر بوی بد پاهاش یکی از مهماندارها بهش تذکر داده که کفش هاشو بپوشه. گزارش شده که بریتنی توی رختخواب غذا میخوره و دیگه غذاهایی که روی تخت میریزه رو جمع نمیکنه.

جانی دپ

سلبریتی ها

جانی دپ بازیگر جذابیه که حامیان زیادی داره اما این بازیگر جذاب به حمام نکردن و بوی سیگار دادن معروفه. جانی اعتراف کرده که روزها حمام نمیره و حتی مسواک هم نمیزنه. شاید مرتب کردن موهای چرب براش راحت تره شاید هم وقت حمام رفتن نداره.

برد پیت

سلبریتی ها

شاید براتون ناراحت کننده باشه اما باید بگم که برد پیت هم بدنش بوی بدی میده. برد پیت دیگه از صابون استفاده نمی کنه و از ترکیب سرکه سیب و لیمو در حمام استفاده میکنه. آنجلینا جولی و بچه هاش که از بوی بد اون اذیت میشدن ازش خواستن که دیگه اینکارو نکنه ولی برد پیت معتقده که مصرف مواد شیمیایی رو باید متوقف کرد. برد پیت خودش رو نمیشوره و برای تمیز کردن بدنش از دستمال بچه استفاده میکنه.

کمرون دیاز

سلبریتی ها

کمرون دیاز یکی دیگه از سلبریتی هاییه که با مصرف دئودورانت مخالفه. اون دوازده ساله که از محصولات ضد تعریق استفاده نمیکنه اما به جاش از مواد طبیعی استفاده میکنه. زیر بغل لباس های کمرون همیشه زرده و یک لباس رو چند روز میپوشه. کمرون معتقده که دئودورانت ها منافذ پوست زیر بغل رو میبنده و باعث میشه بوی بدتری بدیم.

منبع : بدونیم

 

نظر بدهید