کاشت ابرو روش جایگزین تتو، فیبروز و میکروبلیدینگ
کافه زیبایی

کاشت ابرو روش جایگزین تتو، فیبروز و میکروبلیدینگ

1.08Kبازدید

داشتن ابروهای پرپشت و زیبا تاثیر بسیار زیادی روی ظاهر افراد دارد. امروزه کاشت ابرو یکی از روش‌های بسیار محبوب جهت پرپشت و زیبا کردن ابرو به حساب می‌آید همچنین داشتن ابروهای پرپشت و زیبا به خصوص در بانوان زیبایی خاصی در صورت ایجاد کرده و باید در نظر داشت اگر ابروهای شما بر اثر عوامل مختلف آسیب دیده باشد بهترین روش جایگزین تاتو، کاشت ابرو خواهد بود. اینک اگر قصد کاشت ابرو دارید و از مزایا و معایب آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطالب همراه ما باشید تا درباره کاشت ابرو بیش از پیش اطلاعات داشته باشید.

کاشت ابرو

مزایا و معایب تاتو ابرو

همان‌طور که می‌دانید امروزه یکی از روش‌هایی که اکثر افراد به خصوص بانوان از آن استفاده می‌کنند تاتوی ابرو می‌باشد که با استفاده از رنگ‌های مصنوعی در ابرو باعث تغییر شکل ابرو و ایجاد حالت پرپشتی به آن می‌شود در ضمن این روش به علت داشتن سرعت بالا و هزینه مناسب عموما نسبت به سایر روش‌ها بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما باید توجه داشت این روش ممکن است عوارضی همچون تورم، حساسیت و خارش در پلک و ابرو را در پی داشته باشد. همچنین ممکن است به خاطر ایجاد یک حالت یکنواخت برای ابرو، فرد پس از مدتی از انجام آن پشیمان شود.

کاشت موی ابرو جایگرینی مناسب برای تاتو

همانطور که می‌دانید انجام تاتو دارای معایب بسیاری است و کاشت مو بهترین جایگزین برای تاتو، فیبروز و میکروبلیدینگ می‌باشد همچنین باید توجه داشت تاتو کردن ابرو به علت ضربات دستگاه تتو به ریشه مو آسیب وارد کرده و باعث ریزش موی طبیعی خواهد شد. همچنین باید توجه داشت کاشت ابرو برای افرادی که بر اثر عواملی مانند بیماری تمام ابروی خود را از دست دادند نیز بسیار مناسب است.

کاشت مو بعد از انجام تاتو

اگر جهت رفع کم پشتی موهای ابرو، ابروهای خود را تاتو کرده‌اید و اکنون قصد کاشت دارید باید در نظر داشته باشید برای کاشت ابرو پزشک متخصص در مرحله‌ی اول تاتو‌های ایجاد شده را توسط لیرز پاک خواهد کرد و سپس مراحل کاشت را انجام می‌دهد.

هزینه‌های کاشت ابرو

یکی از دلایل اصلی که افراد به جای کاشت مو سراغ روش‌های دیگری از جمله تاتو می‌روند هزینه‌های کاشت ابرو است. باید در نظر داشته باشید کاشت ابرو به علت داشتن هزینه‌های بالا معمولا کم‌تر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

اگر دچار ریزش و کم پشتی ابرو هستید باید در نظر داشته باشید کاشت ابرو یکی از بهترین روش‌های رفع این موارد است. در پروسه کاشت ابروهای کاشته شده نیز ظاهری طبیعی دارند و می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه اصلاح یا رنگ کرد. همچنین باید توجه داشته باشید ابروهای تاتو شده کاملا غیر قابل تغییر است و به همین دلیل بسیاری از افراد پروسه کاشت ابرو را نسبت به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند.

باید در نظر داشته باشید کاشت ابرو با بی‌حسی موضعی صورت گرفته و یک درمان سرپایی محسوب می‌شود در این روش ابتدا متخصص کاشت با مشورت بیمار طرح ابرو را بر روی صوت می‌کشد و در مرحله بعد از موهای طبیعی خود فرد پروسه کاشت را انجام می‌شود.

کاشت ابرو نچرال

دو نکته مهم درباره کاشت ابرو

یکی از نکات مهم درباره پروسه کاشت ضخامت موهای کاشته است به این صورت که برای کاشت مو باید از موهایی با ضخامت بالا استفاده کرد همچنین نکته‌ی دیگر درباره کاشت ابرو جلوگیری از بروز عوارض احتمالی و رسیدن به نتیجه دلخواه است که همه‌ی این موارد بهتر است در یک کلینیک معتبر انجام شود.

مزایای کاشت ابرو

  • افزایش تراکم موهای ابرو
  • ایجاد نتایج طبیعی و ماندگار با موهای طبیعی
  • پوشش زخم‌ها در ناحیه ابرو
  • ارائه نتایج نسبتا طبیعی‌تر از هاشور و تاتو ابرو
  • طراحی شکل ایده‌آل و افزایش جذابیت

 

 دوره نقاهت بعد از پروسه کاشت ابرو چه صورتی است؟

دوره نقاهت بعد از پروسه کاشت ابرو نسبتا کوتاه است و تنها در چند روز اول شاهد پوسته پوسته شدن نواحی اطراف ابروهایتان خواهید بود. همچنین لازم است به مدت 3 هفته از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خو‌نریزی، چرک یا تورم سریعا با پزشک معالج خود درباره این موضوع مشاوره داشته باشید.

آیا کاشت ابرو عوارضب نیز به همراه دارد؟

باید درنظر داشته باشید معمولا بیش‌تر عمل‌های زیبایی دارای معایبی نیز هستند و کاشت ابرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله عوارض کاشت ابرو می‌توان به آسیب عصبی، تورم کبودی, عفونت و باقی ماندن جای زخم اشاره کرد و باید در نظر داشت گروهی از این عوارض با گذشت زمان از بین خواهد رفت.

کلینیک پوست و موی ساعی

در مطالب بالا درباره کاشت ابرو و مسائل مربوط با آن سخن گفتیم. اینک به شما مخاطبین گرامی پیشنهاد می‌کنیم برای کاشت ابرو و مو به کلینیک کاشت مو و ابروی ساعی مراجعه کرده و از امکانات این کلینیک استفاده کنید چرا که این کلینیک با استفاده از متد‌های نوین و هزینه‌های مناسب برای کاشت مو و کاشت ابرو همواره توانسته به کمک کادر درمانی خود عموم دغدغه‌های مراجعه‌کنندگان خود را در نظر داشته و این دغدغه‌ها را رفع کند.

 

نظر بدهید