انرژی منفی خانه
کافه دکوراسیون

چیزهایی که در خانه انرژی منفی پخش میکنند

770بازدید

برای جذب چیزهای خوب و انرژی های مثبت در زندگی باید از حذف برخی از وسایل منزلتان شروع کنید. بعضی چیزا در خانه دارای انرژی های منفی هستند که نمیدانید.
وسایلی در خانه که انرژی منفی میدهند

شاید بسیاری از افراد باور نداشته باشند اما وجود بعضی از وسایل در منزل می تواند با انرژی منفی یا مثبت همراه باشد. اگر می خواهید ثروت، عشق، خوش شانسی و همه چیز های خوب را جذب کنید، باید از قرار دادن بعضی از اجسام و وسایل در منزل خودداری کنید زیرا با خودشان انرژی منفی به همراه دارند. اما به نظر شما کدام وسایل در منزل با انرژی منفی همراه هستند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در این قسمت با ما همراه باشید.

هدایایی از سمت کسانی که دوستشان نداریم

بسیاری از اوقات هست که ما افرادی را دوست نداریم و از روی رودربایستی با آن ها رفت و آمد می کنیم یا از قبل چیزی از آن ها هدیه گرفتیم. بهتر است که وسایل گرفته شده از افرادی که دوستشان ندارید را در معرض دید قرار ندهید زیرا ناخواسته به شما انرژی منفی انتقال می دهند.

افرادی که به شما حرف تلخی زدند یا یاداور حادثه ای تلخ برای تان هستند، نباید وسایلشان در منزل شما باشد. می توانید این وسایل را به شخص دیگری هدیه دهید یا بفروشید.

لباس کهنه یا وصله پینه دار

همه ما ممکن است لباس های قدیمی و پاره را با وصله و پینه یا هر ترفند دیگری در کمد لباس ها نگهداری کنیم تا شاید روزی به دردمان بخورد اما شاید هیچ وقت از آن ها استفاده نکنیم. این لباس ها مانع رد و بدل شدن انرژی های خوب در منزل می شوند و وجود آن ها حتی می تواند بدشانسی برای زندگی عشقی و عاطفی به همراه داشته باشد.

ظروف شکسته

قطعا برای همه ما پیش می آید که در منزلمان لیوان، بشقاب، کاسه یا هر ظرف شکسته دیگری داشته باشیم و به هر دلیلی آن ها را دور نیاندازیم. اما ظروف شکسته یا حتی ترک خورده باعث جذب انرژی های منفی مثل ناراحتی می شوند.

پس حتما ظروف را در آشپزخانه چک کنید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید که هیچ ترک یا لک و شکستگی روی شان وجود نداشته باشد. این ظروف را یا باید دور بیاندازید یا این که تعمیر کنید.

انرژی منفی خانه

قرار دادن جارو یا تی به سمت پایین

همیشه جارو و تی را در منزل به شکل صحیح نگه دارید تا انرژی مثبت بتواند جریان پیدا کند. فرقی ندارد که محل دقیق این وسیله کجاست، فقط باید به پوزیشنش آن ها دقت کنید. مو های روی تی و جارو باید جهتی به سمت پایین داشته باشند و در غیر این صورت باعث بدشانسی می شوند و حس خوب را در منزل از بین می برند.

بسته نگه داشتن قیچی

بسیاری از افراد به اشتباه دسته های قیچی را از هم باز نگه می دارند. حتما از انجام این کار خودداری کنید، زیرا باز نگه داشتن قیچی باعث جذب انرژی منفی می شود و بدبختی و بدشانسی را به منزل می آورد. بعد از این که کارتان با قیچی به اتمام رسید، با دقت آن را ببندید.

نگه داشتن بخشی از بدن حیوان مرده

اگر عاشق پوست ببر، پوست مار، عاج فیل و لوازم این چنینی هستید، بهتر است که تجدید نظر کنید. نگه داشتن بخش هایی از بدن یک حیوان مرده، فرقی هم ندارد کدام قسمت بدنش باشد، قطعا باعث بدشانسی و شومی در منزل افراد می شود. در واقع یک نوع انرژی مرده را در خانه به جریان می اندازد.

انرژی منفی خانه

گل خشک، پژمرده یا گیاهان مصنوعی

اگر عاشق گل هستید و آن ها را داخل گلدان در منزل نگه می دارید، باید به نکاتی هم در این باره توجه کنید. مراقب باشید که این گل ها خشک و یا پژمرده نشده باشند. بسیاری از افراد به گل های خشک و مرده داخل گلدان توجه نمی کنند اما نباید آن ها را داخل منزل نگه دارید.

وجود گل و گیاه مصنوعی هم همین تاثیر منفی را دارد و مانع از رفت و آمد انرژی خوب در منزل شده و روی تعادل انرژی اثر منفی دارد. همچنین گل هایی شبیه به میخک صدپر را نباید در منزل نگه دارید؛ مگر این که باغچه داشته باشید.

گیاهان خاردار مثل کاکتوس

انواع مختلفی از گیاهان خاردار وجود دارد که معروف ترینشان کاکتوس است. بعضی از افراد عادت دارند که این گیاهان را در منزل نگهداری می کنند. اما این گیاهان معمولا باعث ایجاد مشکلات مالی می شوند؛

مخصوصا اگر عادت داشته باشید که انواع مختلفی از گیاهان کاکتوس را پرورش دهید. هیچ نیازی نیست که این گیاهان را دور بیاندازید. فقط بهتر است که آن ها را به بیرون از داخل خانه منقل کنید.

انرژی منفی خانه

آینه شکسته یا لک شده

هنگامی که صحبت از انرژی خوب و بد می شود، آینه ها همیشه نیاز به یک توجه خاص دارند. فرقی ندارد که این آینه در حمام ، اتاق خواب، دستشویی یا هرجای دیگری باشد. آینه همیشه باید در وضعیت خوبی به سر ببرد و آسیبی ندیده باشد.

اگر آینه تان شکسته یا لکی گرفته که پاک نمی شود، سریعا آن را کنار بگذارید. در فنگ شویی نیز تاکید می کنند که همیشه آینه ها را تمیز و در یک وضعیت عالی نگه دارید. محل قرار گرفتن آینه ها نیز اهمیت زیادی دارد و هرگز نباید آن ها را روبروی پای تان در رختخواب بگذارید.

مجسمه های زیاد

بسیاری از افراد به مجسمه علاقه زیادی دارند اما مجسمه ها حتی اگر سالم هم باشند، باز هم بهتر است کمتر در منزل نگهداری شوند. همچنین صورت این مجسمه ها نباید مقابل هم باشد زیرا ممکن است انرژی منفی را در خانه وارد کنند. انرژی منفی مثل افزایش هزینه ها و مخارج و یا کاهش درآمد که احتمالا از لحاظ ذهنی هم برای تان دغدغه ایجاد خواهد کرد.

نمناک

نظر بدهید