چگونگی آرایش با رژ لب سیاه
کافه زیبایی

چگونگی آرایش با رژ لب سیاه

5.15Kبازدید

این روزها مدهای عجیب غریب بر سر راه انسان‌های مختلف به خصوص آن‌هایی که زندگی خود را بر تابع مد بنا کرده‌اند، قرار می‌گیرد. یکی از این مدها (ترندهای آرایشی سال) که این روزها خیلی بیشتر از قبل به چشممان می‌خورد، رژ لب سیاه می‌باشد که برخلاف تصور خیلی هم عجیب به نظر نمی‌رسد و اگر با تیپ و آرایش زیبایی استفاده شود حتی زیبا هم دیده خواهد شد. در ادامه بیان خواهیم کرد که چگونه رژ لب سیاه را زده و آرایش مناسب با آن‌ را انجام دهید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

چگونه رژ لب سیاه را بزنیم؟

اعمال کرد رژ مشکی بر روی لب نسبت به بقیه رژها سخت می‌باشد؛ زیرا رنگ آن بسیار تیره است و حتی کوچتکرین اشتباه شما هم به چشم خواهد خورد، پس باید دقت خیلی بیشتری به خرج دهید. برای شروع مراحل رژ زدن، ابتدا باید لب‌های خود را آماده کرده و سپس مراحل را ادامه دهید. برای آماده‌سازی لب‌ها، ابتدا اسکراب لب را انجام می‌دهید. اسکراب لب را می‌توانید خودتان در منزل با کمک شکر تهیه کنید و هم از اسکراب‌های لب موجود در فروشگاه‌ها استفاده نمایید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

با این کار یک لایه از لب شما برداشته می‌شود و لب‌هایتان نرم‌تر خواهد شد، برای این که نرمی خیلی بیشتری را تجربه کنید از یک مرطوب‌کننده لب نیز کمک بگیرید. چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب لب‌هایتان شود، سپس مقدار اضافی مرطوب کننده را از لب‌هایتان پاک کنید. این مرحله بسیار مهم است زیرا رژ لب سیاه مات در لب‌های خشک نازیبا دیده خواهد شد پس به مراحل اولیه دقت نمایید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

بعد از مراحل فوق، مراحل اصلی رژ زدن آغاز می‌شود. در اولین قدم می‌توانید از خط لب استفاده کنید. (این مرحله اختیاری است) برای کشیدن خط لب باید از مداد مشکی استفاده نمایید و دور لب خود را در کادر منظمی بیاندازید. دور لب باعث مرتب دیده شدن لب‌هایتان خواهد شد.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

اگر لب‌هایتان بیش از حد پر است و شما از این وضعیت ناراضی هستید، رژ لب مشکی بهترین گزینه است زیرا با توجه به رنگ خود باعث کوچک و باریک دیده شدن لب‌هایتان خواهد شد، مخصوصا اگر از رژ لب سیاه مات استفاده کنید به نتیجه بهتری خواهید رسید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

با استفاده از قسمت تیز رژ لب، ابتدا باید قسمت داخلی رژ لب را بکشید و سپس همه لب‌ها را با رژ لب سیاه به طور مرتب پر کنید. سعی کنید این کار را آرام انجام دهید و در صورت بروز اشتباه، سریع پاک کنید تا به ادامه مرحله منتقل نشود.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

به تمام مراحل دقت کنید تا کج نکشید زیرا کج کشیدن رژ لب سیاه باعث به هم خوردن کل آرایش می‌شود. بعد از اتمام رژ لب در آینه بزرگ خود را نگاه کنید تا بتوانید ایرادهای رژ لب خود را به طور دقیق‌تر ببینید. حتی از اشتباه خیلی کوچک نیز ساده نگذرید؛ زیرا اهمیت زیادی دارد.

آرایش مناسب با رژ لب سیاه

حتما برایمان سوال پیش می‌آید که آرایش مناسب با رژ لب سیاه باید چگونه باشد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که برای انتخاب آرایش مناسب با رژ لب سیاه قوانین زیاد و پیچیده‌ای وجود ندارد. حتما شما هم تصور می‌کنید رژ لب سیاه را باید با آرایش ملایم تکمیل کنید، بله تصور شما هم کامل درست است. پوست در زیبایی این آرایش تاثیر خیلی زیادی دارد، باید پوست شما کاملا صاف و بدون ایراد باشد این رژ لب برای کسانی که پوست سفید دارند مناسب‌تر است، ولی به این معنی نیست که اگر پوست تیره دارید نباید از این رژ استفاده کنید بلکه کافی است از کرم پودر روشنی استفاده نمایید. اگر جای جوش دارید با کانسیلر بپوشانید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

رژلب سیاه باعث تغییر کامل سبک آرایش می‌شود و آرایش شما را کاملا از سبک سنتی جدا می‌کند. لب‌های سیاه مات را با مژه‌های بلند و با طراوت، رژ گونه هلویی، صورتی کامل کنید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

بیشتر بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام، علاقه‌مند به سبک آرایش متفاوت هستند و اغلب رژ لب سیاه را برای تغییر سبک آرایش انتخاب می‌کنند. به همراه رژ لب سیاه از آرایش چشم دودی پرهیز کنید و برعکس، رنگ‌های قهوه‌ای روشن و هلویی را به کار ببرید. مژه‌های تیره و پر پشت نیز به همراه این رژ عالی دیده خواهد شد. بهتر است ابروها در این آرایش زیاد پر نباشند.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

بعضی از افراد علاقه دارند که همراه رژ لب سیاه از سایه چشم دودی استفاده کنند، برای زیبا دیده شدن این آرایش می‌توانید سایه دودی را در گوشه خارجی چشم بزنید با این روش آرایش صورت شما عالی دیده خواهد شد.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

بازی با رنگ‌ها

اگر شما احساس خلاقیت می‌کنید، رژ لب سیاه از خلاقیت شما جلوگیری نمی‌کند. چون سیاه یک حالت خنثی دارد، قطعاً می‌توانید با اضافه کردن یک رنگ در ظاهر خود تغییر ایجاد کنید. مثلا می‌توانید از انواع هایلایتر و براق کننده در صورت خود استفاده نمایید و یا حتی این رنگ را در لباستان به کار ببرید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

اگر شما فقط می‌خواهید در دنیای آرایش غرق شوید، رژلب سیاه و برق لب راه مناسبی است.

ترفندهای استفاده از رژ لب سیاه

مداد سیاه می‌تواند به عنوان پوشش زیرین برای سیاه کردن لب‌ها و یا حتی به عنوان رژلب سیاه مورد استفاده قرار گیرد. مداد مشکی در صورتی که روی لب‌های شما اعمال شود، ممکن است حالت بسیار کدری داشته باشد که به هیچ وجه زیبا نیست. همچنین احتمال دارد، موادی که در مداد چشم سیاه به کار رفته، موجب ایجاد حساسیت در لب‌ها شود. پس اگر دو مورد بالا برایتان صدق کرد، بهتر است از رژ لب با برند مناسب استفاده کنید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

اگر به سختی می‌توانید رژلب سیاه را مستقیماً روی لب‌هایتان بزنید، بهتر است از یک برس کوچک (براش کوچک) لب با انتهای مخروطی شکل کمک بگیرید. این کار کنترل بیشتری به شما خواهد داد و در نتیجه رژ لب سیاه خود را خیلی تمیزتر روی لب‌هایتان اعمال خواهید کرد.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

کانسیلر بهترین دوست شما هنگام اصلاح هر گونه اشتباه رژلب سیاه است. می‌توانید برای اعمال کانسیلر از یک پنبه کوچک (آن‌هایی که به بهترین شکل کار می‌کنند) استفاده کنید این کار مانند یک پاک کن اثر می‌کند.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

ترفندی که در ادامه مطرح می‌شود برای تطبیق رژ لب‌های سیاه با یک کرم خنثی برای افزایش طول عمر هر رژ لب کاربرد دارد. هنگامی که شما رژ لب سیاه خود را به پایان رسانده‌اید، دو لایه دیگر نیز رژ بزنید و در آخر با کمک اسفنج، مقدار اضافی رژ را پاک کنید. در پایان کار با لب‌های مات و زیبا برخورد خواهید کرد که ماندگاری نسبتا طولانی دارد. حتی پس از اعمال دو لایه رژ، باز هم ممکن است با پاک شدن و یا نامرتب شدن رژ لب سیاه روبرو شوید، اگر رژ لب سیاه رنگ می‌زنید بهتر است همیشه یک آینه کوچک و رژ لب به همراه داشته باشید تا در طول روز آرایش خود را چک کنید. رژ لب سیاه در صورت پاک شدن حتی یک قطره از آن، به چشم خواهد خورد پس مواظب باشید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

از طرف دیگر، اگر رژلب سیاه با روکش مات داشته دارید، گاهی می‌توانید با مالیدن برخی از براق کننده‌ها به آن رنگ و لعاب بدهید و به لب‌های خود یک ظاهر براق ببخشید. برای روشن کردن لب‌ها، برق لب سیاه یا تیره‌رنگ و یا برق لب شفاف که با کمی درخشش همراه است، انتخاب کنید.

انتخاب لباس مناسب با این سبک از آرایش

زمانی که رژلب سیاه می‌زنید، باید مطمئن شوید که لباس‌تان مناسب است. رنگ صورتی با لب‌های سیاه زیبا دیده نخواهد شد (اگر چه یک رنگ قرمز تیره عالی دیده خواهد شد). لباس‌های ساده با رنگ‌های تیره یک انتخاب مناسب با رژلب سیاه است، اما گاهی اوقات می‌توانید از یک جفت پوتین جنگی و یا ژاکت چرمی برای تغییر سبک لباس‌ پوشیدن استفاده نمایید. در حالت کلی باید لباس تیره و اسپرت به تن داشته باشید.

چگونه رژ لب سیاه بزنیم

همه رژ لب‌های سیاه عالی هستند، اما اگر به رژلب سیاه فکر می‌کنید پس تردید نکرده و شجاع باشید و بهترین مارک آن را پیدا کنید.

منبع : glowsly

نظر بدهید