ست کردن شلوار کوتاه
کافه خواندنی

چگونه شلوار‌های کوتاه را با استایل‌مان ست کنیم؟

900بازدید

روش‌ها و نکات ساده برای ست کردن شلوار کوتاه که بهتر است همه بدانند.
شلوار کوتاه یک انتخاب شلوار مد روز است که دارای یک برش است که در بالای مچ پا پایان می‌یابد. برای ست کردن شلوار کوتاه با انواع لباس مد روز می‌توانید با ما همراه باشید.

شلوار کوتاه اسلیم فیت برای پاهای کوتاه

ست کردن شلوار کوتاه

اگر پا‌های کوتاهی دارید، شلوار کوتاه تنگ را انتخاب کنید. زیرا شلوار کوتاه باعث می‌شود پاهای شما کوتاه‌تر به نظر برسد. اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید از این نوع شلوار بپوشید، سعی کنید این نوع شلوارها را با تاپ داخل شلوار گذاشته و با کفش پاشنه‌دار ست کنید.

انتخاب شلوار کوتاه فاق بلند

ست کردن شلوار کوتاه

حتی برای خانم‌های قد بلند، بزرگترین عیب شلوار کوتاه، کوتاه نشان دادن پاهای آن‌ها است. انتخاب شلواری که فاق آن بلند بوده و بالای کمر محکم بایستد می‌تواند با این مشکل در طرف دیگر ساق پا مقابله کند. شما نباید هنگام نشستن یا ایستادن احساس ناراحتی کنید و یا وقتی دکمه‌های شلوار را می‌بندید شما را فشار دهد.
ست کردن شلوار کوتاه برای افراد با بالا تنه کوتاه و پاهای بلند

شلوار کوتاه دخترانه

ست کردن شلوار کوتاه

اگر پاهایی بلند و نیم تنه کوتاه دارید، ممکن است نگران قسمت بالا تنه خود باشید. برای تعادل بخشیدن به نسبت پاها و تنه، شلوار کوتاه که درست در قسمت کمر شما قرار دارد انتخاب کنید.

انتخاب شلوار کوتاه با انواع جوراب پشمی

ست کردن شلوار کوتاه

افزودن جوراب‌های خال خال یا چاپی به لباس شما می‌تواند کمی خلاقیت در استایل ایجاد کند. این رنگ‌آمیزی‌ها باعث می‌ٰشود تا استایل زمستانی شما کامل شود.

شلوار کوتاه با کفش پاشنه بلند

ست کردن شلوار کوتاه

کفش پاشنه‌دار و پنجه نوک تیز از بهترین ست‌ها برای شلوار کوتاه و کراپ است. این کفش‌ها پاها را کشیده و در عین حال مچ پا را نیز برجسته می‌کنند.

شلوار جین کوتاه

ست کردن شلوار کوتاه

برای ظاهری اسپرت و روزانه از شلوار جین کوتاه استفاده کنید. در حالی‌که می‌توان این شلوارها را با یک پیراهن و جواهرات زیبا هم پوشید.

شلوار کوتاه با تاپ سفید

ست کردن شلوار کوتاه

در شروع فصل گرما شلوار کوتاه را با یک تاپ سفید بپوشید. تابستان، زمان مناسبی برای پوشیدن لباس‌های سفید است. این رنگ اشعه‌های داغ آفتاب را منعکس می‌کند و شما را از پیراهن‌های تیره رنگ خنک‌تر می‌کند.

انتخاب اکسسوری ساده با شلوار کوتاه

از اکسسوری ساده استفاده کنید یا اصلا اکسسوری استفاده نکنید. اگر می‌خواهید چیزی به استایل شما کمی رنگ و لعاب ببخشد، اکسسوری را کوچک و ساده نگه دارید.

پیکاک

نظر بدهید