انتخاب رنگ ابرو
کافه زیبایی

چگونه رنگ ابروهایمان را با رنگ موهایمان هماهنگ کنیم؟

1.27Kبازدید

این روزها روش‌های بسیار زیادی برای رنگ کردن مو در آرایشگاه‌ها عرضه می‌شود و صد البته این موضوع انتخاب رنگ مو را برای خانم‌ها به امری بسیار دشوار و البته تا حد زیادی ریسکی تبدیل کرده است. به علاوه انتخاب رنگ مویی که با پوست صورتمان هماهنگی داشته باشد یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی است که با آن مواجه می‌شویم.

معمولا دغدغه‌ی انتخاب رنگ موی مناسب خیلی قبل از رفتن به آرایشگاه برایمان آغاز می‌شود و ممکن است ساعت‌ها در شبکه‌های اجتماعی به دنبال رنگ موی متناسب با پوستمان بگردیم و از افراد خانواده و دوستانمان در این مورد مشورت بگیریم. اکثر مواقع صفحه‌ی اینستاگرام و پینترست‌تان را بارها و بارها بالا و پایین کرده و بعد از دیدن تمام رنگ‌های الهام بخش و عکس‌های مختلف باز هم ممکن است نتوانید رنگ دلخواهتان را پیدا کنید. شک‌های بعدیتان ممکن است در مورد این باشد که آیا رنگ موی انتخابی با رنگ پوست صورتتان هماهنگی دارد یا خیر و در نهایت بعد از مشورت با آرایشگر مورد اعتماد خود رنگ را به دست او می‌سپرید. اما نکته‌ای که شاید کمتر به آن اشاره می‌شود و یکی از اقدامات اولیه بعد از رنگ کردن مو است آن این که باید رنگ ابروهایتان را نیز به رنگی مشابه با رنگ مویتان تبدیل کنید تا در نهایت ظاهرتان به طور کامل تکمیل شود. اکثر افراد از این‌که رنگ ابروهایشان را به چه رنگی باید تغییر دهند آگاهی ندارند. رنگ ابروها باید به رنگ موی جدیدتان بیاید و با یکدیگر هماهنگی داشته باشند پس اگر شما نیز به تازگی قصد رنگ کردن ابروهایتان را دارید باید بدانید چه رنگ ابرویی به رنگ موهایتان می‌آید.

Christine Thompson یکی از متخصصین در این زمینه می‌گوید: موهای رنگ شده اول از همه باید به صورتتان و بعد به تمام اجزای اطراف آن هماهنگ و متناسب باشد تا در یک قاب زیبا به نظر برسد. انتخاب تناژ و سطح رنگ درست برای متناسب کردن ظاهرتان بسیار مهم است. در نهایت فرقی نمی‌کند که رنگ انتخابی شما تیره باشد یا روشن مهم این است که همگی در کنار هم هارومونی زیبایی را فراهم بیاورند.

Amy Clark صاحب سالن زیبایی معروف در نیویورک می‌گوید: برای این‌که از درست بودن و هماهنگی رنگ ابرو با رنگ موهایتان اطمینان حاصل کنید باید سعی کنید تا حد امکان رنگ موهایتان را به رنگ ابروهایتان نزدیک کنید یا این‌که حداقل یکی از آن‌ها سایه‌ی تیره‌تری از رنگ دیگری را داشته باشد.

اگر تا به حال موهایتان را رنگ نکرده‌اید اما قصد دارید داخل ابروهایتان را پرتر نشان دهید، این توصیه را از Daniel Chinchilla، میکاپ آرتیست افراد معروف و همچنین صاحب برند Chinchilla Brows جدی بگیرید. وی می‌گوید: سعی کنید از پودرهای ابروی نرم برای داشتن ظاهری طبیعی و از مداد ابرو برای داشتن جلای بیشتر استفاده کنید. اما در نهایت سئوال اصلی ما این است که چه رنگی دقیقا برای شما مناسب است؟ برای دانستن پاسخ این سئوال در ادامه با ما همراه شوید.

موهایی با زمینه‌ی قرمز

اگر شما از جمله افرادی هستید که دارای موهایی با زمینه‌ی قرمز هستند توصیه‌ی ما به شما این است که از رنگ‌های گرم نزدیک به موهایتان برای رنگ ابرو استفاده کنید. اما نکته‌ی مهم اینجاست که باید بدانید این رنگ به هیچ عنوان نباید دقیقا هم رنگ موهایتان باشد. اما استثای کار زمانی است که رنگ موهای شما درست همرنگ Kate Bosworth قرمز مسی است. در این صورت Thompson به شما توصیه می‌کند تا از یک رنگ ابروی قهوه‌ای روشن که تناژ مسی دارد برای پر کردن ابروهایتان و یا حتی رنگ کردنش استفاده کنید.

انتخاب رنگ ابرو

موی بلوند پلاتینی

از سری رنگ‌هایی که این روزها به شدت طرفدار دارد، طیف بلوندها هستند. اگر شما هم طرفدار بلوند پلاتینی هستید و یا موهایتان را به این شکل رنگ کرده‌اید، باید بدانید ابروهای بلوند دودی روشن قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این رنگ خاص خواهد بود. Gwen Stefani از جمله سلبریتی‌هایی است که برای مدت بسیار زیادی این رنگ را انتخاب کرده و با آن در نظر عموم حاضر می‌شود.

انتخاب رنگ ابرو

بلوند با تناژ گرم

اگر شما هم مانند Sophie Turner رنگ‌های گرم را برای رسیدن به رنگ بلوند دلخواه استفاده می‌کنید، سایه‌های مختلف رنگ قهوه‌ای روشن قطعا بهترین انتخاب برای تناژ گرم موهایتان خواهد بود.

انتخاب رنگ ابرو

موهای خرمایی رنگ با تناژ گرم

این رنگ از جمله انتخاب‌هایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا هر سایه‌ای از قهوه‌ای که به رنگ موهایتان نزدیک است را برای ابروهایتان در نظر بگیرید. بازیگر هالیوود، جسیکا آلبا از جمله سلبریتی‌هایی است که رنگ خرمایی گرم را برای سال‌های متوالی به عنوان رنگ موهای خود در نظر گرفته و می‌تواند در این زمینه برای کسانی که موهای خود را خرمایی رنگ کرده‌اند الهام‌بخش باشد.

انتخاب رنگ ابرو

موهای خرمایی تیره

با داشتن این رنگ مو، باید حدالامکان ابروهای خود را تیره نگه دارید اما به هیچ عنوان سعی نکنید رنگ‌هایی مانند مشکی و یا خیلی تیره را امتحان کنید. Clark معتقد است رنگ‌های بسیار تیره برای رنگ خرمایی بسیار زننده خواهند بود. اما اگر شما از جمله افرادی هستید که رنگ‌های تیره و پررنگ را ترجیح می‌دهید و از مرکز توجه بودن ابرو در چهره‌ی خود ابایی ندارید می‌توانید از این دسته از رنگ‌ها نیز استفاده کنید.

انتخاب رنگ ابرو

رنگ موی مشکی

مشکی از جمله رنگ‌ موهایی است که تنها با داشتن ابروهایی با همین رنگ بهترین ترکیب ممکن را به وجود می‌آورد. اگر به داشتن ابروهایی با رنگ بسیار تیره عادت ندارید می‌توانید از قهوه‌ای تیره و یا به طور کلی تمام رنگ‌های تیره‌ای که در طیف خنثی قرار دارند استفاده کنید. Thompson معتقد است استفاده از هر رنگی به غیر از مشکی برای ابرو باعث ملیح‌تر شدن چهره‌ی شما خواهد شد.

انتخاب رنگ ابرو

رنگ موی خاکستری

رنگ موهای خاکستری با ابروهایی در همان طیف بسیار ترکیب خوبی را به وجود می‌آورند. اما شما می‌توانید با توجه به رنگ موهایتان و استفاده از رنگ‌هایی که یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ موهایتان هستند هماهنگی بسیار جذابی را فراهم بیاورید.

انتخاب رنگ ابرو

 منبع : بپوش رو

نظر بدهید