چه استایلی هرگز از مد خارج نمی‌شود؟
کافه خواندنی

چه استایلی هرگز از مد خارج نمی‌شود؟

1.46Kبازدید

استایل بی‌زمان یا تایملس Timeless Style به نحوه‌ای از لباس پوشیدن گفته می‌شود که دور از ترندهای روز و بر اساس اصول کلاسیک زیبایی انتخاب شده باشد. شاید دقت کرده باشید که بعضی از زنان خوش‌پوش در سرتاسر جهان هیچ‌وقت لباس‌های گشاد و بی‌شکل، پارچه‌های شمعی و پلاستیکی، پاشنه‌ها و لژهای عجیب و حجیم نمی‌پوشند و همیشه با موهایی آراسته ظاهر می‌شوند. استایل بی‌زمان با اینکه ما را به‌یاد فیلم‌های دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی همچون «صبحانه در تیفانی» می‌اندازد، امروزی و شیک دیده می‌شود.

کیت میدلتون و امال کلونی معمولا استایل‌های شیک و بی زمانی را انتخاب می‌کنند که می‌شود تجسم کرد ده سال قبل و ده سال بعد هم به همین اندازه شیک و جذاب دیده می‌شود.

لباس‌های برش‌دار

چند وقت پیش کیت برای شرکت در مراسم یادبود سربازان در لندن این کت بلند از برند انگلیسی Catherine Walker را پوشید. برش‌های عمودی روی لباس کمر آن را جمع و شکیل به‌چشم می‌آورد و دامن هشت‌ترک مواج، دکمه‌های بزرگ و سرشانه‌های تیز لباس نگاه را روی استایل به حرکت در می‌آورد.

Timeless Style

موهای شاداب و مرتب

امال کلونی در این عکس در نیویورک یک پیراهن مشکی دکمه‌دار از برند Balenciaga به تن دارد که در عین سادگی با اندام متناسب و اکسسوری‌های شیک و کلاسیک مثل کیف و عینک به یک استایل بی‌زمان و جذاب تبدیل شده است. برگ برنده این استایل موهای سالم و شاداب امال است که به‌اندازه یک تیزر تبلیغاتی شامپو یا رنگ مو پرانرژی و براق است.

Timeless Style

لباس‌های پوشیده

کت و پیراهن سفید امال در این عکس از برند Zac Posen انتخاب شده‌ و در کنار اکسسوری‌های جذابی مثل کیف چرم قهوه‌ای از Michael Kors و کفش‌های جیر بژ و عینک کائوچویی مشکی جذابیتی کلاسیک پیدا کرده‌است. لباس‌های چسبان اما پوشیده از اجزای اصلی یک استایل بی‌زمان هستند.

Timeless Style

منبع : مدیسه

نظر بدهید