استایل با دامن ماکسی
کافه خواندنی

چند پیشنهاد خوب برای استایل با دامن ماکسی

3.05Kبازدید

نیازی به بیان این حقیقت نیست که دامن ماکسی یکی از راحت ترین و جذاب ترین آیتم های کمد لباس است. فصل تابستان فرصت خوبی برای استایل کردن با دامن ماکسی است. این دامن ها در عین اینکه جذاب و دوست داشتنی هستند، به دلیل بلندی و پوشانندگی برای استایل خیابانی ایران هم فوق العاده اند. با این حال شاید فکر کنی استایل کردن با دامن ماکسی نیاز به مهارت دارد تا شیک و جذاب به نظر برسد! امروز در مورد این موضوع بیشتر با هم صحبت می کنیم و چند پیشنهاد برای پوشیدن این دامن ها را با هم بررسی می کنیم.

انتهای بلوز را داخل کمر دامن بگذار:

استایل با دامن ماکسی

اگر دوست داری استایل تو جذاب تر و منظم تر به نظر برسد، بهتر است انتهای بلوزت را داخل کمر پیراهن بگذاری. با این کار دامن تو ساختارمند تر می شود و فرم کمر تو نمایان تر خواهد شد. به خصوص اگر کمر دامن کاملاً اندازه و خوش فرم باشد. می توانی یک دامن ماکسی مشکی را با شومیز حریر سفید ست کنی و با این ترکیب رنگ کلاسیک بدرخشی.

به کفش هایت دقت کن:

استایل با دامن ماکسی

فکر نکن چون قرار است دامن ماکسی بپوشی، نیازی نیست به کفش هایت توجه کنی. یادت باشد دامن به هر حال بالا می رود و پا مشخص می شود. می توانی برای نمایش دقت خودت به جزئیات، به سراغ انواع صندل های تابستانی بند دار و جذاب بروی و نشان دهی که چقدر با سلیقه هستی. به عکس گرفتن علاقه داری؟ چه استایلی بهتر از دامن ماکسی بالا زده شده و صندل های بندی؟!

به سراغ مدل های گشاد و آزاد برو:

استایل با دامن ماکسی

اگر دوست داری دامن ماکسی تو ترندی تر از همیشه به نظر برسد، بهتر است به سراغ مدل های گشاد و آزاد و راحت بروی که باد به سادگی در آن های می پیچد و بسیار خنک هستند. این دامن ها فوق العاده جذاب و دوست داشتنی اند و ترکیب آن ها با یک شومیز مدل دار سفید، استایل تو را ترندی تر خواهد کرد.

از طرح ها و رنگ ها غافل نشو:

استایل با دامن ماکسی

درست است که دامن ماکسی با سادگی که دارد هم جذاب است، اما طرح و رنگ همیشه بعد تازه ای به انواع لباس ها وارد می کند و آن ها را متفاوت نشان می ده. ساده ترین راه برای اینکه از استایل کردن با دامن ماکسی به روش های قدیمی خلاص شوی این است که به سراغ مدل های طرح دار و خوش آب و رنگ بروی که چشم را به خود خیره می کنند. بهتر است برای بالاتنه از آیتم های ساده استفاده کنی.

طرح پوست حیوانات همیشه جواب می دهد:

استایل با دامن ماکسی

شک داری که بهتر است از چه طرح و رنگی برای دامن ماکسی استفاده کنی؟ به سراغ طرح پوست حیوانات برو و مطمئن باش که این انتخاب کاملاً حساب شده و جذاب خواهد بود. انواع طرح پلنگی، گورخری، پوست ماری و… امسال ترند هستند و بهتر است از آن ها غافل نشوی.

ترکیب دامن ماکسی با کت چرم بی نظیر است:

استایل با دامن ماکسی

یک کت چرم مشکی دامن مشکی ماکسی را تکمیل می کند و به آن حالتی کژوال می دهد. به همراه این آیتم های جذاب از یک تیشرت ساده سفید استفاده کن و سعی کن موهایت را بسته نگه داری!

ترکیب دامن ماکسی و کتانی سفید را امتحان کن:

استایل با دامن ماکسی

همانطور که می دانی کتاین سفید مدتی است که روی بورس است و ترکیب آن با دامن هم ترند شده است. یک دامن ماکسی پلیسه و کتانی سفید، همان چیزی است که استایل تو را متفاوت و جذاب می کند و این آیتم را از حالت رسمی و زنانه خود دور می کند. استایل خیابانی تو با این ترکیب جذاب تر و راحت تر خواهد شد.

منبع : منودلیار

نظر بدهید