سرهمی زنانه
کافه خواندنی

چند ایده برای ست کردن سرهمی زنانه

716بازدید

سرهمی، لباسی است راحت و در عین حال زیبا که طرفداران زیادی دارد. همچنین شما می‌توانید آن را با آیتم‌های زیادی به راحتی ست کنید.
بیلرسوت دخترانه شیک، یک مدل لباس سرهمی زنانه یا Overall است. این مدل لباس زنانه در چهار فصل سال طرف‌دار دارد و شما می‌توانید آن را در مهمانی‌ یا دورهمی‌های دوستانه با یک لباس مناسب ست کنید. در ادامه مقاله سعی داریم ۶ مدل سرهمی شیک و لباس‌های هماهنگ با آن را به شما معرفی کنیم تا در مهمانی و دورهمی‌هایتان با استایل متفاوت، چشمگیر و زیبا ظاهر شوید. با ما همراه باشید.

۱. مدل بیلرسوت جین زاپ‌دار دخترانه

سرهمی زنانه

سرهمی جین زاپ‌دار دخترانه نیز یک مدل لباس سرهمی اسپرت است که می‌توانید آن را به همراه تاپ، تیشرت و نیم‌تنه ست کنید. همچنین این مدل سرهمی اسپرت دخترانه شیک را می‌توانید همراه با کفش اسپرت یا کفش ورزشی ست کنید. اما در صورتی که می‌خواهید بیلرسوت را همراه با مانتو ست کنید، توصیه می‌کنیم سراغ مانتو جلو باز بروید.

۲. بیلرسوت اسپرت دخترانه

سرهمی زنانه

معمولاً جنس سرهمی اسپرت دخترانه مخمل، کتان و پارچه‌ای است که در رنگ‌های روشن و جذابی طراحی و تولید می‌شوند. این مدل سرهمی دخترانه هدیه خوبی برای یک خانمی که به استایل کژوال علاقه دارد نیز محسوب می‌شود. معمولاً سرهمی پارچه‌ای دخترانه مناسب فصل بهار و تابستان است. این مدل سرهمی دخترانه را می‌توانید همراه با تاپ و تیشرت به تن کنید.

۳. بیلرسوت جین دخترانه

سرهمی زنانه

یک مدل نه چندان جدید، اما پرطرفدار لباس، سرهمی جین دخترانه است. اما رنگ بلوز و مدل بلوز زنانه زیر سرهمی، میزان زیبایی استایل شما را تعیین می‌کند. از مدل کیف که با سرهمی جین ست می‌شود، می‌توان به کوله پشتی چرم، کوله پشتی دخترانه کوچک یا مینیمال، کیف پستچی زنانه و انواع مدل کیف اسپرت زنانه اشاره کرد.

۴. بیلرسوت پارچه‌ای زنانه شیک

سرهمی زنانه

معمولاً سرهمی پارچه‌ای به دو نوع مجلسی و اسپرت تقسیم می‌شود. اما مدل بند این دو با یکدیگر متفاوت است. به بیان دیگر سرهمی پارچه‌ای مجلسی زنانه، بندی شبیه به تاپ دارد، اما بند سرهمی اسپرت، به سادگی از شلوار جدا می‌شود.

این مدل سرهمی پارچه‌ای مجلسی همراه با کفش پاشنه بلند چرم یا مخمل بسیار جذاب خواهد بود. اما در صورتی استایل شما چشمگیر و متفاوت می‌شود که به جزئیات بیشتری همچون اکسسوری زنانه توجه کنید.

۵. بیلرسوت مجلسی دخترانه

سرهمی زنانه

همان گونه که در بخش‌های بالا ذکر کردیم، معمولاً جنس سرهمی مجلسی، پارچه‌ای است. سرهمی مجلسی دخترانه، شامل طرح‌های متفاوتی است. برای مثال فرم یقه، سرآستین، پاچه شلوار و تزئینات روی لباس متفاوت است.

شما می‌توانید سرهمی مجلسی دخترانه شیک خود را همراه با کفش مجلسی و کیف دوشی ست کنید. از اکسسوری‌هایی که می‌تواند به زیبایی استایل رسمی شما کمک کند، مدل ساعت زنانه است.

۶. بیلرسوت دامنی دخترانه

سرهمی زنانه

سرهمی دامنی دخترانه از دیگر سرهمی‌های محبوب است که برخلاف تصور بسیاری، این مدل لباس نیز در تمام فصول سال مورد استفاده و استقبال قرار می‌گیرد. مدل سرهمی دامنی اسپرت است و شما می‌توانید آن را در دورهمی‌ها با لباس‌های اسپرت ست کنید.

بانی مگ

نظر بدهید