چرا پکیج من آب را گرم و سرد می کند؟
کافه دکوراسیون

چرا پکیج من آب را گرم و سرد می کند؟

815بازدید

استفاده از پکیج به جای آبگرمکن سنتی مزایای زیادی دارد. برای مثال، پکیج ها از انواع سنتی آن کارآمدتر می باشند. به این دلیل که این مدل آبگرمکن به اندازه آبگرمکن های دارای مخزن انرژی مصرف نمی کند.

آبگرمکن های دارای مخزن مقادیر زیادی آب گرم را ذخیره کرده و زمانی که بی درنگ مورد استفاده قرار نگیرند، هوای اطراف مخزن می تواند آن را سرد کند، که این کار هدر دادن انرژی است. پکیج ها فضای کمتری را اشغال می کنند، و بادوام تر نیز هستند. اما، اگر می خواهید یک پکیج مدل پوکاتلو خریداری کنید، باید چند عامل مختلف را در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید قیمت سرویس پکیج را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال تعمیرکار پکیج در تهران باشید می‌توانید درخواست تعمیرات پکیج ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

چرا پکیج من آب را گرم و سرد می کند؟

مشکلات مربوط به دمای پکیج

پکیج ها در برابر مشکلات مصون نیستند. مخصوصا اگر حرفه ای نصب نشده باشند، در بسیاری موارد خطوط گاز به منظور سازگار شدن با این نوع آبگرمکن ها باید توسعه یابند. در تمام موارد، نصب پکیج ها باید پس از تخلیه خانه انجام گیرد. اگر هیچکدام از این عوامل به درستی انجام نشوند، بنابراین ممکن است پکیج قادر نباشد نیازهای فرد را تامین کرده و سیستم آن معیوب خواهد شد.

مشکل دیگری که پکیج ها با آن مواجه می شوند، نوسان در آب می باشد که در آن آبگرمکن آب گرم و سرد را به طور متناوب تولید می کند.

این موضوع به دلایل مختلفی رخ می دهد:

  •         همانطور که در بالا اشاره شد، سایز نادرست خطوط گازی
  •         همگذری در سیستم لوله کشی، جایی که چنین چیزی نباید وجود داشته باشد
  •         لوله های تخلیه بیش از حد بلند
  •         سنسورهای جریان، آسیب دیده که باید در هنگام نگهداری سالانه بررسی شوند
  •         کثیف بودن فیلتر داخلی و خارجی
  •         لوله های پوسیده- پوسیدگی می تواند به دلیل میعان درون مشعل یا اشتباه نصب شدن مبدل رخ دهد

چرا پکیج من آب را گرم و سرد می کند؟

در آخر، یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا صاحب خانه ها با آن مواجه می شوند، رسوب گذاری مواد معدنی است. درباره انباشته شدن کلسیم و منیزیم صحبت می کنیم، که آب دارای مقادیر بالا از این مواد معدنی با نام آب سخت شناخته می شود. آب سخت با ساختن رسوبات که موجب خوردگی یا انباشتگی می شود، می تواند برای لوله ها مشکل ایجاد کند.

نرم کننده آب نمی تواند این مشکل را حل کند، اما با ایجاد تازگی و حس خوب در حمام، کمک به بهتر شدن طعم آب خوراکی و حتی طولانی تر کردن ماندگاری شستشو، می تواند کیفیت زندگیتان را بهبود ببخشد. اگر رسوب گذاری مواد معدنی در لوله های پکیج تان رخ داده است، بنابراین قبل از آن که این موضوع ادامه پیدا کند، باید از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید تا سیستم تان را از شر این رسوبات خلاص کند.

با انجام نگهداری، مشکلات مربوط به پکیج خود را حل کنید

حتما یک برنامه سالانه برای پکیج خود ترتیب دهید تا متخصصان باتجربه ما به طور کامل به سیستم و دیگر خطوط لوله کشی تان دسترسی داشته باشند. نگهداری بهترین تدبیر پیشگیرانه ای است که با آن می توانید از مشکلات ذکر شده در بالا اجتناب کنید.

نظر بدهید