پیراهن های سبک وینتیج
کافه خواندنی

پیراهن های سبک وینتیج برای استایل های پاییز ۲۰۱۹

2.26Kبازدید

پیراهن های طرح دار یکی از آیتم های پر طرفدار و بسیار کاربردی در کمد لباس های تقریباً همه ما خانم ها به شمار می رود؛ البته اگر کلکسیون مورد علاقه کفش ها را نادیده بگیریم. اکثر طرح هایی که برای این پیراهن ها انتخاب می شود، چه طرح های محبوب نقش پوست حیوانات باشد که خود آن ها از تنوع و رنگ قابل توجهی برخوردار هستند چه طرح های گلدار یا طرح گیاهان یا میوه ها که در تابستان امسال بسیار روی بورس بود، از ترند های دهه های گذشته میلادی و استایل های وینتج الهام گرفته شده اند که طراح های خلاق هر برند با الهام از طرح های نوستالژیک، کلاسیک و خاطره انگیز گذشته و تلفیق آن با سلیقه و سبک زندگی مدرن امروزی، پیراهن هایی را در برای فصل جدید ارائه داده اند که هم حس راحتی و زیبای وینتیج را دارند و هم با سبک زندگی و استایل های خیابانی هماهنگ به شمار می رود. به همین منظور در این مقاله می خواهیم چهار مدل پیراهن به سبک وینتج را به تو معرفی کنیم که می توانی در استایل های پاییزه خود از آن ها استفاده کنی پس با ما تا پایان این مقاله همراه باش تا ایده هایی برای انتخاب پیراهن مناسب برای فصل جدید داشته باشی.

پیراهن سبک وینتیج شماره ۱

پیراهن های سبک وینتیج

پیراهن خود را می توانی با آستین های مدل Bishop انتخاب کنی؛ یک پیراهن بلند جلوه بسته با یقه مدل گرد بسته و آستین هایی که از آرنج تا مچ دست پف دار می شوند و در بیشتر پیراهن های سبک وینتیج رایج است، می تواند به تو ایده های فوق العاده ای برای استایل های پاییزی روزمره ات بدهد. می توانی آن را به طرح پوست حیوانات مانند پلنگی پر طرفدار و گل گلی انتخاب کنی.

پیراهن سبک وینتیج شماره ۲

پیراهن های سبک وینتیج

پیراهن هایی با یقه هفت کشیده که در اکثر پیراهن های این سبک به کار رفته است و به نوعی مشخصه این مدل پیراهن ها برای بسیاری از ما به شمار می رود و دکمه های ریز و پشت سر هم از زیر یقه یا میان تنه کشیده شده اند، دومین نمونه در این فهرست به شمار می رود که به می توانی به طرح ها، نقش ها و رنگ های ترندی پاییز تهیه کرده و در ماه های پیش رو از آن ها لذت ببری.

پیراهن سبک وینتیج شماره ۳

پیراهن های سبک وینتیج

نظرت در مورد یک پیراهن رمانتیک و خانمانه تر همراه با چین، تور و پاپیون اضافه چیست؟! پیراهن هایی که در طول یقه، سر آستین و بعضی مواقع پایین دامن خود، با تور دوزی، چین یا پاپیون های زیبا تزیین شده باشند تا حس زنانگی بیشتری را نسبت به مدل های کلاسیک تر خود القا کنند نیز می تواند یکی از انتخاب های تو برای پاییز پیش رو باشد.

پیراهن سبک وینتج شماره ۴

پیراهن های سبک وینتیج

می توانی پای یکی دیگر از ترند های نوستالژیک دهه های ۵۰ تا ۷۰ میلادی را نیز وسط بکشی یعنی یقه های مربعی؛ پیراهن های گلدار با یقه های کش دوزی شده قایقی یا مربعی که این کش دوزی روی کمر و سر آستین آن نیز تکرار شده است. یقه های مربعی و کش دوزی شده در کلکسیون های بهار و تابستان در تاپ ها به وفور دیده شد.

منبع : منودلیار

نظر بدهید