پیراهن‌های مردانه مخصوص تابستان
مدل لباس مردانه

پیراهن‌های مردانه مخصوص تابستان

1.52Kبازدید

انتخاب پیراهنی مناسب در فصل تابستان به ما کمک می‌کند که کمتر عرق کنید و حس خوبی را در انتهای یک روز سخت کاری داشته‌باشیم. اما چه پیراهنی برای فصل گرمی، چون تابستان مناسب است؟ اگر می‌خواهید با بهترین انتخاب‌های پیراهن مردانه برای تابستان آشنا شوید، در ادامه همراه‌مان باشید.

پیراهن راه راه

پیراهن‌های مردانه مخصوص تابستان

برخی از لباس‌ها به گونه‌ای هستند که با هر استایلی جور در می‌آیند که لباس‌های راه راه یکی از آنهاست. مطمئنا هر مردی در کمد لباس‌های خود، پیراهنی با این طرح دارد. البته دو نوع طرح وجود دارد: عمودی و افقی. راه راه‌های عمودی انتخاب بهتری هستند، از این رو که چشم‌ها را به سمت بالا و پایین می‌کشانند و در نتیجه اندام فرد را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهند.

این را هم به خاطر بسپارید که هر چه راه راه لباس باریک‌تر باشد، فرم لباس رسمی‌تر و هر چه پهن‌تر باشد، کژوال و غیر رسمی‌تر است.

طرح‌های ژاپنی و هاوایی

پیراهن‌های مردانه مخصوص تابستان

تابستان فصل طرح و رنگ‌های متنوع، شلوغ و شاد است. اما چه طرح پیراهنی برای آقایان مناسب است؟ معمولا طرح‌های عروسکی یا گلدار ریز را طرح‌هایی زنانه می‌خوانند، اما طرح هایی چون هاوایی و ژاپنی در میان آقایان در تابستان رواج زیادی دارد.

این طرح لباس‌ها از مد دهه ۱۹۳۰ میلادی الهام گرفته است و همچنان هم به عنوان مدی هجیان‌انگیز برای فصلی چون تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرد. اگر به استایل آل پاچینو در فیلم «صورت‌زخمی»، لئوناردو دی کاپریو در «رمئو ژولیت» و حتی جیم کری نگاهی بیاندازید، خواهید دید که این ستاره‌ها نیز لباس‌هایی با طرح‌های هاوایی یا ژاپنی به تن دارند.

از آنجا که این پیراهن طرحی شلوغ دارد، بهتر است که شلوارتان را ساده انتخاب کنید. رنگ شلوارتان نیز به رنگ‌های خنثی مانند مشکی، طوسی، کرم، سرمه‌ای یا سفید باشد.

یقه دیپلمات

پیراهن‌های مردانه مخصوص تابستان

پیراهن‌های یقه دیپلمات، نسبت به پیراهن‌های یقه‌دار، حالت غیر رسمی‌تر و کژوال‌تری دارند. از این رو برای مصرف روزانه در فصلی چون بهار بسیار مناسب‌اند. اگر می‌خواهید این مدل پیراهن را به تن کنید، دو دکمه بالایی آن را باز بگذارید. اگر آستین پیراهنتان بلند است، آن را نیز چند تا کنید.

اگر به فکر ست کردن پیراهن یقه دیپلمات با شلوارتان هستید، از آنجا که این پیراهن استایلی کژوال دارد، شلوارتان را نیز باید کژوال یا غیر‌رسمی انتخاب کنید.

پیراهن گلدار

پیراهن‌های مردانه مخصوص تابستان

اگر جزو مردان باجسارت هستید و دوست دارید که هر از گاهی به استایل‌تان تنوع دهید، پیراهن‌هایی با طرح‌های گل می‌توانند انتخاب خوبی برایتان باشند. البته از طرح های ریز گل دور کنید، طرح‌های بزرگ گل با رنگ‌های بولد و جسورانه انتخاب مردانه و بهتری برایتان خواهد بود. اگر بخواهیم ریشه این مد را بیابیم، این مدل پیراهن به دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی باز می‌گردد. پیراهن‌هایی هیجان انگیز، رنگارنگ، چشمگیر و… که تمام چشم‌ها را به سمت خود جلب می کند.

اگر به دنبال شلواری برای ست‌کردن با این مدل پیراهن‌ها می‌گردید، شلوار‌های ساده به رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب برایتان خواهند بود. اگر شلواری طرحدار یا رنگی به تن کنید، از آنجا که پیراهن‌تان طرحی شلوغ دارد، توی ذوق می‌زند؛ بنابراین تعادل را با پوشیدن شلواری ساده برقرار کنید.

پیراهن جین

پیراهن‌های مردانه مخصوص تابستان

یکی از مدل لباس‌هایی که در ۴ فصل سال روی مد است و طرفداران زیادی دارد، پیراهن‌های جین هستند. پیراهن‌های جین به هر فردی با هر فرم اندامی که دارد، می‌آید؛ فقط مشکل اینجاست که ممکن است جنس پیراهنی که انتخاب می‌کنید، ضخیم باشد و به درد تابستان نخورد؛ بنابراین باید به دنبال لباسی پنبه‌ای و نخی باشید که شما را از شر گرما نجات دهد و در عین حال روی مد و جذاب باشد.

خوبی پیراهن‌های جین آن است که با هر رنگ شلواری به راحتی ست می‌شود؛ بنابراین اگر حوصله یا وقت ست کردن لباس هایتان را ندارید، پیراهن جین را با هر مدل و رنگ شلواری که خواستید، انتخاب کنید.

پیراهن آکسفورد

پیراهن‌های مردانه مخصوص تابستان

پیراهن آکسفورد یکی از مدل لباس‌هایی است که همیشه طرفداران خود را، به خصوص در فصل‌های گرم سال، دارد. شما نیز باید آن را در کمد لباس‌تان داشته باشید. این مدل پیراهن ساده بوده و برای موقعیت‌های مختلف به کار می‌آید. اگر چه این مدل پیراهن بیشتر جنبه غیر‌رسمی و کژوال دارد، اما گزینه بسیار خوبی برای زیر کت شما می‌باشد. البته رنگ هایی چون آبی آسمانی و سفید بیشتر جنبه رسمی داشته و به تنهای برای مراسمی چون جلسات اداری یا موقعیت‌های رسمی به کار می‌آید.

اگر به دنبال سبکی مینیمالیست یا ساده گرا هستید، پیراهن‌های آکسفورد بهترین انتخاب برایتان خواهند بود.

منبع: fashionbeans
منبع : برترین ها

نظر بدهید