پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا
کافه زیبایی

پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

2.02Kبازدید

قطعا یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر میکاپ‌آرتیستی پیداکردن یک پالت سایه‌ی با کیفیت با رنگ‌های کاربردی است. عدم ریزش زیر چشم، قابلیت محوکردن به میزان بالا، پودری‌نبودن بیش از حد، دوام بالا و غلیظ‌بودن رنگ‌ها (پیگمنت بالا) از خصوصیات یک پالت سایه‌ی قابل‌قبول است.

بسیاری از برندهای های‌اند(high end) و دراگ‌استوری پالت‌های سایه‌ی با کیفیتی تولید کرده‌اند و به همین دلیل رقابت بین این پالت‌ها عمدتا به رنگ‌بندی آنها برمی‌گردد.

پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

آیا هر خانمی به یک پالت سایه احتیاج دارد؟

قطعا پاسخ این سوال منفی است. پالت سایه جزو لوازم حرفه‌ای آرایش محسوب می‌شود و برای استفاده‌ی فردی نمی‌تواند چندان مناسب باشد. معمولا به‌دلیل رنگبندی متنوع آن، بسیاری از رنگ‌های موجود در یک پالت در روتین روزانه و همیشگی شما جایی نخواهند داشت. اگر شما از عاشقان پالت‌های سایه هستید می‌توانید سراغ پالت‌های کوچک چهار رنگ و یا پالت‌هایی که تمام رنگ‌های موجود در آنها از یک تن رنگی است، بروید.

دراگ‌استوری یا های‌اند؟

البته که محصولات های‌اند(لوکس) به‌دلیل داشتن مواد پایه‌ای با کیفیت‌تر نسبت به دراگ‌استوری، قاعدتا باید نتیجه‌ی بهتری نسبت به محصولات دراگ‌استوری به ما نشان دهند اما در کمال تعجب می‌توان گفت که لوکس‌بودن یک پالت سایه، ضامن کیفیت آن نیست. پالت‌های دراگ‌استوری هم می‌توانند به اندازه‌ی محصولات لوکس و یا حتی بهتر از آنها ظاهر شوند. ب

پرطرفدارترین ‌پالت‌های های‌اند(لوکس)

1. Huda Beauty Rose Gold

یکی از خصوصیات هدی بیوتی این است که اغلب سلیقه‌ی شخصی خود را در محصولات برند خود، اعمال می‌کند. او تمام مراحل ساخت یک محصول جدید را کنترل می‌کند و به گفته‌ی خودش حتی در بسته‌بندی محصولات نیز وسواسش را نشان می‌دهد. این پالت به‌علت داشتن رنگ‌های گرم و کاربردی و مات و براق برای بسیاری از بیوتی‌بلاگرها و میکاپ‌آرتیست‌ها به محصولی جذاب تبدیل شده است. یکی از مهم‌ترین خصوصیات پالت‌های هدی داشتن رنگدانه‌های غلیظ است که به میکاپ ظاهر بسیار حرفه‌ای‌تری می‌دهد. تمام محصولات برند هدی بدون آزار به حیوانات (کرولی فری) تهیه می‌شوند.

پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

2. Desert Dusk

یکی از پرطرفداران محصولات برند هدی، همین پالت است. این پالت 18 رنگ از چهار نوع رنگ متفاوت تشکیل شده است. سه رنگ با افکت کرومی، هشت رنگ مات، شش رنگ با افکت مرواریدی و یک رنگ بسیار درخشان با ذرات درشت. به گفته‌ی خود هدی، ساخت این پالت زمان زیادی برده است چون هر رنگ آن با وسواس خاصی انتخاب شده است. تن رنگی این پالت گرم است و دلیل انتخاب این نام هم همین است. هدی درباره‌ی این پالت می‌گوید: این رنگ‌های براق و غلیظ، حال و هوای صحرای زیبای عربستان را به ما نشان می‌دهد.

پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

3.The New Nude

با ترندشدن میکاپ‌های نود، هدی‌بیوتی دست به طراحی و تولید یک پالت بی‌نظیر زد. نظرتان در مورد ترکیب آلوئه‌ورا و نارگیل چیست؟! در فرمول این پالت از این عناصر استفاده شده است. این پالت هم مثل بقیه‌ی پالت‌های هدی بسیار رنگدانه‌های غلیظی دارد و چیزی که در اولین لحظه‌ای که پالت را می‌بینیم جالب توجه است، رنگ‌های درخشان این پالت هستند که بافتی متفاوت با بقیه‌ی رنگ‌ها دارند. هدی درباره‌ی این پالت می‌گوید: هر کسی که من را می‌شناسد، می‌داند که شیفته‌ی زیبایی طبیعی هستم و هر زمان که میکاپ نود انجام می‌دهم، بیش از هر زمان دیگر احساس اعتمادبه‌نفس می‌کنم. فکر می‌کنم هدف از انجام میکاپ هم همین است! که درباره‌ی خود واقعی‌مان احساس بهتری داشته باشیم.

پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

4. Bigger Brighter eyes Exagger eyes

این پالت لوکس از برند شارلوت تیلبری، چهار رنگ بسیار خاص و در عین حال کاربردی را شامل می‌شود. این رنگ‌ها همگی دارای تن رزگلد و از شامپاینی تا قهوه‌ای هستند و علاوه بر غلیظ‌بودن رنگدانه، با رنگبندی خاص خود باعث درشت‌تر دیده‌شدن چشم در عین حفظ زیبایی طبیعی می‌شود. تمامی محصولات برند شارلوت، بدون آزار به حیوانات تهیه می‌شوند.

پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

5. Anastasia Beverly Hills Soft Glam

سایه‌ی پرطرفدار بعدی از برند اناستازیا بورلی هیلز است. این سایه هم دارای 14 رنگ با سه بافت متفاوت مات و متالیک و ابریشمی است و شهرت آن عمدتا به‌سبب ماندگاری بسیار بالا در عین داشتن پیگمنت(غلظت رنگدانه‌ای) بالاست. رنگبندی این پالت بسیار شبیه به پالت رزگلد هدی‌بیوتی است و حتی از دید بسیاری، کیفیت بالاتری نسبت به پالت هدی دارد. قیمت این پالت از پالت هدی کمی مناسب‌تر است. در این پالت یک اپلیکاتور دوسر وجود دارد که کیفیت خوبی هم دارد. اگر از طرفداران میکاپ اسموکی هستید، این پالت لوکس و با کیفیت می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان باشد. تمام محصولات برند آناستازیا بدون آزار به حیوانات تهیه می‌شوند.

پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

6. Toofaced Chocolate bar

پودر کاکائو در پالت سایه؟! بله، حقیقت دارد. یکی از اصلی‌ترین ترکیبات این پالت سایه‌ی زیبا و خوشبو، پودر کاکائو است. این پالت بر خلاف اکثر پالت‌های معرفی‌شده، دارای رنگبندی طبیعی‌تری است. شانزده رنگ نسبتا روشن و خنثی مات و براق برای طرفداران میکاپ نچرال! این پالت هم مثل بقیه‌ی محصولات توفیسد بدون آزار به حیوانات تهیه می‌شود.

پرطرفدارترین پالت‌های سایه لوکس در دنیا

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید