رنگ های ترندی پاییز 2020
کافه خواندنی

پاییز امسال چه رنگهایی در کمد لباس‌هایمان داشته باشیم؟

1.38Kبازدید

یکی از دوست داشتنی‌ترین خصوصیات فصل پاییز این است که این فصل، پر است از رنگهای گرم، خیره کننده، زیبا، و آرامش بخش. ترندهای رنگی فصل پاییز امسال نیز تلفیقی هستند از این رنگ‌های کلاسیک و مدرن و جذاب. امسال علاوه بر رنگ‌های محبوب همیشگی مثل رنگ قرمز و آبی تیره که هیچوقت از مد نمی‌افتند، رنگ‌های گرم و روشنی مثل زرد خردلی نیز بسیار مد می‌شوند. در مقاله امروز قصد داریم تا رنگ های پاییزی و محبوب روزهای سرد و پایزی امسال را به شما معرفی کنیم.

تناژهای مختلف رنگ سبز، از جمله رنگ سبز زیتونی

یکی از دلایلی که باعث شده است تا رنگ سبز زیتونی به رنگی ماندگار و محبوب تبدیل شود و هیچوقت هم از مد نیوفتد، این است که با استفاده از این رنگ می‌توانید چندین استایل متنوع خلق کنید. رنگ سبز زیتونی جزو دسته رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود؛ یعنی شما می‌توانید به راحتی آن را تقریبا با هر رنگ دیگری ست کنید. از رنگ کرم گرفته تا نارنجی روشن، کرم شتری، مشکی، و غیره. پس اگر به دنبال رنگ زیبایی هستید که هیچوقت از مد نیوفتند و با ترندهای رنگی امسال نیز هماهنگ باشد، ما به شما رنگ سبز زیتونی را پیشنهاد می‌کنیم.

رنگ های ترندی پاییز 2020 رنگ های ترندی پاییز 2020

تناژهای تیره رنگ قرمز

یکی از محبوبترین و شیکترین رنگ‌هایی که در روزهای سرد فصل پاییز، در کوچه . خیابان بسیار شاهد آن هستیم، رنگ قرمز و زرشکی است. پاییز امسال رنگ قرمز و به خصوص تناژهای تیره آن بسیار ترند می‌شوند. این رنگ زیبا ترکیبی است از رنگ قرمز و رنگ بنفش، که تناژ رنگ‌های زمینه آن کاملا گرم است. برای اینکه یک استایل شیک و رمانتیک خلق کنید، می‌توانید رنگ قرمز را با تناژهای روشن‌تر رنگ قرمز ست کنید و لذت ببرید!

رنگ های ترندی پاییز 2020 رنگ های ترندی پاییز 2020

رنگ زرد خردلی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید لباس‌هایتان جلب توجه کنند، بهتر است به سراغ رنگ‌های روشن و خیره کننده بروید. درست است که در فصل‌های سرد، رنگ‌های تیره‌تر مد می‌شوند، اما پاییز امسال رنگ‌های روشنتر و گرمتری مثل زرد خردلی نیز بسیار ترند می‌شوند. این رنگ خاص و جذاب، شما را یاد مد دهه ۸۰ می‌اندازد و بسیار نوستالژیک محسوب می‌شود. پس اگر دوست دارید که استایلی منحصر به فرد و شیک خلق کرده و توجه همه را به خود جلب کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ رنگ زرد خردلی بروید.

رنگ های ترندی پاییز 2020 رنگ های ترندی پاییز 2020

تناژهای تیره رنگ نارنجی، از جمله رنگ پرتقالی تیره

یکی دیگر از رنگ های مد پاییز 2020 رنگ نارنجی است. فصل پاییز یعنی فصل رنگ‌های گرم و زمینی. یکی از این رنگ‌های زیبا رنگ پرتقالی تیره است که جزو تناژهای تیره رنگ نارنجی محسوب می‌شود. این رنگ منحصر به فرد کاری می‌کند تا شما در روزهای تاریک و سرد فصل پاییز حسابی بدرخشید! رنگ‌هایی که با رنگ پرتقالی تیره هماهنگ هستند عبارتند از رنگ آبی تیره و رنگ هلویی. انتخاب هرکدام از این رنگ‌ها کاملا به این بستگی دارد که شما دوست دارید رنگ‌های استایلتان تیره باشند و یا روشن.

رنگ های ترندی پاییز 2020 رنگ های ترندی پاییز 2020

رنگ آبی تیره

رنگ آبی تیره از آن دسته رنگ‌هایی است که در همه جای دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است و جزو رنگ های مد پاییز 2020 نیز قرار گرفته است. استفاده از این رنگ زیبا و کلاسیک در لباس‌های پاییزی، باعث می‌شود تا شما استایلی شیک، جذاب، و موقر داشته باشید؛ به خصوص اگر این رنگ را با رنگ‌های جذاب دیگری از جمله قرمز بورگاندی (برای مثال، یک کفش تخت و یا یک نیم بوت به این رنگ) ست کنید. اگر به استایل مونوکروم یا همان استایل تک رنگ علاقه دارید، می‌توانید رنگ دیگر قسمت‌های استایل خود را از میان تناژهای روشنتر رنگ آبی انتخاب کنید.

رنگ های ترندی پاییز 2020 رنگ های ترندی پاییز 2020

رنگ سبز زمردی

رنگ سبز زمردی هم از آن دسته رنگ‌هایی است که هم برای جواهرات بسیار محبوب است و هم برای لباس؛ به خصوص لباس‌های پاییزی. اگر دوست دارید که استایلی منحصر به فرد، شیک، و پیچیده داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که رنگ سبز زمردی را با یک پلیور به رنگ کرم، یک بوت به رنگ قهوه‌ای شکلاتی، و زیورآلاتی به رنگ طلایی ست کنید و لذت ببرید!

رنگ های ترندی پاییز 2020 رنگ های ترندی پاییز 2020

منبع:چی بپوشم

نظر بدهید