چگونه لباس صورتی بپوشیم
کافه خواندنی

وقت پوشیدن رنگ صورتی است

1.01Kبازدید

صورتی رنگی است که همه جوره به همه می‌آید. به صورت خودکار به چهره شما گرما می‌بخشد و در آخر به ظاهر شما دلربایی و زنانگی اضافه می‌کند. سلبریتی و مدل‌ها همیشه و همه جا تکه‌ای لباس صورتی را در استایل خود جای می‌دهند از استایل‌های خیابانی گرفته تا کت واک تا بتوانند از مزایای این رنگ زیبا و جالب برخوردار شوند.

چگونه لباس صورتی بپوشیم

هرچند، برخلاف مزایایی که دارد، رنگ صورتی همیشه آنقدر بدشانس بوده است که یا به عنوان رنگی بچگانه در نظر گرفته شود و یا رنگی که تنها باید در لباس‌ پرنسس‌های دیزنی لند استفاده شود. هر خانمی که تنها 5 سال از سن بلوغش گذشته برای اضافه کردن لباس صورتی به استایلش بی‌میل است زیرا می‌ترسد بیش را حد دخترانه یا بچگانه به نظر برسد. صورتی به دلیل پویایی و شهرت بدی که دارد، می‌تواند برای سِت کردن کمی سخت باشد. البته این بدان معنا نیست که باید کلاً لباس‌های صورتی داخل کمد خود را جمع کنید. راه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید لباس صورتی را به عنوان یکی از لباس‌های مورد علاقه خود در استایلتان استفاده کنید و در عین حال شیک و موقر به نظر برسید.

رنگ‌های خنثی اضافه کنید

چگونه لباس صورتی بپوشیم

رنگ صورتی به تنهایی می‌تواند رنگ غالبی باشد. به منظور جلوگیری از داشتن ظاهری که در آخر بیش از حد رنگ درون خود دارد، مقداری رنگ خنثی به استایل صورتی خود اضافه کنید. یکی از بهترین نکات در مورد رنگ صورتی این است که تقریباً تکمیل کننده هر رنگی است. مشکی، سفید، آب تیره و بژ همه رنگ‌هایی هستند که به عنوان رنگی خنثی برای ملایم کردن لباس‌های صورتی شما انتخابی فوق‌العاده‌ای هستند. ترکیب کردن رنگ‌های خنثی و صورتی با یکدیگر در یک استایل به شما کمک می‌کند تا ظاهری متعادل و موقرتر داشته باشید.

صورتی مناسب را انتخاب کنید

چگونه لباس صورتی بپوشیم

لباس‌ها صورتی روشن برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که پوست روشن دارند، این در حالی است که صورتی مرجانی برای پوست‌های روشنی مناسب است که ته‌رنگ زرد دارند. خانم‌هایی که رنگ پوستشان معمولی است باید رنگ‌های صورتی طیبعی با ته‌رنگ قرمز را انتخاب کنند و نه ته‌رنگ آبی. خانم‌های با پوست تیره می‌توانند بدون هیچ دردسری از رنگ‌های پررنگ و جسورانه صورتی با ته‌رنگ‌های بنفش یا آبی استفاده کنند.

زنانگی را با استایل شیک ترکیب کنید

چگونه لباس صورتی بپوشیم

صورتی خودش به تنهایی می‌تواد رنگی به شدت زنانه باشد. اگر از این می‌ترسید که ظاهر شما با رنگ صورتی بیش از حد دخترانه و باربی مانند شود، همیشه به راحتی می‌توانید ظاهر دخترانه لباس صورتی خود را خنثی کنید.

جنس‌های مختلف پارچه می‌تواند توجه‌ها را مقداری از لباس صورتی استفاده شده در استایلتان دور کند. کت چرم، بلوز توری یا شلوار جین پاره راه‌هایی مناسب برای شیک کردن استایل صورتی و زنانه شماست.

لباس‌های صورتی طرح‌دار را انتخاب کنید

چگونه لباس صورتی بپوشیم

پوشیدن لباس‌هایی که به صورت یک دست صورتی باشند، ترسناک به نظر می‌رسد. به جای اینکار می‌توانید لباس‌های طرح‌دار صورتی رنگ بپوشید. یک پیراهن، رامپر یا بلوزی را انتخاب کنید که عمدتاً دارای طرح‌های صورتی است. پوشیدن لباس‌های طرح‌دار صورتی به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه احساس کنید لباس خود را مستقیماً از داخل کمد یک عروسک باربی برداشته‌اید، استایلی صورتی و شیک داشته باشید.

لباس‌هاس طرح‌دار صورتی رنگ صورتی استفاده شده در لباستان را خنثی می‌کند و بدون اینکه صورتی را مرکز توجه ظاهر شما قرار دهد، به شما اجازه می‌دهد تا از این رنگ زیبا استفاده کنید. سعی کنید رنگ خنثی و صورتی را با هم در یک لباس طرح‌دار داشته باشید. بلوز، پیراهن یا دامنی یا حتی شلواری را انتخاب کنید که طرح آن هم شامل رنگ صورتی و هم رنگی خنثی، مانند مشکی یا آبی تیره، باشد. رنگ خنثی موجود در آن باعث می‌شود تا در حالی که رنگ صورتی هنوز درخشندگی خود را دارد، ملیح‌تر نیز به نظر رسد.

رویه لباس صورتی بپوشید

چگونه لباس صورتی بپوشیم

اگر می‌خواهید از رنگ صورتی در استایل خود استفاده کنید اما مطمئن نیستید که چگونه باید اینکار را انجام دهید، انتخاب رویه لباس صورتی همیشه انتخاب خوبی برای شماست. یک رویه لباس صورتی بلافاصله پویایی رنگ صورتی را، بدون اینکه به صورت کامل به آن غلبه کند، به استایل شما می‌دهد. بعلاوه، اگر شما در ژاکت صورتی روشن خود احساس راحتی نکنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن دربیاورید و حتی لازم نیست که لباس‌های خود را عوض کنید. به این صورت هیچ چیز را از دست نمی‌دهید

کار خود را با انتخاب لباس اصلی رنگ خنثی شروع کنید و سپس روی آن رویه صورتی بپوشید. یک کت سنگ شور شده صورتی یا کاردیگان بافتنی ضخیم می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. حتماً زمینه لباس خود را با اضافه کردن انواع جنس‌ها و بافت‌ها متعادل نگهدارید.

صورتی ملانیا را فراموش نکنید

چگونه لباس صورتی بپوشیم

صورتی ملانیا در حال حاضر یکی از ترندترین رنگ‌های صورتی است. این رنگ هاله هلویی دارد که بسیار به رزگلد نزدیک است. این رنگ صورتی بسیار ملایم است و هرگز بچگانه یا خیلی دخترانه به نظر نمی‌رسد. با این حال، برخلاف دیگر رنگ‌های صورتی کم‌رنگ، هنوز هم تناژ گرم دارد. رنگ‌های روشن‌تر یا جسورانه‌تر صورتی را فراموش کنید. به جای آن، با انتخاب لباس‌هایی به رنگ صورتی ملانیا کم‌رنگ، به سراغ این رنگ صورتی ترند شده بسیار شیک و به روز بروید.

هیچ خانمی نباید از پوشیدن رنگ صورتی بترسد. تمام کاری که باید برای استفاده از لباس‌های صورتی موجود در کمد لباس‌هایتان انجام بدهید این است که به خودتان چگونه هوشمند پوشیدن رنگ صورتی را آموزش بدهید. همه خانم‌ها باید یاد بگیرند که چگونه رنگ صورتی زیبا و چشمگیر را در آغوش بگیرند، همچنین باید بدانند که چگونه از آنها به زیبایی در استایل شخصی خودشان استفاده کنند.

چگونه لباس صورتی بپوشیم

منبع:استایلی

نظر بدهید