کت تک مردانه
مدل لباس مردانه

هر روز یک کت بپوشید؛ اما تکراری نشوید!

616بازدید

یکی از هنرها می‌تواند این باشد که بتوانید یک لباس را در استایل‌مان تکرار کنیم بدون اینکه تکراری به نظر برسیم!
در این مطلب به شما می‌گوییم چطور هر روز با یک کت تک مردانه سپری کنید بدون این‌که تیپ‌تان خسته‌کننده شود. با ما همراه باشید.

شنبه را با کت تک مردانه شروع کنید

پیراهن سفید ساده: هر مردی، تاکید می‌کنیم هر مردی در هر سن و سال و موقعیتی که هست باید یک پیراهن سفید مردانه داشته باشد.

شلوار خاکی یا سبز:برای انتخاب رنگ شلواری که کت تک مردانه سرمه‌ای و پیراهن سفید شما را تکمیل کند، سراغ یکی از رنگ‌های خاکی بروید. اگر چنین رنگی در کمدتان نبود طوسی، آبی ملایم و کرم هم برای این ست مناسب است.

کیف مشکی، کفش قهوه‌ای: داشتن کفش چرم مردانه برای ساختن استایل‌های متفاوت لازم است. این دفعه روی خرید کیف مردانه هم تاکید می‌کنیم.

کت تک مردانه برای صبح یکشنبه

بلوز به تناسب رنگ پوست: نارنجی تیره و خاکی برای پوست‌های تیره و سبز و آبی سیر برای تناژهای روشن پوست مناسب است.

شلوار: شلوار جین سفید یا کتان کرم، مواردی است که می‌توانید با این استایل مردانه همراه کنید.

کفش رسمی: نوع کفشی که برای این ست انتخاب می‌کنید نیمه رسمی یا روزمره بودنش را مشخص می‌کند. لوفر برای ساخت استایل روزمره مناسب است و کفش رسمی برای ساختن استایل نیمه رسمی.

دوشنبه پر جنب و جوش

جین جدی: این استایل با حضور شلوار جین، جالب می‌شود. نکته‌ مهم اینجا است که به هیچ وجه نباید از شلوار جین‌ سنگ‌شور یا مدل‌های پاره و کوتاه استفاده کنید. این مدل‌ها به اندازه‌ی کافی جدی نیست و شخصیت کاری شما را زیر سوال می‌برند. رنگ جین را هم تیره انتخاب کنید.

پولوشرت تیره: تیشرت‌های یقه‌دار یا همان پولوشرت‌ها، انتخاب‌های خوبی برای اضافه شدن به کت تک مردانه است. برای روزهای شلوغ، رنگ‌های تیره تمرکز بیشتری به شما می‌دهد.

لوفر ساده: وقتی در ست شما شلوار جین وجود دارد، می‌توانید با خیال راحت سراغ لوفر یا کفش مدل ملوانی بروید.

سه شنبه‌ها

تیشرت سفید ساده: یک تیشرت ساده سفید، بدون نوشته یا هر چیز اضافه‌ای به شما کمک می‌کند تیپ تابستانه شادی بسازید که برای سر کار و ساعت‌های کافه نشینی بعد از آن مناسب است.

شلوار هم‌رنگ کت: شلوار سرمه‌ای هم‌رنگ کت تک مردانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این ست است. فقط دقت داشته باشید شلوار ساده و روزمره باشد و در عین حال خط اتو نداشته باشد وگرنه کاملا رسمی به نظر می‌رسد.

کفش راحت: داشتن یک جفت کتانی مردانه‌ی سفید رسمیت کت و شلوار مردانه را خنثی می‌کند.

چهارشنبه‌، شمارش معکوس

پیراهن با یقه متفاوت: استفاده از پیراهن‌هایی که یقه‌ ایستاده دارند یک شرط دارد و آن این‌که گردن بلندی داشته باشید. یقه‌های بلند، گردن کوتاه را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

شلوار پاستلی: رنگ‌های ملایم پاستلی انتخاب‌های خوبی برای مردان جوان است تا رنگ شلوار را از بین آن‌ها انتخاب کنند. داشتن یک شلوار سبز یا آبی پاستلی انتخاب هوشمندانه‌ای است.

کفش جیر: کفش جیر مردانه، به اندازه کفش چرم رسمی نیست. در عوض برای ساختن استایل نیمه رسمی گزینه‌ای ایده‌آل است.

digistyle

نظر بدهید