شومیز سفید
کافه خواندنی

هر خانمی به یک شومیز سفید نیاز دارد!

1.49Kبازدید

دانستن اینکه چه شومیزی انتخاب کنید و چطور آن را با لباس‌های دیگر ترکیب کنید، بسیار مهم است.

شومیز سفید

هر خانمی حداقل یک مدل شومیز سفید در کمد لباس خود دارد و این به دلیل کاربرد زیاد این لباس برای خانم‌ها است. یک شومیز سفید می‌تواند به راحتی با هر لباس دیگری هماهنگ شود و بدون صرف هزینه زیاد یک استایل شیک و بی‌نقص فراهم کرد. با خواندن این مطلب به لزوم داشتن یک شومیز سفید در کمدتان و بهترین ست‌هایی که می‌توانید با آن داشته باشید پی خواهید برد. با ما همراه باشید.

هر خانمی باید یک شومیز سفید نیاز دارد!

شیک بودن همراه سادگی

-برای داشتن استایل رسمی، یک شومیز سفید ساده همراه یک کت تک، بهترین انتخاب است. این شومیز بهتر است کاملا فیت ‌تن باشد، یعنی نه خیلی گشاد، نه خیلی تنگ و نه خیلی کوتاه باشد. بهتر است از انواع گردنبند بلند مخصوص روی لباس برای جلوه بیشتر استفاده کنید.

-شومیز سفید یقه مردانه همراه یک کت یقه انگلیسی تک‌ دکمه با یقه باریک و بلند و یک کفش‌ عروسکی بهترین ترکیب را خواهد داشت. یقه باز کت برای جلوه بیشتر پیراهن، لازم است. همراه این ست از یک دامن میدی استفاده کنید. انتخاب دامن برای این ست بسیار مهم است، برای یک ظاهر نیمه‌رسمی، سراغ پارچه‌ طرح‌دار با رنگ هماهنگ با رنگ کت و برای داشتن ظاهر رسمی‌ از پارچه‌های ساده هم رنگ و هم‌ جنس کت استفاده کنید. از کیف‌های کوچک همرنگ با ست کت و دامن استفاده کنید.

شومیز سفید

شومیز سفید را چطور بپوشیم؟

شومیز سفید مردانه که بدون برش دوخته می‌شود، شاید به دلیل راحتی و بلند بودنش اشتیاقی برای پوشیدن آن در شما ایجاد نکند. اما همین پیراهن مردانه اگر به درستی ترکیب شود، ظاهری کلاسیک و در عین حال متفاوت و خاص به شما می‌بخشند. برای انتخاب این نوع سراغ مدل‌هایی با دکمه مخفی بروید، می‌توانید به سادگی در حاشیه یقه و لبه جلویی لباس‌ و حتی جیب آن از نوارهای تزیینی استفاده کنید. رنگ این نوار را با رنگ شلوار هماهنگ کنید. استفاده از ربان و شلوار راسته مشکی، ظاهری کلاسیک و شیک ایجاد خواهد کرد. این ست کاملا اسپرت بوده و به همین خاطر بهتر است از یک کیف کوچک‌ مناسب با آن برای تکمیل استایل استفاده کنید.

شومیز سفید

ست اسپرت با پیراهن سفید

برای ساختن یک ست اسپرت، می‌توانید از بلوزهای سفید یقه گرد استفاده کنید. تا‌زدن آستین‌ها تا زیر آرنج، ظاهر اسپرت فوق‌العاده‌ای به شما می‌بخشد. با استفاده از یک گردنبند بلند و پهن، کتانی ساده یا کانورس پارچه‌ای، کیف دوشی کوچک و یک شلوار کتان جیب‌دار ست اسپرت خود را تکمیل کنید.

شومیز سفید

ست کاملا سفید

در فصل گرم یا حتی زمستان، می‌توانید به یک ست کاملا سفید که مناسب مهمانی‌های این فصل است، فکر کنید. باز هم باید یک شومیز ساسون‌دار انتخاب کنید، شومیزی که کاملا فیت ‌تن باشد.

شومیز سفید

دلتا

نظر بدهید