مبل خانه کوچک
کافه دکوراسیون

هرگز این مبلمان را برای خانه کوچک نخرید!

616بازدید

اگر شما نیز در خانه‌های آپارتمانی کوچک زندگی می‌کنید، برای شما نیز این سوال مطرح شده است که مبل مناسب خانه‌های کوچک، چه نوع مبل‌هایی است؟

اگر برای خرید مبل، سری به بازارهای مبل بزنید، تنوع زیاد شما را سردرگم خواهد کرد. اما اگر خانه شما کوچک است برای انتخاب مبل خانه های کوچک ناگزیر باید بخشی از این مبل‌های زیبا را کنار بگذارید. با ما همراه باشید.

مبل لاکچری نخرید!

مبل‌های لوکس و لاکچری، به مبل‌هایی اطلاق می‌شود که بدنه بزرگ یا بلند دارند. در چوب‌های آن‌ها از رنگ‌های سفید و طلایی و یا منبت کاری‌های درشت و فراوان استفاده شده است. این مبل‌ها واقعا زیبا هستند.

بهتر است بدانید که این طرح‌ها، مبل مناسب خانه‌های کوچک نیستند.

مبل خانه کوچک

مبل چستر، نخرید!

مبل‌های چستر، به مبل‌هایی گفته می‌شود که در پارچه رویی آن از لمسه کاری، یا فرورفتگی‌های دکمه‌دار استفاده شده است. این نوع مبل‌ها معمولاً از پارچه‌های اعلا و نسبتا براق ساخته می‌شوند.

مبل چستر، مبل خانه های کوچک نیست. این مبل زمانی می‌تواند خوب جلوه کند که در فضای بزرگ استفاده شود.

مبل خانه کوچک

رنگ مبل

در استفاده از رنگ‌ها باید دقت داشته باشید که رنگ‌های تیره، فضا را از آنچه که هست نیز، کوچک‌تر نشان می‌دهد. پس مبلمان با زمینه‌های یک دست سیاه، قهوه‌ای پررنگ، نوک مدادی و سایر رنگ‌های تیره یک دست، نمی‌تواند مبلمان مناسب خانه‌های کوچک باشد.

مبل خانه کوچک

طرح مبل

بدون شک یکی از مهم‌ترین المان‌های زیبایی و تناسب دکوراسیون، طرح و رنگ است. در خانه‌های کوچک، با کمبود فضا روبه‌رو هستیم.

در استفاده از ترکیب رنگ‌ها دقت لازم را داشته باشید. استفاده از طرح‌های شلوغ باعث نامرتب دیده شدن خانه شما خواهد شد.

بنابراین مبل‌هایی با طرح‌های شلوغ و مملو از رنگ را انتخاب نکنید. به عنوان مثال طرح‌های گل‌دار درشت، مبل مناسب خانه‌های کوچک نیست.

مبل خانه کوچک

otag

نظر بدهید