میکاپ‌های مت‌گالا
کافه خواندنی

نگاهی به میکاپ‌های مت‌گالا 2019

3.06Kبازدید

هر ساله روی فرش قرمز مت گالا شاهد استایل‌ها و میکاپ‌هایی هستیم که در نوع خود جالب و عجیبند. هدف در این میکاپ‌ها نمایش هنر میکاپ آرتیست و خلق یک میکاپ کاملا فانتزی است. بهتر است از دریچه‌‌ی هنر میکاپ و گریم به این میکاپ‌ها نگاه کنیم.

لی‌لی کالینز و مژه‌های خیره‌کننده

فیونا استیلز، میکاپ ارتیست، سفیر برند و صاحب برند، خالق این میکاپ زیبا و هنرمندانه بود. او در صفحه‌ی اینستاگرام خود چندین پست در حین اماده شدن لی‌لی کالینز منتشر کرده است. شاید در عکس‌ها آنچنان واضح نباشد اما او زمان زیادی را برای ساخت مژه‌های ردیف پایین گذاشته است و از چند روز قبل آن‌ها را اماده کرده بود. رنگ بنفش بهترین انتخاب برای بولد کردن چشمان سبز رنگ است و فیونا بنفش پاستلی را انتخاب کرده تا مژ‌ه‌های اغراق آمیز زیبای لی‌لی بیشتر به چشم بیایند. او برای این میکاپ تماما از لوازم آرایشی برند لنکوم استفاده کرده است. موهای لی‌لی از دل دهه‌ی هفتاد و ترندهای زیبای آن دوران الهام گرفته شده است. این نوع استایل مو، صورت را مرکز توجه قرار می‌دهند.

میکاپ‌های مت‌گالا

کیم کارداشیان و پیروی از ترندها

نام کیم کارداشیان در چند سال اخیر در لیست زیباترین میکاپ‌های مت گالا قرار گرفته است. بدون اغراق امسال نیز یکی از بهترین کارهای ماریو را شاهد بودیم. ماریو بارها گفته است که مت گالا فرش قرمز محبوب سالانه‌ی اوست به همین دلیل حساسیت و ظرافت او در میکاپ کیم به خوبی مشخص است. ماریو با پیروی از ترندهای جذاب بهاره در میکاپ، مثل میکاپ خیس و گلاسی و البته درخشان، هماهنگی بسیار حساب شده و زیبایی با لباس کیم به وجود آورده بود. لنز فندقی و مژه‌های پر و فانتزی از آیتم‌هایی هستند که در میکاپ سال گذشته نیز تکرار شده بودند.

میکاپ‌های مت‌گالا

سوفی ترنر و یاقوت کبود

اگر شما هم مثل ما فکر می‌کردید که سایه‌ی آبی لاجوردی تیره که از ترند‌های پاییز سال گذشته بود، تنها با چشم‌های قهوه‌ای ترکیب زیبایی ایجاد می‌کنند، باید بگوییم که سوفی ترنر زیبا معادلات را به هم ریخته است! میکاپ آرتیست حرفه‌ای، جورجی ایزدل، علاقه‌ی خاصی به شکستن قوانین در میکاپ دارد. او با سایه‌ی اسموکی آبی، که رنگ آن را از جزئیات لباس الهام گرفته بود، چشم‌های سوفی را در مرکز توجه قرار داده بود و از رنگ نود صورتی برای رژلب استفاده کرده بود تا تعادل میکاپ را حفظ کند. کریستین وود، هیر استایلیست مشهور نیز از گلیترهای درشت نقره‌ای رنگ روی موهای سوفی استفاده کرده بود که آن نیز از جزئیات لباسش الهام گرفته شده بود.

میکاپ‌های مت‌گالا

دوآ لیپا و بازگشت به دهه 70

در مت گالای امسال موهای پوش داده شده‌ی بلند را زیاد دیدیم. به نظر می‌رسد این ترند قدیمی در حال بازگشت به این فصل است. دوآ لیپای خوش صدا با میکاپ زیبای لیزا الدریج یکی از ستاره‌ی دیشب بود. سایه‌ی گلاسی بنفش با مژ‌های فانتزی گربه‌ای تمام آن چیزی بود که دوآ برای درخشیدن به آن نیاز داشت!

میکاپ‌های مت‌گالا

جی‌جی حدید متفاوت تر از همیشه

ارین پرسنز، میکاپ آرتیست جهانی برند میبلین برای انجام این میکاپ کار جالبی انجام داده بود و از پرهای موجود در لباس جی‌جی برای میکاپ الهام گرفته بود. مژه‌های اغراق آمیز و بلند به شکل پر که اصلی ترین جزو میکاپ جی‌جی بودند. تمام این میکاپ با لوازم برند میبلین انجام شده است.

میکاپ‌های مت‌گالا

سارا سامپیو و اولین حضور در مت گالا

شاید طراحی میکاپ برای لباس سفید کار سختی به نظر برسد اما کلسی دینیهان، میکاپ آرتیست خلاق، از رنگ جواهرات سارا استفاده کرد و یک سایه‌ی اسموکی غلیظ بسیار زیبا که از دو رنگ مشکی و آبی کاربنی تشکیل شده بود را انتخاب کرد. هر چند که انتخاب مژه‌های فانتزی برای این میکاپ کمی عجیب به نظر می‌رسد اما نتیجه‌ی کار انقدری زیبا شده که بتوانیم بگوییم ارزشش را داشته است!

میکاپ‌های مت‌گالا

جنیفر لوپز ؛ آمتیست یخ زده

بدون شک یکی از زیباترین میکاپ‌های دیشب همین میکاپ است. اسکات برنس، میکاپ آرتیست جنیفر مثل همیشه مژه‌های بلند و پر انتخاب کرده است و این بار برای رنگ سایه از گردنبند آمتیست زیبای جنیفر استفاده کرد است.

میکاپ‌های مت‌گالا

کیتی پری؛ لایت ترین میکاپ!

هر چند که کیتی پری در مت گالا تقریبا هرگز با مبکاپ لایت دیده نمی‌شود اما به نظر می‌رسد میکاپ آرتیست کیتی طراحی بسیار مناسبی برای میکاپ او داشته است. بهتر است برای در تعادل نگه داشتن استایل او که لباسی عجیب و ماکسیمال بود، میکاپ کاملا لایتی انتخاب می‌شد که همین اتفاق هم افتاد. او که چهره‌ی برند کاور گرل است، این بار هم تمام میکاپش با لوازم همین برند انجام شده بود.

میکاپ‌های مت‌گالا

لیدی گاگا و بازگشت به میکاپ فانتزی

مدت‌ها بود که گاگا با میکاپ‌های عادی دیده می‌شد و مت گالا فرصتی شد تا گاگای قبلی را دوباره ببینیم! قطعا هیچ کسی به جز سارا تنو، میکاپ آرتیست توانای برند مارک جکوبز، نمی‌تواند از پس این میکاپ‌های سنگین و پر از جزئیات بربیاید! گذاشتن چندین ردیف مژه چالشی بزرگ و کاری زمان بر است. اما با توجه به عکس‌هایی که سارا تنو از میکاپ گاگا منتشر کرده است، این کار را بهترین شکل ممکن انجام داده!

میکاپ‌های مت‌گالا

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید