نکات زیبایی از مهتاب کرامتی 5
کافه خواندنی

نکات زیبایی از مهتاب کرامتی

2.98Kبازدید

مهتاب کرامتی درباره زیبایی و تناسب اندام می گوید

نکات زیبایی از بازیگر خانوم

چطور جوانی خود را حفظ می کنید؟

من سعی می‌کنم شب‌ها خیلی زود بخوابم، به تغذیه‌ام می‌رسم و پرخوری نمی‌کنم. به دلیل این که مادرم متخصص تغذیه است و در خانواده‌ای بزرگ شده‌‌ام که خیلی به نوع خورد و خوراک توجه می‌شود. صبح‌ها ساعت ۸- ۷/۳۰ بیدار می‌شوم. حتما ۸ ساعت در روز را می‌‌خوابم. شب‌ها زود شام می‌خورم و معتقدم نباید لحظه‌ای که می‌خواهی بخوابی شام بخوری. چون اگر این کار را انجام دهی کابوس می‌بینی. (یعنی من می‌بینم) صبح‌ها که بیدار می‌شوم حتما آب می‌‌خورم. ولی آب خیلی یخ نمی‌خورم. آب خوردن جزو جدایی‌ناپذیر زندگی من است و آب را با درجه حرارت اتاق یکنواخت می‌کنم. زیرا آب خیلی یخ می‌تواند اذیت‌تان کرده و ایجاد اسپاسم معده کند. صبحانه را حتما کامل می‌خورم. زیرا این موضوع می‌تواند کمک کند که اندامم ثابت بماند. برنج را محدود می‌خورم و اگر قرار باشد همراه با غذایم برنج بخورم حتما شام کمتری می‌خورم، من با خانواده‌ام زندگی می‌کنم طبیعی است که غذای ایرانی در خانه جایگاه همیشگی را دارد. اما شام در خانه ما همیشه سبک سرو می‌شود اکثرا یا سبزیجات پخته می‌خوریم یاسالاد یا حتی نان و پنیر.

نکات زیبایی از بازیگر خانوم

شلختگی ممنوع!

مهتاب کرامتی می گوید، شلخته نبودن و این که بتوانید لباس‌های تان را مرتب نگه دارید، به شما کمک می‌کند که بتوانید از لباس‌های سال‌های گذشته‌تان هم استفاده کنید. من در یک برنامه‌ای روشی دیدم؛ این کار می‌تواند خیلی مثبت باشد. در این برنامه به ما گفتند بعد از ترکیب‌بندی رنگی، لباس‌های تان را در کمد پشت و رو آویزان کنید به این دلیل که بعد از یک فصل متوجه می‌شوی کدام یک از لباس‌های تان را هیچ‌وقت نپوشیده‌ای و بدانی که نباید این ها در کمد تو باقی بماند.

نکات زیبایی از بازیگر خانوم

صورت طبیعی بهتر است!

خیلی‌ها فکر می‌کنند با هفت قلم آرایش زیباتر به نظر می‌رسند؛ در صورتی که آراستگی با میکاپ متفاوت است. من کسانی را می‌بینم که بعضی مواقع با خودم می‌گویم این هایی که با این ظاهر به خیابان می‌روند وقتی به یک مهمانی دعوت می‌شوند با چه ظاهری می‌روند. خب این سلیقه است شاید بعضی‌ها بپسندند اما من به هیچ وجه نمی‌توانم با این تیپ قیافه‌ها کنار بیایم. به نظر من سادگی خیلی خوب است. خود من هیچ‌وقت موهایم را رنگ نکرده‌ام. من اهل آن نیستم که بخواهم در چهره‌ام تغییر و تحول ایجاد کنم در عین حال سعی می‌کنم همیشه آراسته و مرتب باشم. اگر قرار است لباس بپوشم سعی می‌کنم طوری بپوشم که همه چیز با هم هماهنگ باشد. قرار نیست نوع پوششم توی ذوق بزند یا ظاهرم مثل فلش برق بزند. در کل نمی‌خواهم با ظاهرم جلب‌توجه کنم. البته نمی‌توان به دخترخانم‌‌ها گفت چرا با این شکل و شمایل خودتان را درست می‌‌کنید چون همه چیز به سلیقه برمی‌گردد.

اهمیت به مد و رنگ‌ها

نکات زیبایی از بازیگر خانوم

در دوره‌ای که تولیدی لباس داشتم خیلی به موضوع مد اهمیت می‌دادم همیشه حواسم را جمع می‌کردم که در هر فصلی چه رنگی مد است و خیلی برایم مهم بود که مدهایی که خارج از ایران بورس بود را بتوانم ایرانیزه کنم و در ایران بیشتر از آن استفاده کنم. برای این که ممکن است ما از خیلی از چیزها خوش‌مان بیاید ولی هیچ‌وقت جایی را نداشته باشیم که از آن استفاده کنیم. خیلی از لباس‌های خانم‌ها معمولا در کمد باقی می‌ماند برای اینکه جای پوشیدن آن را پیدا نمی‌کنند. در حال حاضر خیلی کمتر به موضوع مد اهمیت می‌دهم. یک سری رنگ‌ها همیشه مد هستند آن ها را ترجیح می‌دهم. بعضی از رنگ‌ها هم به شما یک انرژی می‌دهد که به نظر من به مد مربوط نیست. البته شاید زیاد دیده شدن آن رنگ است که شما دلتان می‌خواهد آن رنگ لباس را داشته باشید.

نظر بدهید