خانه جدید جنیفر لوپز
کافه دکوراسیون

نما‌هایی زیبا از خانه جدید جنیفر لوپز

1.9Kبازدید

جنیفر لوپز خانه‌ی جدیدی خریده است که پیش از این به جرمی پیون Jeremy Piven بازیگر آمریکایی تعلّق داشت. این عمارت سه طبقه‌ای در ملیبو کالیفرنیا قرار گرفته، چهار اتاق خواب و سه حمام دارد.

خانه جدید جنیفر لوپز

این خانه به سبک معاصر ساخته شده و دارای امکانات رفاهی متعدّد برای ساکنان است. کف پوش آن چوبی و سقف آن سفید است. دریا از داخل خانه به چشم می‌خورد و به جای دیوار، در طراحی آن از شیشه‌های بزرگ استفاده شده و در تراس یک اسپا (آب گرم) وجود دارد.

خانه جدید جنیفر لوپز

مبلمان، سقف و چهارچوب پنجره‌ها بزرگِ سالن، به رنگ سفید هستند و رنگ خاکستری پر رنگ برای بالش‌ها استفاده شده است. در گوشه و کنار خانه جنیفر اکسسوار‌های متعدّدی به چشم می‌خورند.

خانه جدید جنیفر لوپز

قسمت غذاخوری خانه، مساحتی را در کنار پنجره‌های بزرگ به خود اختصاص داده و عبارت است از یک میز مربعی شکل با سطح شیشه‌ای است که اطراف آن را صندلی‌هایی با روکش سفید احاطه کرده اند.

در یکی از نشیمن ها، از رنگ آبی برای جزئیات ساده استفاده شده تا به این شکل بین فضای داخلی و فضای بیرونی مُشرف به دریای آبی هماهنگی ایجاد شود.

خانه جدید جنیفر لوپز

از سوی دیگر، آشپزخانه بزرگ به نظر می‌رسد، دو کانتر به شکل u. دارد که روی آن با مرمر خاکستری پوشانده شده و کابینت‌ها سفید می‌باشند.

خانه جدید جنیفر لوپز

اتاق خواب شبیه اتاق خواب اختصاصی رئسا در هتل‌های فاخر است. مساحت اتاق خواب زیاد است و دو بخش دارد، بخشی برای نشستن و بخشی برای خوابیدن. این اتاق آرامش بخش است و رنگ‌های روشن خیره کننده در اسباب و اثاثیه آن استفاده شده است.

خانه جدید جنیفر لوپز

در حمام اصلی دیوار‌ها گچی هستند و در طراحی وان از چوب استفاده شده است.

خانه جدید جنیفر لوپز خانه جدید جنیفر لوپز خانه جدید جنیفر لوپز

برای راحتی بیشتر، در یکی از تراس‌ها جکوزی وجود دارد تا مالک خانه احساس آرامش بیشتری داشته باشد.

خانه جدید جنیفر لوپز

منبع : تابناک باتو

نظر بدهید