نقاط ضعف و قوت آرایش ستاره‌های هالیوود
کافه خواندنی

نقاط ضعف و قوت آرایش ستاره‌های هالیوود

2.48Kبازدید

شاید فکر کنید که ستاره های هالیوود در آرایش بی نقص هستند اما آنها هم ممکن است که گاهی اشتباه کنند. در ادامه مطلب تصاویری از صورت های آرایش شده ستاره ها را برایتان آورده ایم و از کارشناسان خواستیم تا نظرشان را در مورد آنها بیان کنند.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

خوشبختانه اکسارلت جوهانسون دور آرایش رنگی را خط کشید. او خط چشم و آرایش لایت را ترجیح می دهد اما چیزی که از نظر ما در آرایش او اشتباه است، رژ گونه اش است که بهتر بود کمرنگ تر می زد.

کاترینا گراهام

کاترینا گراهام

چتری های کاترینا گراهام به چهره او جذابیت بیشتری بخشیده است. میکاپ او از همیشه لایت تر است. رژ لب بی رنگ، خطر چشم مشکی و کمی رژ گونه چهره او را طبیعی و زیبا نشان داده است. البته ما کرم پودر زیاد و خط لبی که او کشیده است را نمی پسندیم.

کریستینا هندریکس

zaf-arayeshi (3)

همانطور که می دانید، زمانی که پای رژ لب قرمز به میان می آید، باید باقی آرایش صورت سبک و ملیح باشد. کریستینا نیز این مورد را در نظر گرفت. سایه چشمی که او زیر چشمان اش کشیده نیز بسیار زیرکانه بوده و جذابیت خاصی را به چهره اش بخشیده است. به نظر ما او هیچ اشتباهی را در شیوه آرایش اش مرتکب نشده است.

شای میتچل

شای میتچل

اگر چه آرایش شای میتچل به رنگ های طبیعی است اما در آخر با سایه ای رنگی در گوشه های داخلی چشمانش، به صورت اش جذابیت داده است. البته اگر ما جای او بودیم رژ لب کمرنگ تر می زدیم و رنگ کرم پودر را نیز روشن تر انتخاب می کردیم. کرم پودر برنزه صورت او را خفه کرده است.

سابرینا کارپنتر

سابرینا کارپنتر

چیزی که اول از همه در چهره سابرینا کارپنتر جلب توجه می کند، خط چشم اش است. او عاشق خط چشم های بولد و رژ لب های قرمز است. البته بهتر بود که رنگ کرم پودرش را کمی طبیعی تر انتخاب می کرد تا صورت اش از حالت نارنجی رنگ خارج می شد.

کامیلا مندس

کامیلا مندس

آرایش کامیلا مندس بسیار ساده است. او با سایه چشم طلایی، مژه های ریمل زده و ابروهای پر پشت اش، چهره ای طبیعی اما جذاب پیدا کرده است. البته آرایش او یک اشکال دارد، این که او رنگ کرم پودرش را بسیار روشن تر از رنگ صورت اش انتخاب کرده است به طوری که با رنگ گردن آن زمین تا آسمان فرق دارد.

کریسی تیگن

کریسی تیگن

کریسی تیگن اکثر اوقات آرایش لایت را به آرایش غلیظ ترجیح می دهد. گونه های گلبهی و براق، لب های مات و چتری هایی که قسمتی از صورت اش را پوشانده، همگی بر جذابیت او افزوده است. چیزی که در آرایش او درست نیست، مژه های پایین چشم هایش است که خیلی توی ذوق می زند.

ریتا اورا

ریتا اورا

چشم های اسموکی قهوه ای ریتا اور با آن سایه طلایی رنگ، بسیار زیبا و حرفه ای ست اما کرم پودر او بسیار تیره انتخاب شده که توی ذوق می زند، شاید هم کانسیلر زیر چشم هایش بسیار روشن می باشد. در هر صورت بهتر بود میان این دو تعادل برقرار می کرد.

منبع : برترین ها

نظر بدهید