میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها
کافه دکوراسیون

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

3.57Kبازدید

استفاده بهینه از یک گوشه

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

با استفاده از این ایدهبه راحتیم ی توانید یک فضای از دست رفته و غیر قابل استفاده در اتاق خوابتان را دوباره احیا کنید. برای این کار کافی است یک مدل کشودار اما ظریف مانند آن چه که در تصویر مشاهده می کنید انتخاب نمایید. در ادامه با اضافه کردن دو شلف در بالای آینه و چیدمان قاب عکس های خانوادگی، به راحتی یک گوشه جذاب و پر کاربرد را خلق می کنید. توجه داشته باشید که یک میز آرایش می تواند محدود به یک آینه و میز نباشد، بلکه با عناصری دیگر ترکیب شده تا دکوراسیون اتاق خواب را تکمیل نماید.

میز آرایش دیواری

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

این میز کوچک بدون پایه یک راه حل هوشمندانه است. با پر کردن فضای کوچک بین دو دیوار و یک قفسه کاملا کاربردی بوده و به دلیل نداشتن پایه ها فضای خیلی کمی را اشغال می کند. برای داشتن چنین میزی اصلا لازم نیست که هزینه زیادی برای خرید بپردازید، کافی است متناسب با ابعاد مکانی که می خواهید آن را نصب نمایید، به یک نجار سفارش دهید.

میز ارایش مدرن با دو آینه

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

اگر فضای لازم برای میز آرایش و میز کنار تخت وجود نداشته باشد، می توانید این دو را با هم ترکیب نمایید. همان طور که در این تصویر می بینید، یک میز دقیقا بین تخت و دیوار قرار گرفته تا بتواند نقش هر دو عملکرد را بازی نماید. در این حالت نصب دو آینه می تواند کاربردهای بیش تری برای این میز به وجود بیاورد.

میز آرایش خلاقانه

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

اگر نمی توانید هزینه ای برای تهیه یک میز آرایش خاص بپردازید، از خلاقیتتان استفاده کنید. این چمدان قدیمی به راحتی بر روی یک کنسول قرار گرفته و می تواند وسایل مورد نیاز مانند وسایل آرایش، عطرها، برس ها و حتی یک گلدان گل را در خود جای دهد. لامپ های کوچک نصب شده بر روی درب چمدان کاملا سبکی سینمایی را به وجود آورده است که آن ها را نیز می توانید به راحتی خریداری و نصب نمایید.

فضایی در بین کشوها

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

مسلما فضاهایی مانند کمد و کشوها لازمه یک اتاق خواب هستند. اما مانند آن چه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، اگر فضایی جداگانه برای میز آرایش ندارید، می توانید با حذف تعدادی از کشوها، فضایی برای آن باز کرده و با گذاشتن یک صندلی کوچک طرح را کامل نمایید. گاهی اوقات با کمی جابه جایی در چیدمان یک فضا می توان استفاده بهینه تری از فضای آن داشت.

میز آرایش ساده و تاشو

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

گزینه دیگری که می تواند بسیار کارآمد باشد، نمونه های تاشو است. در این مدل چند کمد کشویی زیر یکدیگر قرار دارند که به راحتی در زمان هایی که به آن ها نیاز ندارید جمع می شوند. میز باریک رویی این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید از آن به عنوان میز آرایش استفده نمایید.

میز آرایش یا آینه بزرگ

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

شاید شما فضای کافی برای یک میز بزرگ نداشته باشید و از یک میز با مقیاس کوچک استفاده نمایید. در این حالت نصب یک آینه دکوراتیو و بزرگ می تواند جلوه ای خاص به اتاق خوابتان ببخشد. این راه یک ترفند عالی برای فضاهای کوچک است که در عین زیبایی، کاربرد خوبی نیز برایتان به ارمغان می آورد. در این جا نیز مانند نمونه سوم، میز آرایش و میز کنار تخت ترکیب شده اند.

استفاده از دراور برای میز آرایش

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

اگر شما فضای کافی برای وسایل گوناگون در اتاق خوابتان ندارید پس آن ها را با یکدیگر ترکیب نمایید. در این جا قرار دادن یک دراور علاوه بر امکان ایجاد فضای ذخیره سازی، نا خودآگاه یک میز آرایش را نیز برایتان شکل می دهد. بنابراین به راحتی با نصب یک آینه و قرار دادن وسایل آرایشی، یک دراور را به میز آرایش و نقطه کانونی در اتاق خواب تبدیل نمود.

میز آرایش چوبی

میز آرایش مدرن برای همه اتاق خواب ها

این کمد رنگارنگ کشوهای بسیار متنوع و البته شیک ارائه می دهد که سه سطح در ارتفاع های مختلف را نیز به وجود آورده است. در این مدل نیز شما به راحتی می توانید از روی کمد به عنوان میز آرایش، البته به صورت ایستاده استفاده نمایید. در این حالت شما فضای کافی برای چیدمان وسایل مورد نیاز و همین طور دکوری های مختلف را خواهید داشت.

منبع : houzz.co

1 نظر

نظر بدهید