مهم‌ترین عروسی‌های سال 2018
کافه خواندنی

مهم‌ترین عروسی‌های سال 2018

1.76Kبازدید

همیشه اخبار سلبریتی‌ها و اتفاقات مهم زندگیشان یکی از جذاب‌ترین مطالبی‌ است که در گوگل سرچ می‌شود. در این روزهای پایانی سال 2018 می‌خواهیم مهم‌ترین عروسی‌های سال گذشته را با هم مرور کنیم. مراسم‌هایی که افراد بسیاری در تلاش هستند تا به بهترین شکل برگزار شود و در یادها ماندگار شود، اگرچه همیشه اتنقاداتی وجود دارد.

1- عروسی سلطنتی

درصدر عروسی‌های این سال، عروسی نوه‌ی خاندان سلطنتی، هری با مگان مارکل وجود دارد که در 19 ماه می در کاخ وینزور برگزار شد. عروسی سلطنتی یکی از جذاب‌ترین مراسم‌های خاندان سلطنتی است که به خوبی پوشش خبری داده می‌شود و میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا به تماشای آن می‌نشینند. البته همیشه حواشی داغی نیز در کنار مراسم وجود دارد. در شب قبل مراسم، پدر مگان با انتشار پستی اعلام کرد به علت کسالت، توانایی شرکت در مراسم را ندارد. اگرچه این خبر بازتاب‌های متفاوتی داشت ولی در نهایت کوچکترین تاثیر منفی بر جلوه و شکوه این مراسم نگذاشت. مادر مگان به تنهایی دخترش را در این روز به‌یاد ماندنی همراهی کرد. طراحی لباس عروس را برند ژیوانشی به عهده داشت که بسیار ساده و در این عین حال باشکوه بود. عروس و داماد بعد از مراسم با کالسکه از کاخ خارج شدند و سپس به میهمانی عصر که به‌صورت خصوصی برگزار می‌شود، پیوستند. لباس عصرانه نیز توسط استلا مک‌کارتنی طراحی و دوخته شده بود.

عروسی سلطنتی

2- عروسی پریانکا چوپرا

مراسم عروسی پریانکا چوپرا بازیگر جذاب بالیوودی-آمریکایی با نیک جوناس در 1 دسامبر در جوداپور هند برگزار شد. او در مصاحبه با مجله ووگ گفت: تفاوت نگاهی که نیک جوناس با بقیه داشت، او را برایم متفاوت کرد. او تنها پسری بود که هدف و آرزوهایم و نگاهی که به دنیا دارم، برایش مهم و قابل احترام بود.

از آنجایی که هر دوی آنها پیرو آیین مسیحیت هستند، دو عروسی با مراسمی متفاوت برگزار شد. یکی به سبک هندی که عروس با لباس قرمز بسیار مجللی که توسط طراح هندی سبایاساچی دوخته شده بود، در میان مهمانان حاضر شد و دیگری با لباس سفید مطابق با آیین غربی که زیبایی بی‌نظیری داشت و توسط رالف لورن، طراح معروف، طراحی و اجرا شده بود. از خصوصیات بارز این لباس عروس زیبا، تور 22 متری آن بود که جلوه خاصی ایجاد کرده بود.

عروسی پریانکا چوپرا

3- دومین عروسی خاندان سلطنتی در سال 2018

بعد از مراسم عروسی پرنس هری، نوبت به عروسی نوه‌ی دیگر خاندان سلطنتی، شاهزاده یوجنی دختر شاهزاده اندرو رسیده است. او با جک بروکسبانک در قلعه وینزور در ماه اکتبر پیوند زناشویی بست.

عروسی سلطنتی

4- عروسی کت‌ون‌دی

همیشه هم نباید همه‌ی عروس‌ها لباس سفید به تن کنند. کت‌ون‌دی تاتوکار معروف آمریکایی و صاحب برند لوازم آرایش کت‌ون‌دی، یکی از عروس‌های سال 2018 بود که با رافائل ریز، موزیسین معروف آمریکایی، ازدواج کرد. لباس او به رنگ مشکی و قرمز بود که با تصورات افراد نسبت به عروس که همیشه با لباس سفید رویایی ظاهر می‌شود، کاملا متفاوت بود. تم عروسی “زندگی و مرگ” بود و محوطه جشن با شمع‌هایی به شکل جمجمه‌ی انسان تزیین شده بودند که از این تم پیروی می‌کرد. او تمامی لحظات عروسیش را در اینستاگرام با فالوئرهایش به اشتراک گذاشت.

عروسی کت‌ون‌دی

5- عروسی بازیگران سریال بازی تاج و تخت

کیت هرینگتون و رُز لزلی، بازیگران سریال مشهور «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در اسکاتلند با هم ازدواج کردند. آنها که در فصل دوم این سریال نقش مقابل یکدیگر را بازی می‌کردند، به یکدیگر علاقه‌مند شدند. خوشبختانه بر خلاف روند داستان که آنها را از یکدیگر جدا کرد، در زندگی واقعی، عاشقانه‌هایشان را شروع کردند. لباس عروس لباس با تور دانتل سفید بلندی بود که زیبایی خاصی به او بخشیده بود.

arosihaye-2018 (5)

6-عروسی گلف‌باز آمریکایی

جردن اسپیت، گلف‌باز حرفه‌ای آمریکایی که سال‌های سال به عنوان قهرمان این رشته شناخته می‌شود، در روز شکرگزاری 2018 در 31 سالگی با دوست قدیمی و هم‌کلاسی دوران دبیرستانش ازدواج کرد. البته از این مراسم هیچ عکسی موجود نیست.

عروسی گلف‌باز آمریکایی

7- عروسی اهل رسانه

در جشنی بسیار خودمانی و به دور از هیاهو در روز شکرگزاری 2018 دو نفر از مجریان معروف تلویزیون و رادیو آمریکایی با هم پیوند زناشویی بستند. جو اسکاربرو و میکا که دهه‌ی ششم زندگی‌شان را سپری می‌کنند و هر کدام تجربه زندگی مشترک را داشته‌اند، این‌بار یکدیگر را برای ادامه‌ی راه انتخاب کردند.

عروسی اهل رسانه

8- عروسی امیلی، مدل و بازیگر آمریکایی

امیلی راتایکوفسکی مدل و بازیگر 27 ساله آمریکایی است. شهرت اصلی او در سال ۲۰۱۳ پس از ظاهر شدن در تک‌آهنگ جنجال‌برانگیز خطوط محو که در ۲۵ کشور رتبه نخست را کسب کرد، می‌باشد. او در ابتدای سال 2018 با سباستین بیر بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.

عروسی امیلی، مدل و بازیگر آمریکایی

منبع : مدوپیا

نظر بدهید