معرفی ماسک مو
کافه زیبایی

معرفی ماسک مو

1.82Kبازدید

ماسک مو تقویت کننده مو و درمان کننده موهای خشک و وز و آسیب دیده است که انواع مختلفی داره و خوبه هر کسی با توجه به جنس مو، میزان آسیب دیدگی مو و حتی تقویت مو از یکی از انواع ماسک مو استفاده کنه.

همه ما دوست داریم که موهای سالم، درخشان، خوش حالت و براق داشته باشیم. اما متاسفانه این زمان دیگه مثل زمان قدیم نیست که تغذیه و آب و هوای سالم و پاکیزه به طور خودکار و بدون استفاده از هیچ تقویت کننده مو ای، باعث سلامت مو بشه و ما خودمون باید به فکر سلامت پوست و مو خودمون باشیم…

پس اگه از داشتن موهای سالم لذت می برید، باید برای موهاتون وقت بذارید و تقویتشون کنید تا در این شرایط نامناسب آب و هوایی آسیب نبینند.

معرفی ماسک مو معرفی ماسک مو

ماسک مو از مواد تقویت کننده مو و مواد مغذی مو مثل روغن آرگان، ویتامین A ، ویتامین E، اسیدهای چرب غیر اشباع، امگا 3، امگا 6، امگا 9، کراتین، دایمتیکون، سیلیکون و … تشکیل شده در نتیجه خوبه که افراد ( چه آنهایی که از داشتن موهای آسیب دیده رنج می کشند و چه آنهایی که از داشتن موهای سالم لذت می برند ) از ماسک مو استفاده کنند.

معرفی ماسک مو

نازک شدن تار مو و در نتیجه آسیب پذیر شدن مو ها مشکلیه که اکثر ما رو نگران و ناراحت کرده. در میان محصولات آرایشی و بهداشتی مو، ماسک مو، محصولیه که از نازک شدن و شکننده شدن موها جلوگیری می کنه و مقاومت مو رو در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی افزایش می ده. همچنین فواید ماسک های مو، با توجه به نوع ماسک مو متفاوت است. اما فواید مشترکی در بین همه ماسک مو ها وجود داره که در اینجا به آن اشاره می کنیم.

تقویت کننده مو
درخشان کننده مو
رفع موخوره مو
رفع وز مو
ترمیم کننده مو
محافظ مو
براق کننده مو
آب رسان و مرطوب کننده مو
نرم کننده مو
بازسازی کننده مو

  معرفی ماسک مو معرفی ماسک مو معرفی ماسک مو

دو نوع ماسک مو داریم که یکی به صورته جامده و به آبکشی نیاز داره و نوع دیگه ماسک مو، به حالت مایع و دوفازه که به آبکشی نیازی نداره.

طرز استفاده از ماسک مو با آبکشی: در حمام پس از شستن مو، ماسک مو رو به ساقه مو بمالید و اجازه بدید 5 تا 15 دقیقه روی موهاتون بمونه. سپس موهاتون رو آب بکشید.

معرفی ماسک مو معرفی ماسک مو

طرز استفاده از ماسک مو دوفاز بدون آبکشی: پس از حمام، بر روی موهای نم دار روی ساقه مو اسپری کنید. ( ابتدا ماسک مو دوفاز رو تکون بدید ) . پس از اسپری روی مو، هم می تونید موهاتون رو برس کنید و هم می تونید مو رو سشوار کنید.

معرفی ماسک مو

از نمونه ماسک موهای جامد با کیفیت خوب میتوان به مارگ گلیس ، لورآل و گارنیر اشاره کرد .

نظر بدهید