معرفی سارا سامپایو
کافه خواندنی

معرفی سارا سامپایو ، فرشته‌ی ویکتوریا سیکرت

3.58Kبازدید

معرفی سارا سامپایو ، فرشته‌ی ویکتوریا سیکرت و شش راز زیبایی او

سارا سامپایو مدل معروف پرتغالی است که بیشتر با نام ویکتوریا سیکرت، و به عنوان یکی از فرشتگان این برند شناخته می‌شود. این مدل 27 ساله با قد 173 سانتیمتر و وزن 54 کیلوگرم، توانسته موفقیت‌های زیادی در این حرفه کسب کند. در این مطلب به معرفی کامل این مدل مشهور و موفق می‌پردازیم.

معرفی سارا سامپایو

کودکی

سارا سامپائو در 21جولای سال 1991 در منطقه پورتو پرتغال به دنیا آمد. از کودکی او جزئیات بیشتری وجود ندارد فقط اینکه علاقه‌ی او به صنعت مدلینگ شاخصه‌ی بارز شخصیت او از کودکی بوده است.
با وجود اصرار‌های پدر و مادرش برای تمرکز بر تحصیل، او اولین قدم‌هایش را در زمینه‌ی مد و فشن در سن 15 سالگی برداشت. در سن 16 سالگی اولین جایزه‌اش را از Procter & Gamble دریافت کرد. این هولدینگ صاحب برندهای مطرحی از پمپرز گرفته تا پنتن، ژیلت، هد اند شولدرز و… است. آنها به عنوان جایزه به او پیشنهاد همکاری در تبلیغات شامپو پنتن را دادند و این اولین حضور او در تلویزیون بود. در کنار این، مجلات متفاوتی از او به عنوان مدل عکاسی دعوت به همکاری کردند.

معرفی سارا سامپایو

شروع حرفه‌ی مدلنیگ

سارا در ادامه اصرارهای خانواده‌اش، برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه لیسبون شد و در رشته‌ی ویراستاری مشغول به تحصیل شد. البته او بعد از فارغ تحصیلی تصمیم گرفت فعالیتش را در حوزه مدلینگ دنبال کند.
این مدل تازه‌کار در سال 2011 در مجلات معروف ال، ووگ و ماری کلیر دیده شد و همچنین در کلیپ‌های تبلیغاتی برند Armani جلوی دوربین رفت. از سال 2012 تا 2015 سارا یکی از چهره‌های برند calzedonia شد ولی همیشه آرزو داشت در ویکتوریا سیکرت فعالیت کند. او برای این کار تلاش زیادی کرد، ولی هیچکدام موفقیت‌آمیز نبود.

قدم به قدم تا فرشته‌ی مشهور ویکتوریا سیکرت

در سال 2014 عکس‌های او در یک مجله ورزشی به چاپ رسید که شهرت فراوانی برای او به همراه داشت. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت آرزو دارد با کمی اختلاف و به سبک خودش، شبیه سوپر مدل معروف، کندیس سوانپول شود. بالاخره سارا در سال 2015 به آرزوی همیشگی‌اش رسید و بطور رسمی به عنوان یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت معرفی شد. این موضوع تحول جدیدی در زمینه فعالیت حرفه‌ایش بود و از آن پس زندگی حرفه‌ای او رنگ دیگری گرفت.

معرفی سارا سامپایو

او در مصاحبه‌هایش راز چهره‌ی زیبا و تناسب اندام فوق العاده‌اش را علاقمندی به غذاهای سالم و انجام ورزش روزانه به شکل مرتب بیان کرد. اگرچه شایعات فراوانی درباره عمل زیبایی چانه‌ی او وجود دارد ولی هیچ تاییدیه‌ای از طرف او مبنی بر صحت این موضوع وجود ندارد.

معرفی سارا سامپایو

سارا سامپایو در سال‌های 2011 تا 2016 (به جز سال 2013) برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب پرتغال به عنوان برترین مدل سال شد.
او از دوستان تیلور هیل، باربارا پالوین، آدریانا لیما، کندیس سوانپول، رومى استراید، جزمین توکس، هیلى بالدوین، جی‌جى حدید، کارا دلوین، جوزفین اسکریور، السا هاسک، مارتا هانت و… می‌باشد.

شش راز زیبایى سارا سامپایو

1. او هر روز موهاى خود را می‌شوید

او می‌گوید: براى موهایم من فقط به یک نرم‌کننده‌ی خوب و یک مدل موى خوب نیاز دارم.
من تقریبا هر روز ورزش می‌کنم و وقتى که به خانه می‌آیم، آلودگى‌هاى زیادى روى موهایم هست و یکى از کارهایى که من از آن متنفرم رفتن به تخت‌خواب با موهاى کثیف و آلوده است زیرا با این کار آلودگى‌ها روى پوست من هم مى‌آیند. من همیشه سعى می‌کنم که قبل از خوابیدن دوش بگیرم.
اگر شما تنبل هستید یا مثل من می‌خواهید یک روز را بدون شستن موهایتان بگذارانید، موهایتمان را مثل من دم اسبی ببندید و از شامپو خشک استفاده کنید.

معرفی سارا سامپایو

2. او هیچ‌وقت با استایل تکراری در ردکارپت‌ها حضور پیدا نمی‌کند

چیزى که من در مورد ردکارپت‌ها دوست دارم این است که می‌توانى لباس و وسایل مختلفى را امتحان کنى و حتى می‌توانى استایلت را کاملا تغییر دهى.
براى مدتى من با موهاى صاف و براق در مراسم‌ها حاضر می‌شدم اما اخیرا من دوست دارم که همه را با هم انجام دهم مثلا موهاى موج‌دار یا یک دم اسبى.

معرفی سارا سامپایو معرفی سارا سامپایو معرفی سارا سامپایو

٣. محصولى که بدون آن نمی‌تواند زندگى کند

من واقعا هایلایتر را دوست دارم. وقتى براى مهمانى‌ها آماده می‌شوم با خودم مدام می‌گویم “هایلایتر بیشتر” و قبل از خارج شدن از خانه کمى هایلایتر می‌زنم.
حتى اوقاتی که شما زمان کافى براى یک آرایش کامل را ندارید، کمى هایلایتر روى گونه‌ها، پیشانى و گوشه‌ی چشم‌ها بزنید، این کار چهره‌ی شما را روشن می‌کند و ظاهرى خوب و تازه به شما می‌دهد. این کار بهترین نکته‌اى است که یادگرفته‌ام و همیشه آن را انجام می‌دهم.

معرفی سارا سامپایو

۴. او عاشق درمان‌های فیزیکی است

من ماساژ زیاد انجام می‌دهم (اما نه ماساژ صورت زیرا معتقدم کمتر بهتر است). من آدمى مضطرب و استرسى هستم به همین علت بعضی اوقات شانه‌ها، گردن و کمرم خیلی درد می‌گیرد و مجبورم که ماساژ بگیرم. من فیزیوتراپیست دارم که ماساژهاى من را انجام می‌دهد. این کار برعکس باور عموم یک ریلکس کردن ساده نیست؛ زیرا که اول احساس درد می‌کنید اما بعد از انجام آن فکر می‌کنید که یک بدن جدید دارید.

۵. او روتین زیبایى خود را بسته به فصل انجام می‌دهد

من در تابستان (بیشتر) پوستم را مرطوب می‌کنم. در واقع باید این کار را در زمستان انجام داد، اما من در زمستان بسیار تنبل می‌شوم. در تابستان کمى پوست خشک می‌شود و سعى می‌کنم پوستم را مرطوب نگه دارم و آن را براى زمستان آماده کنم.
من معمولا در تابستان‌ها موهایم را کمى کوتاه می‌کنم چون هوا واقعا گرم است و البته که از کرم ضدآفتاب استفاده می‌کنم.

۶. او به‌طور روزانه از روغن مو استفاده می‌کند

من دوست دارم که از روغن‌های Moroccanoil Treatment (روغن آرگان) استفاده کنم و هرروز بعد از دوش گرفتن آن را بر موهایم می‌زنم.
من از این محصول حتى قبل از اینکه سفیر این برند بشوم، استفاده می‌کردم.

معرفی سارا سامپایو

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید