بهترین ریمل‌های ضد آب
کافه زیبایی

معرفی بهترین ریمل‌های ضد آب و نحوه انتخاب آن

1.57Kبازدید

حتما شما هم شنیده‌اید که زیبایی یک زن به چشمان اوست، به همین دلیل هم همه خانم‌ها به زیبایی چشم خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند که آرایش چشم زیبایی داشته باشند. همانطور که می‌دانید مهم‌ترین معیار برای زیبایی چشم، ریمل می‌باشد، ریمل چشم‌های شما را زیباتر از آن چه هست نشان می‌دهد و اگر‌ می‌خواهید چشمان زیبایی داشته باشید باید در انتخاب ریمل دقت نمایید و بهترین برند و زیباترین آن را انتخاب کنید. اکثر خانم‌ها از پخش شدن ریمل شاکی هستند و دوست دارند که ریمل ضد آب را تهیه کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین مارک‌های ریمل ضد آب را برایتان معرفی کرده و نحوه انتخاب و خرید ریمل ضد آب و همچنین شستن ریمل ضد آب را بیان کنیم. همراه ما باشید.

ریمل ضد آب

بهترین ریمل‌های ضد آب

ریمل ضد آب یکی از اختراعات جالب بشر است که در مقابل باران و اشک و … مقاوم است و باعث پخش شدن ریمل و نازیبا دیده شدن چشمان نمی‌شود به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها خرید ریمل، ضدآب بودن آن را به خرید ریمل معمولی ترجیح می‌دهند. این دلیل مخصوصاً برای فصل تابستان که بیشتر صورت انسان عرق‌ می‌کند، کاربرد دارد و همچنین موقعی که باران می‌بارد و ….

معرفی بهترین مارک‌های ریمل ضد آب

بهترین ریمل‌های ضد آب

۱- ریمل ضد آب Chanel Imimitable

این ریمل ضد آب به مژه‌های شما حجم قابل توجهی می‌بخشد، همچنین مژه‌های شما را به هم نمی‌چسباند بلکه آن‌ها را از هم جدا و بلند و پر حجم نشان‌ می‌دهد. این ریمل را می‌توانید از سایت Nordstrom با قیمت ۳۲ دلار تهیه نمایید.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۲- زیبایی چهره با Too Faced Waterproof Mascara

این ریمل ضد آب به دلیل شکل منحصر به فرد قلموی آن، فرم زیبایی به مژه‌ها می‌بخشد و آن‌ها را به شدت سیاه و زیبا‌ می‌کند. همچنین این ریمل بدون مواد مضری مانند پارابن‌ها، سولفات‌ها و فتالات است.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۳- ریمل ضد آب MAC Lashes

ریمل MAC به دلیل جنس فوق العاده تا ۱۲ ساعت ثابت روی چهره‌تان باقی خواهد ماند. این ریمل یکی از بهترین نوع ریمل مک است. می‌توانید این ریمل را از بازار تهیه کنید.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۴- ریمل ضد آب Diorshow

یکی دیگر از بهترین ریمل‌های ضد آب ریمل Diorshow می‌باشد. این ریمل را می‌توانید در ۴ رنگ مختلف مشکی قهوه‌ای آبی و سفید پیدا کنید. این ریمل ماندگاری فراوانی دارد و بسیار جذاب و خیره کننده است.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۵- ریمل ضدآب Estee Lauder

این ریمل شامل روغن اسطوخودوس نیز است و همین ویژگی از جمله مزیت‌های این ریمل محسوب می‌شود. همچنین دارای ماندگاری بسیار بالا می‌باشد. شکل این ریمل را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۶- ریمل ضدآب Lancome Hypnose Drama Instant Full Volume

مخصوص کسانی است که دوست دارند ریمل‌شان بسیار پررنگ و مشکی دیده شود. این ریمل حالت فوق‌العاده‌ای به مژه‌های شما می‌بخشد. همچنین کیفیت ریمل بسیار مرغوب می‌باشد.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۷- Blinc Mascara

این محصول را می‌توانید به دو رنگ قهوه‌ای و مشکی تهیه نمایید. این ریمل پوشش بسیار قوی دارد که باعث خوش فرم شدن مژه‌ها می‎گردد و برای کسانی که چشم‌های حساسی دارند و یا از لنز استفاده می‌کنند، ریمل مناسبی است این محصول را می‌توانید از Sephora خریداری نمایید.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۸- ریمل ضد آب Clinique High Impact

این محصول، یکی از ارزان‌ترین ریمل‌های ضد آب می‌باشد که حجم فوری به مژه‌ها بخشیده و در دو رنگ سیاه و قهوه‌ای موجود است. این ریمل کاملا ضد حساسیت و مقاوم بوده و به مژه‌های شما آسیب نمی‌رساند.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۹- ریمل ضد آب Deccan Urban Decouple Cannonball

این ریمل ضدآب بسیار ملایم و مقاوم بوده و زیبایی خیره کننده‌ای به مژه‌های شما می‌بخشند. این ریمل به شکل زیر می‌باشد. این ریمل ضدآب را می‌توانید از سایت Sephora تهیه کنید.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۱۰- ریمل ضد آب Bareminerals

این ریمل از مواد مرغوبی تهیه شده است که ضد حساسیت بوده و حتی برای مژه‌ها مفید می‌باشدو انتخاب مناسبی برای ریمل ضد آب به شمار‌ می‌‍آید. قیمت این ریمل ۱۹ دلار‌ بوده و‌ می‌توانید آن را از Nordstrom تهیه نمایید.

بهترین ریمل‌های ضد آب

۱۱- ریمل ضد آب Buxom Lash

این ریمل مخصوص کسانی است که به مواد آرایشی حساسیت دارند و یا از لنز استفاده می‌کنند. این محصول فاقد پارابن‌ها یا فتالات و مواد شیمیایی می‌باشد. این محصول را می‌توانید به قیمت ۲۰ دلار تهیه کنید.

بهترین ریمل‌های ضد آب

YSL Volume Effet Faux Cils -۱۲ ریمل ضد آب

یکی دیگر از ریمل‌های ضد آبی که می‌خواهیم معرفی کنیم، ریمل YSL Volume Effet Faux Cils می‌باشد. علاوه بر مرغوبیت مواد استفاده شده در تهیه آن، قاب آن نیز بسیار زیبا است

بهترین ریمل‌های ضد آب

۱۳- ریمل خمیده و ضدآب Eyeko Sport

این ریمل جایزه مجله “Best of Beauty را دریافت کرده است. در واقع این ریمل، مژه‌های شما را بسیار زیبا و خوش حالت نشان می‌دهد و ماندگاری بالایی دارد. این ریمل را‌ می‌توانید از Nordstrom تهیه نمایید.

بهترین ریمل‌های ضد آب

حال که بهترین برندهای ریمل ضدآب را شناختید بهتر است که اطلاعات خودتان را در مورد این نوع ریمل‌ها بالا ببرید تا با آگاهی بتوانید بهترین مدل و نوع آن را خریداری نمایید.

ریمل ضدآب چیست و چه موقع باید از آن استفاده کرد؟

بهترین ریمل‌های ضد آب

ریمل ضد آب، مایع مشکی رنگی است که بر روی مژه‌های شما استفاده می‌شود و تا زمانی که آن را کاملاً نشویید از مژه‌های شما پاک نمی‌شود. این ریمل برای زمان‎‌هایی که رطوبت وجود دارد و یا عرق می‌کنید و یا حتی گریه می‌کنید مناسب است.
چیزی که باعث می‌شود این ریمل‌ها ضد آب باشند، موادی است که در ساخت این محصول استفاده می‌شود و مژه‌ها را در برابر رطوبت حفظ می‌کند. اثرات این ریمل مانند ریمل معمولی بوده و فقط ضدآب بودن آن‌ها با هم تفاوت دارد یعنی این ریمل هم ابروهای شما را حالت داده و هم پرپشت نشان می‌دهد.
شما مجبور نیستید که هر روز از ریمل‌های ضد آب استفاده کنید، شاید بهتر باشد فقط برای روزهایی از ریمل ضد آب استفاده کنید که نگران مرطوب شدن چشمانتان هستید و یا در فصل تابستان قرار دارید و می‌دانید که حتما صورتتان عرق کرده و ریمل‌تان پخش خواهد شد.
هنگام باریدن باران شما مجبور هستید که از ریمل ضد آب استفاده کنید، تا ریمل اطراف چشمتان پخش نشود ولی در شرایط معمولی بهتر است که ریمل ضد آب استفاده نکنید.

راهنمای انتخاب ریمل ضد آب و طرز صحیح استفاده از آن

بهترین ریمل‌های ضد آب

مانند هر محصول آرایشی دیگر، ریمل نیز باید ابتدا روی پوست شما تست شود. ممکن است بدن شما به مواد تشکیل دهنده ریمل، حساسیت نشان دهد و تحریک گردد که ریمل‌های ضدآب هم جزو این محصولات آرایشی هستند.
این روزها محصولات آرایشی وجود دارند که از مواد آلی و ضد حساسیت تشکیل شده‌اند. همانطور که می‌دانید پوست و پلک‌ها جزو حساس‌ترین نقاط صورت هستند و باید از نسخه‌های لوازم آرایشی مرغوب استفاده گردد. حتما خودتان نیز برای خرید ریمل، معیارهایی دارید در ادامه می‌خواهیم نکات و ترفندهای کوچک برای انتخاب ریمل را برای شما دوستان عزیز بیان کنیم:
برای این که ریمل در مقابل رطوبت، مقاومت بیشتری داشته باشد، می‌توانید از ریمل ضدآب استفاده کنید، فقط باید این ریمل ضدآب سبک‌تر و مرغوب باشد تا منافذ بیشتری برای نفس کشیدن پلک‌ها وجود داشته باشد.
مهم است که مواد تشکیل دهنده ریمل، عاری از مواد سیلیکونی باشد، زیرا این مواد سیلیکونی، باعث آسیب رسیدن به پوست و شکستگی و حتی برخی واکنش‌های آلرژی‌زا می‌شوند و در نتیجه منافذ پوست را مسدود می‌کنند. البته در مقدار کم ممکن است این ماده موجود باشد ولی باید مطمئن باشید که جزو عناصر اصلی آن نیست.
برای پاک کردن ریمل ضدآب، از دستمال مرطوب استفاده نمایید. برای پاک کردن ریمل بهتر است ابتدا چشمان خود را بسته و سپس به آرامی با پد یا اسفنج، چشمان خود را پاک کنید ولی یادتان باشد که از مالیدن آن‌ها خودداری نمایید، زیرا شما نمی‌خواهید که پوست خود را تحریک کنید.
پاک کننده آرایش (دستمال مرطوب) باید بدون روغن باشد. پاک کردن ناصحیح ریمل، می‌تواند با مسدود کردن منافذ پوست همراه بوده و یا حتی به چشم شما آسیب بزند. لذا از یک پاک کننده مرغوب استفاده نمایید.
اگر می‌خواهید چشمان شما کشیده‌تر دیدهشده و ریملتان پررنگ دیده شود، می‌توانید ریمل ضدآب را از روی ریمل معمولی بزنید.
ریمل‌های ضد آب شامل پلیمرهایی مانند Acrylates Copolymer و Isododecan بوده که بسیار ایمن هستند و در برابر آب بسیار مقاوم می‌باشند و اجازه نمی‌دهند که ریمل روی پوست لکه بندازد و یا پوسته پوسته شود.
به جای استفاده از ریمل ضد آب می‌توانید از اسپری ضدآب استفاده نمایید چون پاک کردن آن آسان‌تر است و عمل هیدراته (آبرسانی) به پوست انجام می‌شود.

آیا ریمل ضد آب برای مژه‌های شما خوب است؟ چگونه از آسیب آن جلوگیری کنیم؟

بهترین ریمل‌های ضد آب

شما می‌توانید به راحتی از ریمل ضد آب استفاده کنید ولی باید مراقب باشید که هر روز از این ریمل استفاده ننمایید زیرا مواد تشکیل دهنده آن برای استفاده روزانه مناسب نیست. آن‌ها شامل روغن دانه روغن آرگان نیستند و بهتر است اجازه دهیم که هر روز مژه هایمان نفس بکشند. ریمل ضد آب را برای روز های بارانی و بسیار گرم نگه دارید.
برای جلوگیری از آسیب‌ها بهتر است ابتدا از یک پرایمر مخصوص استفاده نمایید تا ابروهایتان را از تماس مستقیم با ریمل ضد آب در امان نگه دارند با این شرایط می‌توانید با خیال راحت‌تری ریمل ضد آب بزنید.
اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا ریمل ضد آب برای چشم و پوست مضر است یا نه؟؟ باید بگوییم که جواب مشخصی برای این سوال وجود ندارد و منفی یا مثبت بودن آن بستگی به نحوه استفاده شما دارد. اگر به طور مثبت از آن استفاده نمایید آثار منفی نخواهید دید ولی اگر نکات ایمنی آن را رعایت نکرده و هر روز از آن استفاده کنید حتما آثار منفی آن را مشاهده خواهید نمود.

نحوه پاک کردن ریمل ضدآب

بهترین ریمل‌های ضد آب

همانطور که گفتیم برای پاک کردن ریمل ضدآب باید از پاک کننده آرایش استفاده نمایید و هنگام انتخاب پاک کننده آرایش باید به جنس و مرغوبیت آن توجه کنید زیرا ریمل هم با پوست در تماس است و هم با چشم.
سعی کنید از مارک‌های ثابت شده و تضمینی در این زمینه استفاده نمایید. برای پاک کردن ریمل ضدآب شما به یک پد یا پنبه نیاز خواهید داشت. برای انجام این کار ابتدا آن را روی چشم کشیده و آرام‌آرام ریمل خود را پاک نمایید.
شاید شما هم می‌دانید که شامپو بچه جزو پاک کننده‌های آرایشی به شمار می‌آید، پس این شامپو نیز نوعی پاک کننده ریمل ضد آب به شمار می‌آید و در بین عموم، گزینه نسبتا امنی به شمار می‌آید زیرا فاقد عطر و بو بوده و از مواد مرغوب تهیه شده است.
مقدار خیلی کمی از این شامپو بچه روی چشم زده و به عنوان پاک کننده ریمل ضد آب استفاده نمایید سپس با پد تمیز، اطراف چشم را نیز پاک کنید. جالب است بدانید که روغن کودک نیز به همان اندازه شامپو بچه در پاک کردن آرایش موثر است و از نظر سالم بودن، اغلب در کنار روغن‌های طبیعی قرار داده می‌شود.
اگر شما اصرار دارید که از یک پاک کننده کاملا طبیعی استفاده کنید، ما به شما روغن زیتون را پیشنهاد می‌کنیم. روغن زیتون باعث آسان‌تر پاک شدن ریمل ضد آب می‌شود. فقط کافی است هنگام استفاده از روغن زیتون برای پاک کردن آرایش از پارچه تمیز و یا پد تمیز استفاده نمایید تا روغن‌های اضافی و همچنین باقی مانده ریمل را پاک نمایید.
روغن نارگیل از دیگر محصولات طبیعی است که به عنوان پاک کننده ریمل ضد آب به شمار می‌آید.
از دیگر مواد طبیعی برای پاک کردن ریمل از چشم می‌توان به روغن بادام اشاره کرد. برای استفاده از روغن بادام به عنوان محلول پاک کننده آرایش باید روغن بادام را با آب مخلوط نمایید و سپس آن را روی چشم زده و آرایش خود را پاک کنید.
پاک کردن آرایش چشم اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا ممکن است پوست شما به بعضی از مواد واکنش نشان دهد، فراموش نکنید که در تمام مراحل پاک کردن آرایش، باید چشمان خود را بسته نگه دارید و ریمل را کاملا به آرامی و بدون فشار پاک کنید .
مهم این است که هیچ موقع با آرایش مخصوص ریمل ضدآب نخوابید و قبل از خواب صورتتان را حتماً بشویید.

منبع: glowsly
منبع : صورتی ها

نظر بدهید