معرفی برند مدونا Madonna
کافه خواندنی

معرفی برند عطر مدونا Madonna

3.02Kبازدید

کمپانی COTY محصول جدیدی از عطر با نام عطر مدونا خوانده معروف آمریکایی تولید کرده است. طبق گزارش مجله اقتصادی فوربز، در سال 2012 مدونا جزو لیست پر درآمدترین چهره‌های معروف دنیای هنر قرار گرفت.

معرفی برند مدونا Madonna

در سال 2012 او مبلغی نزدیک به 125 میلیون دلار درآمد داشته است که بخش زیادی از آن برای تور جهانی ام-‌دی-‌ان-‌ای (به انگلیسی:MDNA) و عطر وفروش لباس با مارک مدونا بوده است.

مَدونا لوئیس چیکونی (Madonna Louise Ciccone)، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ ۱۶ اوت سال ۱۹۵۸، برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۳۷) در ایالت میشیگان زاده شد و فعلاً مقیم شهر لندن است. اغلب از او به عنوان “ملکه پاپ” یاد می‌شود که تأثیراتی بر دیگر هنرمندان سراسر جهان داشته‌است و آیکون فرهنگی ، پاپ و مد می‌باشد. مدونا برندهٔ ۷ جایزهٔ گرمی و ۲ جایزه ی گولدن گلوب است که یکی برای بازی در فیلم اویتا است . بر اساس اطلاعات «فدراسیون ببن المللی صنایع فنوگرافیک» تاکنون ۳۰۰ میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته‌است و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروش‌ترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده‌است. رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق‌ترین زن هنرمند معرفی کرده‌است.مدونا اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را در سال ۱۹۸۳ ارائه داد. او در ۲۰ سالگی با ۳۵ دلار پول از میشیگان به نیویورک رفت.در سال ۲۰۱۰ ثروت وی بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده شده.

معرفی برند مدونا Madonna

بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربز، مدونا در صدر فهرست پر در آمدترین چهره‌های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی در سال ۲۰۱۲ قرار گرفت. در این سال مدونا حدود ۱۲۵ میلیون دلار درآمد داشته‌است که بخش عمده‌ای از آن برای تور جهانی ام‌دی‌ان‌ای (MDNA) و فروش لباس و عطر با مارک مدونا بوده‌است. به گفته مجله فوربز سال ۲۰۱۲ مدونا بیشترین درآمد را از سال ۱۹۹۹ به این سو داشته‌است.در رده دوم این فهرست استیون اسپیلبرگ، کارگردان آمریکایی قرار دارد که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته‌ است.

منبع:عطربوک

نظر بدهید