کمد دیواری اتاق خواب
کافه دکوراسیون

مدل کمد دیواری برای اتاق خواب

4.04Kبازدید

کمد دیواری یک وسیله کاربردی برای منزل است که معمولا در اتاق خواب نصب می‌گردد. بهتر است جنس و رنگ و همچنین طرح کمد دیواری را با سرویس خواب و دیگر وسایل اتاق خواب، هماهنگ کنید. کمد دیواری معمولا در جنس‌های چوبی، ام دی اف، هایگلس و … وجود دارد که شما باید بر اساس سلیقه شخصی باید یکی را انتخاب کنید سپس طرح مورد نظر را تحویل به سازندگان کمد دیواری دهید، آن‌ها بعد از ساخت، برای نصب به منزل شما می‌آیند. اگر اتاق خواب کوچکی دارید سعی کنید از رنگ‌های روشن برای کمد دیواری استفاده نمایید. در ادامه این مطلب گالری از عکس‌های کمد دیواری اتاق خواب را مشاهده خواهید کرد. همراه ما باشید.

کمد دیواری اتاق خواب   کمد دیواری اتاق خواب  کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب   کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب  کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب

امروزه کمد دیواری ریلی ترند شده است که کاربرد بیشتری دارد و به فضای کمتری برای باز شدن درهایش، نیاز دارد پس در اتاق خواب کوچک بهتر است از کمد دیواری ریلی استفاده شود. همچنین قرار دادن کشو در داخل کمد دیواری، باعث جایگرفتن وسایل بیشتری خواهد شد. در انتخاب طرح کمد دیواری دقت داشته باشید که کمدی را انتخاب کنید که وسایل بیشتری را در خود جای دهد تا وسایلتان بیرون از آن باقی نماند.

کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب

علاوه بر کمد دیواری، کاغذ دیواری نیز در زیبایی اتاق خواب تاثیر به‌سزایی دارد. پیشنهاد می‌شود سعی کنید این دو را با هم خریداری کرده و طرح و رنگ آن را نیز هماهنگ با هم انتخاب کنید تا زیبایی اتاق بیشتر و بیشتر شود .

کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری اتاق خواب

نظر بدهید